Чому деякі не вітають двигуни з турбіною?

Багато, при виборі автомобіля, найчастіше вибирають атмосферний мотор. Хоча за всіма динамічними показниками, витраті палива і ефективності та ж шина, але з турбонаддувом краще. Автовласники в СНД, поки ще не готові масово пересідати на турбо.

Як не дивно, але причина хорошої динаміки і класного драйву насправді є головним фактором проти. Турбіну багато хто розглядає як джерело проблем і додаткових витрат в майбутньому. Не секрет, що оригінальний турбонаддув коштує досить дорого. Через несправність турбіни, є ризик потрапити на досить дорогий ремонт. Тому їхні співгромадяни вибирають, що простіше.

Але так думають не всі. Любителі турбін заявляють, що при належному догляді цей агрегат може прослужити досить довго. А якщо і трапилася неприємність, то необов'язково купувати нову "равлика" досить віддати її в кваліфікований ремонт. У компанії "МАЙСТЕР СЕРВІС" https://sto.ms/contacts здійснюють професійний ремонт спірного агрегату. При цьому ціни цілком адекватні.

Але що ж може прийти в непридатність? Для початку треба розібрати з чого складається звичайна турбіна.

  • 1. Картридж.
  • 2. Гаряча равлик.
  • 3. Холодна равлик.

Всі турбокомпресори складаються з трьох основних частин. Перше, центральний картридж, де знаходиться вал з прикріпленими до нього турбінними колесами. Друга частина, гаряча равлик під'єднують до випускного колектора і вихлопній системі. І третя частина, це холодна равлик усмоктувальна чисте повітря і піддається його у впускний колектор.

Принцип роботи будь-якої турбіни, це всмоктувати повітря в двигун під тиском. Обертається турбіна, за рахунок вихлопних газів подалі, які видавлюються поршнями в процесі роботи мотора. Крильчатка з гарячою равлики, через загальний вал, передає крутний момент на іншу крильчатку, яка і всмоктує повітря для двигуна. При цьому весь механізм піддається серйозним перепадів температури, та й обороти досить високі.

Зазвичай проблема виникає в центральній частині - картриджі. Саме там стоїть вал, на який припадає досить велике навантаження. Для його мастила туди підведено моторне масло, а для охолодження антифриз. Природне, якщо не буде достатнього охолодження або тиску масла, насамперед в ремонт відправиться весь картридж. Через те, що вал підігнаний до втулок з величезною точністю, то навіть невеликий зазор приводить до того, що турбіна починає "жерти" масло. По суті це головна ознака, за яким вам необхідно терміново звертатися до фахівців.

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються