Виробництво запчастин для вантажних машин FOTON

У цьому блозі розповідається про проблеми бізнесу і рекомендованих стратегіях вдосконалення ланцюжка поставок для їх вирішення для компаній-виробників автомобілів, спеціально орієнтованих на ланцюжок поставок автомобільних запчастин.

Коли ми об'єднуємо зростаючу стратегічну важливість бізнесу в області запчастин з властивою йому складністю в управлінні цим бізнесом, ми можемо оцінити складні проблеми і велику цінність для бізнесу досконало ланцюга поставок запчастин для автовиробників. Кращі в своєму класі виконавці будуть керувати своїм бізнесом запасних частин, орієнтуючись на перспективу і просунуту аналітику, коли справа доходить до прогнозування попиту на запасні частини, оптимізації запасів і інтегрованого бізнес-планування в багатопрофільній середовищі.

У цьому пості я розповім про наступні областях, що стосуються автомобільних запчастин:

1. Зростаюче стратегічне значення запчастин Foton

2. Стадії зрілості: повзти-беги-беги

3. Вибір організаційної структури

4. Багаторівнева розподільна мережа

5. Прогнозування і планування задач

6. Прогнозування та планування стратегії

7. Ефективність ланцюжка поставок / KPI

8. Заключні зауваження

Зростаюче стратегічне значення запчастин

Чудове післяпродажне обслуговування в даний час широко визнано в якості ключової рушійної сили продажів нових автомобілів в світі, орієнтованому на споживача: стрімкий вибір і зниження лояльності до бренду. Загальний обсяг автомобільного ринку продовжує зростати в країнах, що розвиваються, хоча і з уповільненням темпів зростання. У міру того, як середній вік автомобілів на ринку збільшується, запасні частини і сервісне обслуговування збільшують свою частку в загальному доході автовиробників. Бізнес по виробництву запасних частин стає ключовим напрямом для автовиробників, враховуючи його прямий вплив на зростання доходів від запчастин з високим прибутком і непрямий вплив на доходи від транспортних засобів в якості засобу підвищення лояльності. Це 'Це безпрограшний варіант для керівників і кінцевих замовників Auto OEM, оскільки чудову якість операцій з запасними частинами безпосередньо впливає як на підвищення загальної рентабельності, так і на підвищення задоволеності споживачів якістю обслуговування і, як наслідок, на підвищення якості брендингу. Це важливо, оскільки вітчизняні OEM-виробники конкурують з міжнародними брендами за уповільнення зростання на основі загального прогнозу розміру ринку. Перевага обслуговування є ключем до утримання клієнтів. Перевага в ланцюжку поставок є ключем до того, щоб зробити це прибутково.

У міру того, як ринки, що розвиваються розвиваються з точки зору зниження продажів автомобілів, бізнес з виробництва запасних частин буде збільшувати своє стратегічне значення з урахуванням типової високої прибутковості (на 76% вище, ніж рентабельність транспортних засобів) поряд з більш високою часткою доходу протягом багатьох років. На зрілих ринках, таких як США і Європа, бізнес з виробництва запасних частин все частіше стає основною рушійною силою прибутку, так як приносить прибуток в 25-40% і забезпечує 35-50% і більше доходів OEM. На відміну від цього, виробники оригінального устаткування на ринках, що розвиваються отримують тільки 5-10% доходу від свого бізнесу з продажу запасних частин. Проте, прибуток становить 20-30%, а темпи зростання бізнесу запасних частин перевищують 25%, що робить бізнес запасних частин стратегічним напрямком.

Стадії зрілості: Crawl-Walk-Run

Подібно етапам зрілості планування ланцюжка поставок від провідних аналітиків ринку, таких як Gartner, операції з запасними частинами мають свій власний 3-рівневий цикл зрілості обходу.

  • Етап 1 (Сканування): Бізнес запасних частин управляється функціональними відділами в рамках організаційної структури транспортного засобу. Важко домогтися будь-якої економії за рахунок масштабу, рівень обслуговування нестабільний, бізнес з постачання запчастин є центром витрат і використовує організації з управління ланцюгами поставок транспортних засобів, планування і закупівель. Менеджери зосереджені на досягненні рівня обслуговування (надійної доступності поставок) за всяку ціну. Вартість і прибуток мають другорядне значення, зосередивши увагу на виживанні бренду і забезпеченні мінімального рівня обслуговування. Управління закупівлями і постачальниками здійснюється виробничим відділом. Комбіноване управління закупівлями і запасами для всіх запасних частин для виробництва і післяпродажного обслуговування запчастин призводить до випадкових проблем з рівнем обслуговування.
  • Етап 2 (прогулянка): мережевий ефект стає очевидним, оскільки бізнес з виробництва запасних частин швидко зростає, розвивається мережа дистрибуції і рівні обслуговування стають передбачуваними. Бізнес з продажу запасних частин є центром витрат, хоча доходи і прибуток в даний час відслідковуються, і внесок запчастин до загального бізнес стає помітним. Акцент робиться на синергію і гнучкість ланцюжка поставок в залежності від потреб в деталях, орієнтованих на виробництво автомобілів, і потреб в запасних частинах. Цей етап, як і раніше орієнтований на рівень обслуговування, якість обслуговування клієнтів і зростання. Акцент не змістився на прибутковий ріст. Менеджери по роботі з клієнтами на цьому етапі інтуїтивно усвідомлюють високу вартість обслуговування, але миряться з нею як з витратами на ведення бізнесу.
  • Етап 3 (Виконання): бізнес з продажу запасних частин формально визнається в якості центру прибутку і стає його власним бізнес-підрозділом, що займається продажем і доставкою запасних частин, з огляду на значний дохід і прибуток, які приносить цей бізнес. Витрати і прибуток стають центральним етапом в даний час з огляду на рівень обслуговування стабілізувався. Найкраще прогнозування попиту, оптимальний рівень запасів, гнучкість ланцюжка поставок, щоб впоратися з потрясіннями, співпраця з постачальниками і дистриб'юторами, видимість ланцюжка поставок декількох підприємств - все це сприяє прибуткового зростання, оскільки менеджери зосереджені на прибутковому зростанні з гарантованим рівнем обслуговування.

Середовища OEM рівня 1 і 2 характеризуються високим зневагою прибутковістю бізнесу з продажу запасних частин, необхідне позиціонуванням бізнесу і узгодженням внутрішніх зацікавлених сторін щодо ефективного управління бізнесом з виробництва запасних частин. Ми рекомендуємо автовиробникам поглянути на свою організаційну структуру для бізнесу запасних частин і узгодити її стратегічно з бізнес-стратегією, оскільки вони прагнуть забезпечити лояльність до бренду і прибутковість підприємства, що може бути досягнуто завдяки добре керованого та прибутково зростаючому бізнесу по запасним частинам. Більшість вітчизняних виробників оригінального устаткування на ринках, що розвиваються відносяться до етапу 1 або 2, оскільки вони застосовують модель примусових продажів на внутрішніх ринках, спрямовану на збільшення доходів. Ці середовища відомі своїм неточним прогнозуванням і плануванням запасів і обмеженою видимістю ланцюжка поставок.

Для OEM-виробників стадії 3, які створили свій бізнес з виробництва запасних частин в якості незалежної дочірньої компанії, більшість з них не мають розширеної аналітичної підтримки для оптимального підтримання балансу між вартістю, рівнем обслуговування і прибутковістю.

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються