Бюджетний седан Peugeot 301попал під девальвацію

Французькою компанією Peugeot, яка останнім часом зіткнулася з низкою складних моментів, що стосуються дизайну і технічної складової своїх автомобілів, довелося відчути на собі негативні наслідки цього у вигляді обвалу обсягу продажів. Однак ситуація зможе врятувати новинка седана Peugeot 301.

Автомобіль поповнить інтенсивно розвивається сегмент бюджетних седанів. При довжині Peugeot 301 в 4440 мм, його колісна база становить 2650 мм, що дозволяє йому випереджати за розмірами такі моделі класу, як KIA Rio і Hyundai Solaris. А за обсягом багажного відділення в 506 літрів це седан просто поза конкуренцією. До того ж він досить привабливо виглядає зовні.

Новий седан Пежо 301 отримав на озброєння два бензинових силових агрегату - 1,2-літровий 71-сильний і 1,6-літровим 115-сильний, а також 92-сильний 1,6-літровий турбодизель. Автомобіль випускається з МКПП, а бензинові версії оснастять ще й автоматом.

У списку обладнання новинки Peugeot варто відзначити наявність кондиціонера, аудіосистеми з підтримкою формату MP3, Bluetooth і наявністю USB-порту, кнопкою дистанційного відкриття багажного відсіку, заднього парктроника і багатьма іншими пристосуваннями. Цілком ймовірно виробництво цього автомобіля на Калузькому підприємстві марки в самий найближчий час, так само як і початок продажів.

Через різку девальвацію рубля Пежо 301, який імпортували з Іспанії, де його і збирають, виявився не таким вже й бюджетним. Курсова різниця звела нанівець всі цінові переваги моделі. Мало того, за вартістю на їхній ринку автомобіль бюджетного класу зрівнявся за вартістю з більшим і престижним седаном Пежо 408, збірку якого вже встигли локалізувати, тим самим захистивши його від різких перепадів курсової різниці.

Різкі економічні зрушення серйозно позначилися на всьому автомобільному ринку. Машини довгий час успішно продавалися виявилися незатребуваним, а вторинний ринок виріс багаторазово. Жорсткість кредитної політики банків, через економічні негаразди, скоротило попит на нові авто. Що змінило структуру ринку нових авто до невпізнання. Французькі виробники Пежо і Сітроен втратили величезну частку ринку, але остаточно не згорнули свою діяльність сподіваючись на зростання в майбутньому.

Хочеться вірити, що непоганий в принципі Пежо 301 все ж повернеться на їхні дороги, бажано за доступною ціною, як і належить бюджетному седану.

Додати коментар

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються