Мости УАЗ Патріот пристрій, передній міст UAZ Patriot

perednii-most-uaz-patriot

Мости УАЗ Патріот їх пристрій і обслуговування досить цікава тема в середовищі УАЗоводов. Особливо багатьох хвилює передній міст UAZ Patriot, адже конструктивно передній міст складніше в ремонті і пристрої. Сьогодні розповімо про мостах сучасного Патріота докладніше.

Спочатку трохи історії ведучих мостів УАЗ і пристрої цих елементів трансмісії. Спочатку мости позашляховиків УАЗ були "військові" і "колгоспні", вони пристойно відрізнялися своїм пристроєм між собою. У середовищі любителів позашляховиків цінуються саме "військові" типи мостів. Але на нинішній УАЗ Патріот ставлять зовсім інші мости, які мають ряд особливостей, хоча деякі деталі взаємозамінні зі старими мостами.



Сучасні мости Патріота типу "Спайсер" зараз йдуть зі збільшеною до 1600 мм колією. Адже старі мости мали всього 1445 мм і не підходили для досить широкого Патріота. Так само в конструкції змінили картер головної передачі, який закритий знімною сталевий кришкою, а для доступу до головної передачі і диференціала тепер не треба знімати і розбирати міст, можна просто зняти кришку.

Пристрій переднього і заднього моста "Спайсер" схожі, а про особливості ми поговоримо трохи нижче. Отже, картер моста
складається з нероз'ємного литого картера головною передачі, запресованих в нього кожухів (панчіх) піввісь і штампованої кришки. Відсутність роз'єму в поперечній площині моста надає конструкції високу жорсткість (нерозрізний тип моста). Розміщення головної передачі і диференціала в єдиному картері забезпечує довговічність і високу точність зачеплення зубів головної пари.

Передній міст УАЗ Патріот

Схематично передній міст Patriot зображений на першій картинці в самому верху статті. Основною особливістю моста можна вважати наявність ШРУСов. Адже передні колеса крім обертання, належні ще й повертатися. Спочатку використовувалися ШРУСи типу "Вейс", але від них відмовилися. Через особливості конструкції, кут повороту не перевищував 27 градусів, що позначалося на маневреності автомобіля. Тому зараз встановлюються нові ШРУСи типу "Бірфільд", які забезпечують поворот на 32 градусів і більш довговічні, через більш рівномірного навантаження на елементи поворотного шарніра.

Як мастила для ШРУСа УАЗ Патріот використовують тільки "ШРУС-4", широко використовувана раніше мастило "ЛІТОЛ-24" для цих цілей вже не підходить.

Задній міст УАЗ Патріот

Задній міст Patriot можна розгледіти на схематичному зображенні трохи нижче.

zadnii-most-uaz-patriot

Зазвичай задній міст "Спайсер" не доставляє власникам позашляховика проблем. Головне, це постійно стежити за рівнем масла в картері моста. Оскільки перебирання моста або заміна головної передачі з диференціалом лотерея. Можна досить легко нарватися на сирої метал і потім їздити з постійно гуде трансмісією.

Основні поради по експлуатації мостів Патріота досить прості - не слід їздити з підключеним переднім мостом по сухій хорошій дорозі, це призводить до підвищеної витрати палива і зносу раздатки. Не варто допускати тривалої пробуксовки одного з коліс, якщо ви застрягли, це може привести до прискореного зносу моста. А ось при русі з температурою навколишнього повітря мінус 30 передній міст краще підключати.

Нагадаємо, у серійного УАЗ Патріот немає блокування міжколісного диференціала. Тобто, якщо переднє праве колесо застрягло в грязі, а переднє ліве висить в повітрі, то обертатися буде тільки те, яке вільно. Так само і з задніми колесами. Що б не потрапляти в дурну ситуацію справжні любителі бездоріжжя доустанавливать міжколісного блокування самостійно. Сьогодні існує кілька типів блокувань на будь-який смак і гаманець.

Додати коментар

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються