Розробка Toyota C-HR поборе рекорд «Нюрбургринг» (ВІДЕО)

Кросовер спробує стати №1 серед приводів на передні колеса

Розроблена версія кросовера Toyota C-HR спробує побити рекорд швидкого кола на трасі «Нюрбургрінг» між переднім приводом, повідомляє The Verge.

Машина була створена компанією Каліфорнії Ден Гарднер Spec спеціально для SEMA тюнінг-шоу 2017 року, що проходила в Лас-Вегасі. Порядок його виробництво є японською корпорацією за підсумками виставки Toyota буде відправити його безпосередньо в північній дугу легендарної німецької траси.

Мета концептуальної моделі, щоб показати потенціал спортивних кросоверів Toyota C-HR. Транспортний засіб утримується привід на передню вісь, але отримало новий диференціал з підвищеним тертям. Під капотом знаходиться 2,4-літровий двигун Toyota 2AZ-FE турбіни DG-Spec Гаррета. Потужність двигуна становить 591 к.с., він працює в поєднанні з 5-ступінчастою механічною коробкою Toyota E-Series.

Для того, щоб поліпшити керованість, що монстр оснащений спеціальними Brembo гальма, регульованим переднім сплітером і заднім крилом, яке забезпечує додаткові 140 кг. притискна.

Це Toyota C-HR вже випробуваний на 4 милі овального Віллоу-Спрінгс в Каліфорнії, де вона записала час 1: 25,22 хвилин. Цей результат відповідає досягненням Porsche 911 GT3 і McLaren 650 S Spyder на одній і тій же доріжки.

Фото і відео: Toyota

Додати коментар

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *