Шини літні, зимові, всесезонні і їх відмінності

Всі автомобільні покришки можна розділити на кілька груп і видів, в залежності від даної характеристики, але основні групи діляться на сезони, для яких призначена та чи інша гума. Шини літні використовуються при температурі не нижче + 3-5 С, матеріали, з яких їх виготовляють, стійкі до зносу, легко переносять високі швидкості і температуру розпеченого асфальту. В таких умовах гума не втрачає своїх властивостей, залишається твердою і пружною. Ще одна принципова відмінність річної «взуття» - спеціальний малюнок протектора, який швидко відводить воду від плями контакту і робить автомобіль стійкішим на дорожньому покритті при будь-якій погоді. Більшість моделей покришок також сконструйовані таким чином, щоб знижувати рівень шуму в салоні.

Зимові шини Continental і інших марок

Зимові шини Continental або інших відомих і менш відомих марок призначені для використання на морозі і в ожеледь. Їх гума своїм складом навпаки робить покришки м'якшими навіть в сильні морози. Малюнок же їх розрахований на видалення снігу, тому його структура відрізняється від літньої. Для їзди по позаміських бездоріжжю в умовах морозу та ожеледиці виробники винайшли шиповані покришки, які тримають шину на льоду як міцні кігті. Зимові шини виробляють більше шуму при їзді, але тільки при експлуатації їх в умовах, не призначених для даних виробів.

Всесезонні шини Hankook і інших марок

Всесезонні шини Hankook http://alfa-shini.ru/katalog2/gruzovye/hankook/ і інших марок створювалися як щось середнє між зимової та літньої гумою, покришка, яка позбавить від необхідності перевзуватися кожен раз при зміні сезону. Сконструйовані вони так, щоб зберігати свої властивості при кардинально різних умовах літа і зими. Склад гуми і малюнок поверхні підбиралися так, щоб задовольнити і річну потребу у видаленні води і утриманні на мокрій дорозі, і зимову слизьку і снігову дорогу. Конструктори, звичайно, постаралися, але досягти такого просто неможливо.

Автомобілісти не оцінили гідності всесезонной покришки, так як, по суті, за своїми якостями вона є міжсезонний. Вона б ідеально підійшла для використання навесні та восени, коли ще не цілком зрозуміло, чи варто їхати перевзуватися або можна ще почекати, якби не була таким дорогим задоволенням. Тому їхні водії вважають за краще по-старому їздити два рази в рік на шиномонтаж для процедури заміни взуття. Всесезонна гума може підійти для використання в помірних широтах, але не для суворої української дійсності.

Додати коментар

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються