Фатальні помилки автомобіля, що водії роблять


Здавалося б, прості дії можуть зберегти великі неприємності

Велика частина автовласників користуються послугами служби тільки тоді, коли щось йде не так. Як ви можете уникнути більш серйозного пошкодження автомобілів? Дуже просто - регулярно перевіряти систему, а не тільки тоді, коли ви відчуваєте, що щось не так. І не тільки про перевірку стану моторного масла, а також інші дії, які можуть врятувати ряд сутичок і особливо майбутніх витрат.

Ви бачили водія, щоб нагріти їх автомобіль в теплу погоду ?. Це буває так рідко, як сніг випадає протягом літа. А саме розігрів до вильоту дозволяє двигуну прогрітися до робочої температури. Крім того, на холостому ходу моторне масло легко досягає найскладніших місць, таким чином запобігаючи тертя. Іншими словами - Теплий двигун легко приймає все навантаження, яким він піддається.

Те ж саме відноситься і до автоматичній коробці передач. Це, як правило, крутний момент і повинен zaagree. Це відбувається, коли важіль переміщається в положення «D», нога тримати гальмо. Така дія допомагає тільки автоматичну коробку передач працювати без проблем протягом більш тривалого часу.

Говорячи передачу не слід забувати і заміну масла в ньому, чи є він автоматично або вручну. У той час як коробка передач працює нормально, майже не один водій не звертає уваги. Але фахівці радять масло в ньому (в автоматичному основному) міняти не рідше одного разу на чотири роки. Не звертаючи уваги на її закінчується ремонт, що це не дешево.

Аналогічна ситуація зі зміною антифризу. Згодом вона старіє і система охолодження двигуна починає активну корозію. Проте, це стало хвилювати власник автомобіля тільки тоді, коли витік радіатора. Набагато краще ОЖ час smenyava.

Приблизно таке ж увага приділяється кондиціонер. Бажано, щоб принаймні один раз на рік, щоб побачити, якщо є фреон. В іншому випадку ви ризикуєте залишитися без кондиціонера в більшості збільшити тепло. Зазвичай пошкодження компресора, що досить дорого.

Це не може бути пропущено і шини, які завжди повинні бути в оптимальному стані, тобто тиск у них визначається виробником. Більшість автолюбителів думати про це два рази на рік - під час сезонної зміни шин. І цей контроль найчастіше обмежується перевіркою тиску.

Мало перевірити і, якщо правильно встановлені свої шини, а потім дивуються, чому вони носять нерівномірно. Потенційна проблема пам'ятає тільки тоді, коли їх автомобіль починає йти, але nyaoi випадки, то це занадто пізно.

Умова управління загасанням більшості водіїв, звичайно, не чуло і навіть не підозрює, що є така річ. Тільки пошкоджений амортизатор збільшує ризик дорожніх поїздок, навіть в простій ситуації з повагою, але також збільшує навантаження на всі елементи підвіски і, таким чином, носити їх більше.

Додати коментар

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *