BMW змінює логістичну схему поставок запчастин

Літні проблеми з поставками оригінальних запчастин в дилерські та сервісні центри німецького концерну, розкидані по всьому світу, змусили керівників BMW виправдовуватися перед обуреними клієнтами, які місяцями чекають запасні частини для ремонту своїх автомобілів.

Генеральний директор баварського концерну запевнив, що проблема вирішиться найближчим часом, швидше за все до кінця вересня. Для це центральний склад у Дінгольфінге (Німеччина), звідки розподіляються всі запасні частини по всьому світу, перейшов на тризмінний графік роботи. Крім того, робочі складу тепер працюють шість днів на тиждень, що б скоріше забезпечити 40 глобальних підрозділів складів по всьому світу запчастинами до комерційної.

За словами керівництва автовиробника, це найбільша проблема з постачанням комплектуючих BMW за останні 20 років. Логістичний проект поставки запасних частин дилерам - названий ATLAS був запущений в Дінгольфінге ще в 2009 році спільними зусиллями корпорацій IBM і SAP AG.

Комп'ютерний гігант IBM, який був генеральним підрядником, минулого місяця заявив, що вже не бере участі в проекті. Тепер цим процесом займається софтверна німецька компанія SAP AG, яка розробляє унікальне програмне забезпечення для системи управління центральним складом БМВ.

Інтернет-магазин "ТехноПортал" пропонує величезний вибір різних моделей культиваторів провідних світових виробників мають як бензинові, дизельні, так і електричні силові установки. Низькі ціни на сайті technoportal.ua культиватори різної потужності і функціональності. Культиватор - незамінний помічник в саду і на городі.

Додати коментар

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються