и. Завод в місті Еншеді (Enschede) був спільним датсько-американським підприємством, сформованим компаніями Vredestein та BF Goodrich . Його існування віталося в часи, коли більшість підприємств цієї галузі були в руїнах.

Компанія-новачок розпочала свою кар'єру виробництвом шин, які, хоча і були лідерами в США, в той же час мали схильність до ковзання на європейських дорогах. Таким чином, дух першопрохідця, завдяки якому пізніше Vredestein став дуже прославленим, допоміг розробити нові шини, що відповідають саме європейським вимогам. Шини Profilux тоді продавалися в спеціальній упаковці, яка підкреслювала якість продукції.
Зараз приємно згадувати про ту упаковку та про ті часи.

Шини Profilux були першим з двох видатних продуктів п'ятдесятих та шістдесятих років. Як і її попередник, рекламна компанія Masterlux допомогла Vredestein стати лідером на ринку шин за допомогою такої рекламної кампанії, яка і сьогодні вразила б будь.
Сімдесяті роки були менш вдалими для компанії Vredestein. Економічний спад і нафтова криза сильно вдарили по компанії, і рішення компанії Goodrich покинути Європу взагалі мало ефект вибуху бомби. За цим послідували роки невизначеності, тому що найбільші представники галузі боролися за частку ринку і свої позиції. Але цей період згадується як час, коли співробітники компанії продемонстрували дух єднання і сили протистояти таким труднощам.

Розуміючи всю важливість компанії Vredestein для датської економіки, уряд країни врешті припинив цю невизначеність у 1977 році, коли придбав контрольний пакет акцій концерну. Це стало переломним моментом: компанія представила новий фірмовий стиль, а за цим дві нові моделі шин. Володар призу Sprint ST 70 та Snow + стали дуже популярними в Європі і принесли нову популярність імені Vredestein. За цим з'явилися серії Sprint + та Snowstar, які були надзвичайно популярними у вісімдесятих.
Дев'яності роки стали періодом драматичних та революційних змін у Vredestein. Підтримка держави давала компанії можливість процвітати. До 1991 року це вже була компанія з майбутнім, яка бурхливо розвивалася. І група інвесторів під назвою Vredestein Investment Consortium (VICO) отримала право заволодіти державними акціями.

VICO відразу ж почала фінансувати політику, ініційовану роком раніше. Ця зміна напряму включала два аспекти. По-перше, вийти з масових неприбуткових ринків і сконцентруватися на тих ринках, де позиція Vredestein була міцною. По-друге - проектувати розвиток нової продукції на задоволення потреб окремих секторів ринку.
Ця філософія орієнтації на потреби ринку дозволила компанії максимізувати свої переваги: ​​гнучкість, свої спеціалізовані ноу-хау, вклади в дослідження і розвиток - тим, що вона стала розробляти продукцію відповідно до спецпотреб.

У секторі автомобільних шин з'явилося ціле покоління шин Vredestein Trac: The Quatrac, Protrac, Snowtrac, T-Trac та Wintrac. Подібна динаміка спостерігалася в галузі сільського господарства: з'явився рідкісний тип радіальних шин Traxion + з абсолютно новим малюнком протектора, та володар призів Flotation +.

Шина Vredestein Hi-TracШина Vredestein QuatracШина Vredestein Sportrac
Шина Vredestein T-TracШина Vredestein UltracШина Vredestein Wintrac

Прислухання до потреб ринку по-своєму, з усією увагою стало для компанії формулою перемоги. Нещодавно цей підхід вивів компанію у відкрите море шинної індустрії з усіма її дизайнерськими інноваціями. Першими з'явилися шини Axenta з червоними і жовтими позначками на боковині для тих власників автомобілів, які розбираються в моді. Далі, в 1999 році, були представлені шини Sportrac - перші в світі шини, що отримали визнання найкращих дизайнерських бюро.
Величезний успіх, яким користувались шини Sportrac, стимулював ще більшу впевненість, з якою компанія Vredestein вступила в 21 століття, а також ще більш запевнив в тому, що майбутнє - за преміальною якістю, за задоволенням особливих потреб у виробництві шин і, звичайно, дизайном . Як і належить компанії, яка досягла значних успіхів за останні роки, Vredestein готова до чого б то не було.







Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)

Цікаві статті

  • Фрикційне або шипована гума: що
  • Як вибрати зимові шини по малюнку
  • Установка ГБО 4 покоління на автомобіль
  • Який вибрати повітряний фільтр для
  • Підбір літніх шин: основні правила
  • Як вибрати болти і гайки на колеса?
  • Яка зимова гума краще: шипована

  • Корисне

  • Розшифровка індексу навантаження шин
  • Розшифровка індексу швидкості шин
  • Розшифровка маркування та розміру шин
  • Класифікація шин за типом протектора
  • Таблиця відповідності шин
  • Таблиця відповідності шин та дисків
  • Види пошкоджень і ремонт шини
  • Скільки служать шини?
  • Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
    © 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти