компанії:
TIRE AND RUBBER COMPANY Limited. Повна назва компанії - TOYO TIRE AND RUBBER COMPANY Limited. Компанія була утворена в серпні 1945 року в результаті злиття ряду Гумообробні підприємств і шинного заводу в м Хірано. Відразу почалося виробництво шин, камер, ременів безпеки, регенерованого каучуку, прогумованих тканин і т.д. Через чотири роки акції компанії були зареєстровані на фондовій біржі в Осаці. Головний завод бал побудований в 1953 р в місті Ітамі, ще через дванадцять років з'явилися виробничі потужності в Сендаї. З 1958 року відлічується початок плідного співробітництва з іноземними партнерами і покупки виробничих потужностей за кордоном. (США) о технической помощи в области производства легковых шин, а в 1966 году филиал фирмы, носящий имя TOYO TIRE CORPORATION USA, обосновался в Соединенных Штатах. Спочатку була укладена угода з компанією GENERAL TIRE (США) про технічну допомогу в області виробництва легкових шин, а в 1966 році філія фірми, що носить ім'я TOYO TIRE CORPORATION USA, влаштувався в Сполучених Штатах.

, а также участие в капитале австралийской компании "BAKULAG" (ныне TOYO AUSTRALIA Limited), создание основного предприятия в Германии " TOYO REIFEN GmbH". Незабаром після цього було угоду про технічну допомогу з Італійської PIRELLI , а також участь в капіталі австралійської компанії "BAKULAG" (нині TOYO AUSTRALIA Limited), створення основного підприємства в Німеччині "TOYO REIFEN GmbH".

и GOODYEAR . 80-ті роки - час співробітництва з такими великими виробниками шин, як CONTINENTAL і GOODYEAR . был создан коммерческий альянс, с GOODYEAR заключено соглашение о совместном производстве шин большого диаметра для строительных и карьерных машин. З CONTINENTAL був створений комерційний альянс, з GOODYEAR укладена угода про спільне виробництво шин великого діаметра для будівельних і кар'єрних машин.

TOYO по вопросам технического обмена, а затем и о создании совместного предприятия с этой фирмой и американской GENERAL TIRE . У 1988 році була здійснена програма з YOKOHAMA TIRE з питань технічного обміну, а потім і про створення спільного підприємства з цією фірмою і американської GENERAL TIRE. сегодня имеется завод в Китае, построенный на паях с компанией из Тайваня - SEISHIN RUBBER. Серед виробничих потужностей TOYO сьогодні є завод в Китаї, побудований на паях з компанією з Тайваню - SEISHIN RUBBER.

У 90-х роках починається виконання трирічного плану по оптимізації географічного положення виробничої бази. Головним пунктом став перенос виробництва з основного заводу в Ітамі на завод в місто Кувана. Сьогодні в Ітамі існує тільки технічний центр. TIRE Corporation (California, USA), TOYO TIRE CANADA Inc.(Canada), TOYO REIFEN GmbH (Germany), TOYO TIRE UK (Great Britain), TOYO Banden Nederland BV(Netherlands), TOYO TIRE >TOYO Rubber (Malaysia), New Pacific Industry Co., Ltd. (Taiwan)) и технического центра имеются также два испытательных полигона в г. Сарома (о. Хоккайдо) и г. Миядзаки (о. Кюсю). Крім заводів у різних країнах світу, дочірніх і спільних підприємств (TOYO TIRE Corporation (California, USA), TOYO TIRE CANADA Inc. (Canada), TOYO REIFEN GmbH (Germany), TOYO TIRE UK (Great Britain), TOYO Banden Nederland BV ( Netherlands), TOYO TIRE >TOYO Rubber (Malaysia), New Pacific Industry Co., Ltd. (Taiwan)) і технічного центру є також два випробувальних полігону в м Саром (о. Хоккайдо) і г . Міядзакі (о. Кюсю).

её многолетним партнером - MITSUBISHI CORPORATION. Найзначнішою подією останніх років є придбання 5% акцій TOYO її багаторічним партнером - MITSUBISHI CORPORATION.

Загальна кількість робітників і службовців на заводах компанії - 6828 осіб, акціонерів - 20946. Оборот компанії у 2000 році склав 2186 мільйонів доларів. З них на внутрішній Японський ринок довелося 81,9%, на ринки інших країн - 18,1%. Серед проданої продукції шини займають 60,2%, інші вироби, такі як вібропоглинаюча гума, антифрикційні прокладки, подушки безпеки, шланги - 39,8%.

технології:
Девіз компанії - "Екологія та Безпека". Всі заводи в Японії мають сертифікацію ISO 14001 (міжнародна сертифікація систем захисту навколишнього середовища і екологічної інспекції). заняла 27-ое место среди всех японских компаний по экологической безопасности производства. У 1999 році компанія TOYO зайняла 27-е місце серед всіх японських компаній по екологічній безпеці виробництва. , имеют сертификаты ISO 9001 и ISO 9002. Всі підприємства, що входять до групи TOYO, мають сертифікати ISO 9001 і ISO 9002.

TOYO была разработана уникальная технология DSOC II (Dynamic Simulation Optimized Contour Theory - теория оптимизации контура колеса методом динамического компьютерного моделирования), позволяющая оптимизировать и улучшать качественные эксплуатационные характеристики шин. У 1988 році фахівцями компанії TOYO була розроблена унікальна технологія DSOC II (Dynamic Simulation Optimized Contour Theory - теорія оптимізації контуру колеса методом динамічного комп'ютерного моделювання), що дозволяє оптимізувати і покращувати якісні експлуатаційні характеристики шин. Суть даної технології полягає в зборі всебічної інформації про всі типи автомобілів і дорожніх покриттів в супер-комп'ютері, установленому в технічному центрі в Ітамі, і випробування шин на початковій стадії розробки здійснюється прямо на комп'ютері. У 1992 році розробник технології DSOC пан Кен Ісіхара був удостоєний головного призу американської асоціації виробників шин The Tire Society. Надалі, в 2001 році, технологія DSOC II була вдосконалена. Нова технологія - DSOC-T (T-mode) - дозволяє моделювати установку розроблювальної шини на той чи інший тип автомобіля. Далі задається маршрут руху, якість і стан дорожнього покриття, умови руху (гальмування, змійка, поворот) і проводяться випробування. За результатами випробувань місця шини з підвищеним зносом, помічені комп'ютером червоним кольором, або посилюються, або відповідним чином змінюється дизайн протектора, або змінюються склади гумової суміші. Аналізується гучність колеса, напруги усередині колеса, зміна геометрії покришки при русі, водоотталківаніе, опір коченню, знос шини в замет і т.д. Потім проводиться повторне випробування і т.д. до отримання оптимальної структури колеса й малюнка протектора. І тільки після всіх лабораторних випробувань проводиться експериментальна форма для лиття коліс, виготовляється пробна партія для реальних випробувань шин на полігонах, і за результатами реальних тестів приймається рішення про комерційне виробництво розроблювальних шин.

TOYO Proxes T1S Proxes T1S в общем зачете заняла 3-е место, уступив лишь Goodyear Eagle F1 GSD3 и Conti Sport Contact компании Continental, обогнав при этом Pirelli P7000, Michelin Pilot Sport, Dunlop SP Sport 9000, Bridgestone Potenza и Avon ZZ3. За результатами останніх тестів, що проводилися на випробувальному полігоні Goodyear в Міравель у Франції серед восьми основних виробників у розмірі 215 / 45ZR 17, шина TOYO Proxes T1S в загальному заліку посіла 3-е місце, поступившись лише Goodyear Eagle F1 GSD3 і Conti Sport Contact компанії Continental , обігнавши при цьому Pirelli P7000, Michelin Pilot Sport, Dunlop SP Sport 9000, Bridgestone Potenza і Avon ZZ3. Тест проводився "наосліп" і водії не знали, які шини встановлені на автомобілі - випробувача Ford Focus ST 170. Таблиця результатів даного тесту була опублікована в червневих номерах журналів "Evo" (Великобританія) і "Autovisie" (Голландія).

TOYO Roadpro R610 Roadpro R610 для автомобилей среднего класса размерности 195/65 R15 91V заняла первое место, обогнав при этом новейшие модели шин крупнейших мировых производителей, таких как: Dunlop Sp Sport 01, Goodyear Hydragrip, Pirelli P7, Continental Premium Contact, Bridgestone Turanza, Michelin Energy, набрав по совокупности испытаний наибольшее количество баллов (266). А за результатами тестів, проведених німецьким автомобільним видавництвом "Auto Zeitung", шина TOYO Roadpro R610 для автомобілів середнього класу розмірності 195/65 R15 91V посіла перше місце, обігнавши при цьому новітні моделі шин найбільших світових виробників, таких як: Dunlop Sp Sport 01, Goodyear Hydragrip, Pirelli P7, Continental Premium Contact, Bridgestone Turanza, Michelin Energy, набравши по сукупності випробувань найбільша кількість балів (266). проявилось при испытаниях на влажном покрытии, по результатам которых отрыв шины TOYO от ближайшего конкурента Goodyear Hydragrip составил 10 баллов. Найбільш яскраво лідируюче положення шин TOYO виявилося при випробуваннях на вологому покритті, за результатами яких відрив шини TOYO від найближчого конкурента Goodyear Hydragrip склав 10 балів. Тести проводилися "наосліп" на автомобілі Volkswagen Passat 130 PS TDI. Результати тестів наведені в березневому випуску "Auto Zeitung" 2004 року. R610 попала в категорию "very recommendable", что явилось признанием качества и надежности шин TOYO , представленным на европейском рынке. Поряд з шинами Dunlop Sp Sport 01 (259 балів) і Goodyear Hydragrip (253 бали) шина TOYO R610 потрапила в категорію "very recommendable", що стало визнанням якості і надійності шин TOYO, представленим на європейському ринку.

Mercedes ML55 KLEEMANN Тюнінг:
производить низкопрофильные шины увеличенного диаметра для машин класса SUV. Перевага в нових технологіях виробництва шин дозволило компанії TOYO робити низькопрофільні шини збільшеного діаметру для машин класу SUV. размерностью LT305/55 R20 121H OPAT. Спеціально для програми HUMMER-II фахівцями компанії для північноамериканського ринку розроблена і випускається шина TOYO розмірністю LT305 / 55 R20 121H OPAT. На російський шинний ринок ця шина буде поставлятися з літа 2005 року. Але і це ще не межа. Випускаються шини 20-го, 22-го і 23-го посадкового діаметра. поставляет такие шины в ведущие тюнинговые агентства Европы и Америки. У співпраці з італійським виробником легкосплавних дисків "OZ RASING" компанія TOYO поставляє такі шини в провідні тюнінгові агентства Європи і Америки. был установлен мировой рекорд скорости на автомобиле Mercedes ML KLEEMANN , который равняется 282,89 км/ч. Саме на шинах TOYO був встановлений світовий рекорд швидкості на автомобілі Mercedes ML KLEEMANN, який дорівнює 282,89 км / ч.

уделяет такому современному автомобильному движению, как стрит-рейсинг и дрэг-рейсинг. Велика увага компанія TOYO приділяє такому сучасному автомобільному руху, як стріт-рейсинг і дрег-рейсинг. Це явище не обійшло стороною і "Голівуд". . У гучному фільмі "Подвійний форсаж -II" практично половина "заряджених рейсинговим" машин виходить на старт "взутими" в шини TOYO. Але робота зі стріт-рейсерами базується не скільки на поставках високошвидкісних шин і всілякій підтримці, скільки на просування безпеки гонок, їх легалізації та зниження числа ДДП з вини нелегальних гонщиків. участвовала в строительстве дрэг-рейсинговой трассы DRAGSTRIP и спонсировала практически все соревнования сезона. Спільно з владою міста Мальме (Швеція) компанія TOYO брала участь в будівництві дрег-рейсинговим траси DRAGSTRIP і спонсорувала практично всі змагання сезону. Траса являє собою "стрілу" довжиною 1,5 км і шириною близько 30 метрів. По ній не ходять автобуси, не можна возити вантажі. На ній можна тільки "запалювати" в гонках на чверть милі. Відкриття траси привернуло увагу "рейсеров" всього світу. Спеціально подивитися на трасу приїхали "зірки" дрег-рейсера Америки Чарлі Хармон і Джеймс Льюїс. Самі американці порівнюють їх у дрег-рейсингу, як Тайгер Вудс в гольфі або Майкл Джордан в баскетболі, тільки білі. Вони не тільки видатні гонщики, але й організатори гонок серії NMRA у себе на батьківщині.

является постоянным партнером ведущих японских автомобильных производителей, с которыми постоянно обновляет соглашения о конвейерных поставках. TOYO є постійним партнером провідних японських автомобільних виробників, з якими постійно оновлює угоди про конвеєрних поставках. Наприклад, для TOYOTA компанія створює шини на моделі автомобілів Celica і Lexus ES300, для Mazda - шини для моделі 323 Familia і Premacy, Mitsubishi - Lanser Cedia. в конвейерных поставках шин на вышеперечисленные модели, а также на ряд моделей других азиатских марок автомобилей, составляет от 50 до 100%. Причому частка TOYO у конвеєрних поставках шин на перераховані вище моделі, а також на ряд моделей інших азіатських марок автомобілів, становить від 50 до 100%. для заводской комплектации автомобилей производства британского тюнингового агентства TVR (моделей Tuscan, Tuscan S, Tamora, Chimaera и Cerbera), производящего самостоятельно 200 - 300 автомобилей в год и пользующихся особой популярностью у богатой части британской молодежи. Зовсім недавно було досягнуто згоди про поставку шин TOYO для заводської комплектації автомобілів виробництва британського тюнінгового агентства TVR (моделей Tuscan, Tuscan S, Tamora, Chimaera і Cerbera), що виробляє самостійно 200 - 300 автомобілів на рік і користуються особливою популярністю у найбагатшої частини британської молоді. Вартість такого автомобіля перевищує 300 тисяч доларів.







Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)

Цікаві статті

  • Фрикційне або шипована гума: що
  • Як вибрати зимові шини по малюнку
  • Установка ГБО 4 покоління на автомобіль
  • Який вибрати повітряний фільтр для
  • Підбір літніх шин: основні правила
  • Як вибрати болти і гайки на колеса?
  • Яка зимова гума краще: шипована

  • Корисне

  • Розшифровка індексу навантаження шин
  • Розшифровка індексу швидкості шин
  • Розшифровка маркування та розміру шин
  • Класифікація шин за типом протектора
  • Таблиця відповідності шин
  • Таблиця відповідності шин та дисків
  • Види пошкоджень і ремонт шини
  • Скільки служать шини?
  • Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
    © 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти