VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Історія створення шини

Розділ: Інфо-центр Переглядів: 10845 | 24 вересня 2007
Історія створення шини Перша в світі гумова шина була винайдена Робертом Вільямом Томсоном. У патенті № 10990, датованим 10 червня 1846 р написано: «Суть мого винаходу полягає в застосуванні еластичних опорних поверхонь навколо ободів коліс екіпажів з метою зменшення сили, необхідної для того, щоб тягнути екіпажі, тим самим, полегшуючи рух і зменшуючи шум, який вони створюють при русі ». У патенті викладена конструкція винаходу, а також матеріали, що рекомендуються для його виготовлення. Шина накладається на колесо з дерев'яними спицями, вставленими в дерев'яний обід, оббитий металевим обручем. Сама шина складалася з двох частин: камери і зовнішнього покриття. Камера виготовлялася з декількох шарів парусини, просоченої і покритої з обох сторін натуральним каучуком або гутаперчею у вигляді розчину. Зовнішнє покриття складалося із сполучених заклепками шматків шкіри. Томсон обладнав екіпаж повітряними колесами і провів випробування, вимірюючи силу тяги екіпажа. Випробування показали зменшення сили тяги на 38% на щебеневому покритті і на 68% на покритті з роздробленої гальки. Особливо відзначалися безшумність, зручність їзди і легкий хід карети на нових колесах. Результати випробувань були опубліковані в журналі «Mechanics Маgazin» 27 березня 1849 році разом з малюнком екіпажу. Можна було констатувати, що з'явилося велике винахід: продумане до конструктивного втілення, доведене проведеними випробуваннями, готове до вдосконалення. На жаль, на тому все й закінчилося. Не знайшлося нікого, хто б зайнявся цією ідеєю і довів її до масового виробництва з прийнятною вартістю. Після смерті Томсона в 1873 р «повітряне колесо» було забуто, хоча зразки цього виробу збереглися.

У 1888 р ідея пневматичної шини виникла знову. Новим винахідником був шотландець Джон Данлоп, чиє ім'я відоме в світі як автора пневматичної шини. Дж. Б. Данлоп придумав в 1887 р надіти на колесо триколісного велосипеда свого 10-річного сина широкі обручі, зроблені зі шланга для поливання саду, і надути їх повітрям. 23 липня 1888 р Дж. Б. Данлоп був виданий патент № 10607 на винахід, а пріоритет на застосування «пневматичного обруча» для транспортних засобів підтверджував наступний патент від 31 серпня того ж року. Камера з гуми кріпилася на обід металевого колоса зі спицями обмотуванням її разом з ободом прогумованої парусиною, що утворює каркас шини, в проміжках між спицями. Переваги пневматичної шини були оцінені досить швидко. Уже в червні 1889 на стадіоні в Белфасті Вільям Хьюмен виступив в гонках на велосипеді з пневматичними шинами. І хоча Хьюмен описували як середнього гонщика, він виграв всі три заїзди, в яких брав участь. Комерційний розвиток винаходу почалося з утворення маленької компанії в Дубліні і наприкінці 1889 року під назвою «Пневматична шина і агентство Бута з продажу велосипедів». В даний час «Данлоп» - одна з найбільших фірм в світі по виготовленню шин.

У 1890 р інженер Чальд Кннгстн Уелтч запропонував відокремлювати камеру від покришки, вставляти в краї покришки дротяні кільця і ​​садити на обід, який згодом отримав поглиблення до центру. Тоді ж англієць Бартлетт і француз Дідьє винайшли цілком прийнятні способи монтажу і демонтажу шин. Bce це визначило можливість застосування пневматичної шини на автомобілі. Першим, хто став використовувати пневматичні шини на автомобілях, були французи Андре і Едуард Мішлен, які вже мали достатній досвід у виробництві велосипедних шин. Вони оголосили, що до гонки в 1895 р Париж - Бордо у них будуть готові пневматичні шини для автомобілів н стримали свою обіцянку. Незважаючи на численні проколи, автомобіль подолав відстань в 1200 км і досяг серед дев'яти інших фінішу своїм ходом. В Англії в 1896 р шинами «Данлоп» був оснащений автомобіль Ланчестер. З установкою пневматичних шин істотно покращилися плавність ходу, прохідність автомобілів, хоча перші шини були не надійні і не пристосовані до швидкого монтажу. Надалі основні винаходи в області пневматичних шин були, перш за все, пов'язані з підвищенням безвідмовності і довговічності їх, а також з полегшенням монтажу-демонтажу. Знадобилося багато років поступового вдосконалення конструкції шини та способу виготовлення, перш ніж вона остаточно витіснила литу гумову. Стали застосовуватися все більш надійні і довговічні матеріали, з'явився в шинах корд - особливо міцний шар з пружних текстильних ниток. У першій чверті поточного сторіччя все частіше стали використовувати конструкції швидкознімних кріплень коліс до маточини на декількох болтах, що дозволило замінювати шини разом з колесом протягом декількох хвилин. Bce ці вдосконалення привели до повсюдного застосування пневматичних шин на автомобілях і бурхливому розвитку шинної промисловості.



VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});









Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти