автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Ремонт насоса гідропідсилювача керма своїми руками

Розділ: Інфо-центр Переглядів: 894 | 3 лютого 2016
Практично будь-яку деталь в автомобілі можна як замінити на нову, так і починають, тому ГУР не є винятком. Цілком можливо зробити ремонт наносу гідропідсилювача керма своїми руками, що дозволить заощадити вам гроші.



Для того, щоб почати огляд насоса, необхідно зняти його і злити всю рідину. Далі відкручуйте болти і виймайте кришку. Робити це потрібно акуратно, щоб не пошкодити прокладку. Наступним етапом дій має стати витяг робочого вала і циліндра. Ці частини повинні витягувати без будь-яких проблем, так як на відміну від кришки вони не мають фіксації.



Огляд і оцінка пошкоджень насоса гідропідсилювача керма



Після того, як ви витягли всі деталі, необхідно виконати їх детальний огляд. Якщо ж ви вирішили провести ремонт насоса гідропідсилювача керма своїми руками, то без елементарних знань і розуміння роботи пристрою навряд чи вдасться обійтися.



Огляньте наступні деталі, які найімовірніше можуть бути причиною поломки:

  • вісь
  • лопатки
  • Робочий вал
  • стінки корпусу
  • циліндр

В першу чергу необхідно досліджувати кожну деталь на наявність різних вм'ятин, погнутих ділянок або дефектів. Як правило, під час візуального огляду пошкоджена деталь виявляється практично у всіх випадках.

Усунення дефектів гідропідсилювача керма



Для того, щоб провести ремонт і усунути всі дефекти, вам будуть потрібні:

  • Уацт-Спірит
  • Наждачний папір
  • Дриль і свердло

Якщо пошкоджені пази, то ремонт насоса гідропідсилювача керма своїми руками займе не більше півгодини. Для цього необхідно зашкурить краю, щоб прибрати задирки. Не варто перестаратися і застосовувати силу.



Для усунення дефектів циліндра вам буде потрібно наждачний папір і дриль. Намотайте папір на свердло в кілька шарів і вставте в дриль. Варто відзначити, що наждачка повинна прилягати максимально щільно. Далі просто шліфують потрібну ділянку, періодично змінюючи шкурки аж до самої дрібнозернистої.



В кінці протріть всі деталі уайт-спіритом і знову зберіть ГУР.














Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти