- один из наиболее важных и значимых элементов, представляющий собой упругую оболочку, расположенную на ободе колеса (диска). Автомобільна шина - один з найбільш важливих і значимих елементів, що представляє собою пружну оболонку, розташовану на ободі колеса (диска). Автошина призначена для поглинання незначних коливань, викликаних недосконалістю дорожнього покриття, реалізації та сприйняття сил, що виникають в зоні контакту і забезпечення високого коефіцієнта зчеплення з дорожнім полотном. Автошина задовольняють настільки різноманітним призначень завдяки особливому властивості входить до їх складу гуми. Завдяки великій еластичності шини, значною міцності і малому зносу, а також і великим коефіцієнтом тертя (зчеплення) дозволяють тривалий час розвивати значні швидкості на дорогах будь-яких типів.

Слід розрізняти три основних види автошин:

1. конструкция и назначение их - использовать упругие свойства сжатого воздуха. Пневматичні: конструкція і призначення їх - використовувати пружні властивості стиснутого повітря. Вперше така шина була винайдена англійським інженером Томсоном (1845 г.) У 1888 р шотландський ветеринар Денлоп (Dunlop) сконструював для свого велосипеда пневматичну шину і успішно використовував надалі свою ідею, запатентувавши її. У наступному році його винахід одразу набуло славу, після того як на спортивному святі Ірландії перший приз за швидкість на велосипеді отримав невідомий гонщик, який застосував пневматичні шини Денлопа. Застосувавши до шин винайдений Велчем обід, Денлоп сконструював майже сучасний тип пневматичної шини і поклав початок широкої комерційної експлуатації свого винаходу, заснувавши в 1895 р фірму Денлоп. Протягом наступних тридцяти років пневматична шина безперервно удосконалювалася, нарівні з успіхами автомобілебудування, сприяючи його розвитку в такій же мірі, як і легкий двигун внутрішнього згоряння.

отличаются тем, что сжатый воздух заменен резиной или другим подобным материалом. 2. Напівмасивні: відрізняються тим, що стиснене повітря замінений гумою або іншим подібним матеріалом. Не володіючи перевагами пневматичних шин, напівмасивні шини позбавлені і їх недоліків, проколи і пробоїни нешкідливі для їх служби, вони вимагають меншого догляду за собою. Застосовуються вони для вантажних, броньових і спеціальних автомобілів середньої вантажопідйомності.

Полупневматікі бувають двох типів:
- Звичайні пневматики, з камерою або без такої, після їх монтування на обід замість стисненого повітря заповнюються так зв. наповнювачем. Наповнювач буває або желатінообразний складу, або їм служать каучукоподібного шашки або губки, що заповнюють внутрішню порожнину шини.
- Еластики побудовані на принципі використання амортизуючої здатності гуми, взятої в товстому шарі. Для зменшення ваги і поліпшення амортизувальних якостей, шини ці застосовуються більш широких профілів, але в самому масиві мають наскрізні канали та ніші. Цей вид шин знаходить все більше застосування для вантажних автомобілів всіх видів і призначень, представляючи найбільш вдалу заміну більш жорстких масивних автошин.

толстый слой массивной резины, наложенный на стальное кольцо, представляет довольно жесткую для наших дорог автомобильную обувь. 3. Масивні (вантажошинах або плотнорезіновие): товстий шар масивної гуми, накладений на сталеве кільце, представляє досить жорстку для наших доріг автомобільну взуття. Такі шини застосовуються для важких вантажних і спеціальних автомобілів з невеликими швидкостями. У роботі ці шини досить надійні. Для монтування вони вимагають спеціальних пристосувань.

Відомі два типи масивних автошин:
- Пресовий тип, при якому сталеве кільце натягується на обід спеціальним пресом великої потужності. Має найбільшого поширення;
- Знімний тип, що закріплюється на ободі за допомогою спеціальних конусних вставок між ободом і сталевим кільцем шини. Внаслідок складності арматури і ненадійність з'єднання цей тип шин виходить з ужитку і замінюється пресовим.











Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)

Цікаві статті

  • Фрикційне або шипована гума: що
  • Як вибрати зимові шини по малюнку
  • Установка ГБО 4 покоління на автомобіль
  • Який вибрати повітряний фільтр для
  • Підбір літніх шин: основні правила
  • Як вибрати болти і гайки на колеса?
  • Яка зимова гума краще: шипована

  • Корисне

  • Розшифровка індексу навантаження шин
  • Розшифровка індексу швидкості шин
  • Розшифровка маркування та розміру шин
  • Класифікація шин за типом протектора
  • Таблиця відповідності шин
  • Таблиця відповідності шин та дисків
  • Види пошкоджень і ремонт шини
  • Скільки служать шини?
  • Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
    © 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти