автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Основні переваги низкопрофильной гуми

Розділ: Інфо-центр Переглядів: 1630 | 15 червня 2015

Середньостатистичний російський автолюбитель змінює сезонний комплект шин один раз в 3-4 року. Даний показник гірший, ніж в будь-якій європейській країні. Сьогодні на дорогах все частіше зустрічаються спортивні машини, оснащені низькопрофільною гумою. Це, мабуть, одна з найбільш модних тенденцій серед власників автомобілів. Такий типорозмір б'є всі рекорди продажів з настанням літнього періоду. Які ж у ньому є плюси, якщо не брати до уваги зовнішню привабливість і відповідність загальноприйнятим сучасним напрямкам? Допомогти розібратися в питанні зможуть фахівці виїзного шиномонтажу, їх контактна інформація на сайті.

Основные преимущества низкопрофильной резины

Міфи і реалії

Що ж таке низький профіль? Подібними характеристиками володіє шина, значення поперечного перерізу якої до загальної ширини складає не більше 0,8. Першопрохідцем в даному напрямку стала відома компанія Michelin, вперше випустивши такого роду зразки в 1937 році. Призначені вони були тільки для гоночних автомобілів, адже повсюдне використання даних коліс в ті часи не представлялося можливим. Модель була розроблена в ході отриманих досліджень, які показали, що нова гума відрізняється поліпшеною стабільністю поведінки машини під час проходження складних поворотів і виконання екстремальних маневрів.

У низкопрофильной гуми відсутня характерна розгойдування, що виникає при проходженні різких поворотів. Немає і звичної для простих коліс деформації, що виходить з-за підвищеного навантаження. Водій відчуває практично всі нерівності дороги, з легкістю коригуючи маршрут пересування. Як правило, подібні моделі встановлюються на досить дорогі диски, виконані з легких сплавів. Це збільшує швидкість розгону і зменшує гальмовий шлях. Низький профіль вимагає професійного підходу, тому найкраще замовити пересувний шиномонтаж, вміє робити багато чого ще.










Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти