автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Технологія RSC або шини RunFlat

Розділ: Інфо-центр Переглядів: 6952 | 15 березня 2013
Як і весь сучасний світ, автомобілебудування не стоїть на одному місці. І разом з розвитком технологій виробництва самих машин, з'являються інновації в конструкції шин. Однією з таких інновацій стала технологія RSC (RunFlat System Component).

Технология RSC или шины RunFlat

Для різних виробників шин характерно і різне позначення даної технології. Наприклад: Continental SSR, Kumho XRP, Nokian Run Flat, Bridgestone RFT, Goodyear RunOnFlat, Michelin ZP, Toyo Run Flat і т. Д.

Такі шини зроблені спеціально для тих випадків, коли тиск в шині зовсім пропадає, а автомобіль при цьому продовжує рух. Самі шини та диски не пошкоджуються, але при швидкості близько 80 км / год машина може проїхати не більше 150 км шляху.

Величезний плюс таких шин в тому, що не потрібно возити з собою запасне колесо, звільняючи при цьому місце в багажнику машини. Також можна обійтися без болісного процесу заміни колеса, коли водієві доводиться зупинятися на місці руху машин і, витягаючи все з багажника, брати запаску і міняти брудне колесо, втрачаючи при цьому багато часу. Ще один плюс даних шин в тому, що рухаючись на великій швидкості і втрачаючи тиск всередині шин, автомобілісту набагато простіше управляти машиною. Він з легкістю може зупиниться.

Технология RSC или шины RunFlat

Шини PSC хороші тим, що не потребують спеціального шиномонтажній обладнанні і для них підійдуть абсолютно звичайні колісні диски. Вони можуть бути як літніми, так і зимовими, так як випускаються з технологією RunFlat.

Єдиною умовою є те, що для установки таких шин необхідно, щоб в машині була система контролю тиску всередині шин. Це пояснюється тим, що рухаючись на маленькій швидкості, втрати тиску можна не відчути, а на великій швидкості це може стати причиною аварії.

На сьогоднішній день є багато автовиробників (наприклад, BMW), які перейшли на установку таких шин серійно. Деякі тільки збираються це зробити, такі як Mercedes на машинах Е-класу.

Конструктивна ідея RunFlat - технології полягає в тому, що посилюються боковини шини і кріплення на диски стає більш надійним за допомогою посиленого корду.

Але, нарівні з плюсами, шини RunFlat мають і мінуси.

Основним недоліком таких шин є собівартість, яка вище на 50% від вартості звичайних шин, і покришка має досить велику вагу. Перший параметр впливає на попит таких шин, а другий - на характеристику машини в цілому. За рахунок жорстких боковин, вага шин збільшується десь в півтора рази. Тобто поміняти таке колесо буде дуже нелегким завданням. Ще слід зазначити, що крім того, що обважнює машини в цілому, цей параметр впливає на комфортність їзди, адже машина стає більш жорстка.

Можливо, в майбутньому ці недоліки будуть усунуті або стануть менш помітними, так як над цим працюють зараз найбільші виробники шин у всьому світі.

На даний момент, можна купити такі шини і радіти тому, що в несприятливу екологічну ситуацію не доведеться стояти під дощем або снігом і міняти колесо. Це вбереже від можливої ​​небезпеки і самого автомобіліста, і проїжджаючих повз машин.










Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти