VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Класифікація шин

Розділ: Інфо-центр Переглядів: 9227 | 11 жовтня 2007

Класифікація шин в зависимости от назначения: Класифікація шин в залежності від призначення:
- Для легкових автомобілів
- Для вантажних автомобілів

за способом герметизації:
- какмерние
- безкамерні

по конструкції:
- діагональні
- радіальні

за формою профілю поперечного перерізу:
- Звичайного профілю
- широкопрофільні
- низькопрофільні
- наднизькопрофільною
- арочні

за типом малюнка протектора:
- літні
- всесезонні
- зимові
- 4х4

діагональні шини
Каркас діагональної шини складається з певної кількості прогумованих кордових прокладок, краї яких обвиваються навколо дротяних кільцевих стрижнів (ці стрижні забезпечують посадку шини на диск). Всі нитки корду каркаса і брекера перехрещуються в суміжних шарах і мають у середній частині бігової доріжки кути нахилу ниток корду каркаса і брекера 45 ° - 60 °. Число суміжних шарів зазвичай чотири. Конструкція діагональних шин застаріла, але їх продовжують випускати (в основному для машин старих конструкцій), тому що вони відносно дешеві у виробництві, їх каркас менш схильний до руйнування при ударах і порізах.

радіальні шини
У радіальних шинах (типу R) всі нитки корду каркаса розташовані паралельно по радіусу від одного борта до іншого. Нитки корду брекера лежать аналогічно діагональним, тільки під великим кутом. При такій конструкції одного лише каркаса недостатньо щоб витримувати зусилля в поперечному напрямку при їзді по кривій, а також значні навантаження при прискоренні. Тому вони повинні підтримуватися і доповнюватися іншими елементами шини. Це завдання бере на себе пояс сталевого корду, в якому два шари намотуються поперемінно під гострим кутом. Багато шини додатково стабілізуються нейлоновим бандажем.

камерні шини
Складаються з покришки і камери з вентилем. Вентиль (зворотний повітряний клапан) дозволяє нагнітати повітря в шину і перешкоджає його виходу назовні.

безкамерні шини
Відрізняються наявністю повітронепроникного гумового шару, що наноситься під перший шар каркаса (замість камери). Герметичність в них досягається щільною посадкою покришки на обід. Вентиль для нагнітання повітря в шину розміщується і герметизується в отворі обода колеса.

літні шини
Їх відрізняють чітко виражені поздовжні канавки для відводу води з плями контакту протектора з дорогою, слабко виражені поперечні канавки й відсутність мікромалюнка. Крім того, вони завжди мають плавний округлений перехід від протектора до боковин. Шини цього типу забезпечують максимальне зчеплення з сухою і мокрою дорогою, мають максимальну зносостійкість і щонайкраще пристосовані для швидкісної їзди. Але для руху по грунтових (особливо мокрим) і зимових дорогах вони малопридатні. Швидкісні шини (категорія Н і вище) відрізняються підвищеною здатністю протистояти перегріву, збереженням стабільного коефіцієнта зчеплення з дорогою незалежно від особливостей кочення на високій швидкості.

всесезонні шини
Добре пристосовані для роботи на сухому і мокрому асфальті, відрізняються задовільною пристосованістю до зимових доріг і великим зносом, в порівнянні з літніми. Малюнок протектора більш розгалужений, елементи малюнка групуються в добре помітну доріжку і розділені канавками різної ширини: на елементах малюнка - "шашках" - є вузькі прорізи додаткового мікромалюнка. Як правило, на таких шинах стоїть маркування all season, tous terrain або умовні знаки (сніжинка або крапля).

Зимові шини
Призначені для роботи на засніжених і зледенілих дорогах, зчіпні якості покриття яких можуть змінюватися в залежності від ситуації, від мінімальних (гладкий лід або каша зі снігу та води) до невеликих (укочений сніг на морозі). Малюнок протектора таких шин має чітко виражені шашки від подовжніх і поперечних канавок значної глибини. У шашок складний фігурний рельєф для збільшення робочих бічних поверхонь, а також розгалужений мікромалюнок. Зимові шини позначають індексом M + S. Найчастіше вони мають строго певний напрям руху (вказано стрілкою). Більш пластична гума (для роботи при низьких температурах) зимових шин в літніх умовах схильна до швидкого зносу, перегріву, в протектор таких шин легко проникають дрібні тверді предмети. Зносостійкість зимових шин на 30-50% менше літніх ще й через специфічний протектора. Багато зимових шин дозволяють встановлювати шипи протиковзання або мають їх. При русі автомобіля при температурі повітря - 10 0С в зоні контакту шини з дорогою завжди присутній тонкий шар вологи (шина нагрівається від тертя і деформації). Тому на засніженій дорозі завдання шипів протиковзання - продавлювати вологу плівку, що грає роль мастила, і забезпечувати надійний контакт шини з дорогою. Для кожної шини конкретного автомобіля і з урахуванням характеру (інтенсивності) руху підбирають найбільш підходящі по типорозмірі шипи. Деякі фірми вказують на боковині бажаний розмір шипів.

4х4
Це розріджений малюнок шашкового типу з розвиненими грунтозацепами по плечовій зоні, з потужними недеформівних шашками, часто вже не розчленованими прорізами.




VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});






Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти