- До акі диски стоять на вашому автомобілі залізні або з алюмінієвого сплаву. (Диски з алюмінієвих сплавів зазвичай мають більший радіус)
ля какого сезона используется данная маркировка шины - для зимы или для лета. - Д ля якого сезону використовується дана маркіровка шини - для зими або для літа.
акой двигатель и какой мощности установлен на вашем автомобиле. - До акой двигун і якої потужності встановлений на вашому автомобілі.

Ми рекомендуємо вибирати шини з тих розмірів які рекомендує завод виробник вашого автомобіля.

Увага! Не дотримання цих рекомендацій може призвести до погіршення керованості вашого автомобіля, спотворення показань спідометра, а так само до руйнування самих шин!

При установці шини з шириною або висотою більше рекомендованої: вона може (особливо при повороті керма) тертися об нерухомі частини кузова або важелі підвіски. При установці шини меншої ширини або висоти: автомобіль стане жорсткіше, збільшиться ймовірність пошкодження колісного диска, посилиться навантаження на всі вузли підвіски і підшипники.

Вибираючи шини з рекомендованих типорозмірів потрібно керуватися наступним:
Ширша шина:

люсы: п люси:
большее пятно контакта автомобиля с дорогой - Більше пляма контакту автомобіля з дорогою
лучшие характеристики при торможении и разгоне (особенно у автомобилей с мощным двигателем) - Кращі характеристики при гальмуванні і розгоні (особливо у автомобілів з потужним двигуном)
лучшее прохождение поворота на большой скорости - Краще проходження повороту на великій швидкості

мінуси:
увеличение цены - Збільшення ціни
увеличение веса (заметно сказывается у автомобилей с небольшим объёмом двигателя 1.4 -1.5 литра) - Збільшення ваги (помітно позначається у автомобілів з невеликим об'ємом двигуна 1.4 -1.5 літра)
небольшое увеличение расхода топлива - Невелике збільшення витрати палива
увеличение эффекта аквапланирования (машина теряет управление при попадании в лужу или в снежную кашу) - Збільшення ефекту аквапланування (машина втрачає управління при попаданні в калюжу або в снігову кашу)

Тут вибір залежить від ваших особистих переваг і фінансових можливостей. В принципі вважається, що на більш потужну та швидку машину потрібно ставити ширші шини. І навпаки, на машину з невеликим об'ємом двигуна немає сенсу ставити широкі шини.

2. Подорожче або подешевше? І чим вони відрізняються крім ціни?

Часто при покупці шин покупець, роздивляючись різні моделі шин, питає: - "Чому ця шина стоїть майже в два рази дорожче, адже на вигляд вона точно така ж?"

Дійсно, візуально шини можуть бути дуже схожі, але не все так просто. В дорогою шині використовуються новітні технології та матеріали. Використовується спеціальний склад гуми і новітні розробки конструкції корду.
Все це дозволяє поліпшити важливі характеристики шини:
меньшается вес шины, а значит и динамические характеристики автомобиля. - У зменш вагу шини, а значить і динамічні характеристики автомобіля.
меньшается расход топлива - У зменш витрата палива
ущественно увеличивается пробег шины - З ущественно збільшується пробіг шини
лучшается управляемость автомобиля, снижается тормозной путь (а значит увеличивается ваша безопасность и безопасность окружающих вас людей) - У лучшается керованість автомобіля, знижується гальмівний шлях (а значить збільшується ваша безпека і безпека оточуючих Вас людей)
нижается уровень шума - З ніжа рівень шуму

Ось за що ви платите, купуючи дорожчу модель.

3. Чим відрізняється направлений малюнок протектора від симетричного? І який краще?

Існують три основні види малюнка:

Good Year Eagle Touring NCT-5 Сімметрітчний малюнок протектора
Eagle Touring NCT-5) (на малюнку Good Year Eagle Touring NCT-5)
Continental Premium Contact Чи не симетричний малюнок протектора
Premium Contact) (на малюнку Continental Premium Contact)
Dunlop SP Sport Maxx Спрямований малюнок протектора
SP Sport Maxx) (На малюнку Dunlop SP Sport Maxx)

Останнім часом спрямовані і несиметричні малюнки протектора стали застосовуватися все частіше і частіше, особливо на дорогих моделях. Це пов'язано з більш хорошими характеристиками шини, які вдається отримати, в порівнянні з симетричним малюнком протектора. Вдається отримати більш хороший викид води або снігу з плями контакту, при збереженні, а іноді і поліпшенні інших параметрів.

Шини з направленим малюнком протектора:
Увага! Шина з направленим малюнком протектора повинна обертатися тільки в напрямку вказаному стрілкою, яка розташована на боковині шини. Неправильна установка шини призводить до значного погіршення керованості автомобіля і до швидшого зносу шини.

Спрямовані шини показують чудові характеристики. Єдиний недолік спрямованої шини, це неможливість переустановки (без перебортірованія) колеса з лівого боку - на праву. А значить невідомо, як встановити запасну шину на диск, адже невідомо яку шину проколеш - ліву чи праву?

рекомендації:
Взагалі краще возити з собою з симетричним малюнком протектора, вона універсальна. А якщо малюнок протектора на запасний шині спрямований, то краще встановлювати шину на колісний диск для правої сторони. За статистикою праві колеса більш схильні до проколів і пошкоджень ніж ліві. Справа більше ям, брудніше і будь-який виїзд на узбіччя (особливо на великій швидкості) може закінчитися проколом.

Шини з несиметричним малюнком протектора:
Увага! Шина з несиметричним малюнком протектора повинна встановлюватися тільки написом OUT Side зовні автомобіля і відповідно IN Side до центру автомобіля. Неправильна установка шини призводить до значного погіршення керованості автомобіля і до швидшого зносу шини. запаски " т.к. Ці шини показують дуже хороші характеристики і у них відсутня проблема з установкою "запаски" тому що зовнішня сторона завжди залишається зовнішньої.

Шини з симетричним малюнком протектора:
Симетричні шини, володіючи пристойними характеристиками, мають одне, але дуже важлива перевага це показник ціна-якість. Для багатьох автовласників цей показник є вирішальним, адже не для всіх потрібні супер-характеристики на великих швидкостях, а багатьом потрібні недорогі, але якісні шини.

4. Чи можна ставити шини з різним типорозміром або малюнком протектора на різні осі автомобіля?

За правилами дорожнього руху ви зобов'язані ставити шини одного типорозміру, з однаковим малюнком, на одну вісь автомобіля. На різні осі ви можете ставити різні пари шин, за умови відповідності їх типу і розміру, що рекомендується заводом виробником автомобіля. Однак використання шин з різним типорозміром і малюнком призводить, як правило, до неналежної роботи, закладених заводом виробником. Можливо погіршення керованості машини, збільшення гальмівного шляху, збільшення схильності до замету і т. Д.

рекомендації:
Cтарайтесь використовувати однакові шини на всіх чотирьох колесах, якщо так рекомендує завод виробник вашого авто. Якщо говорити про зимову шиповану шині, то тут все набагато складніше. Більш детально ви можете дізнатися про це в пункті? 7. Чи можна ставити зимові шиповані шини тільки на провідні колеса?

рекомендації:
Встановлюйте зимові шиповані шини на всі чотири колеса! Від цього залежить Ваша безпека і безпека оточуючих Вас людей.

5. Що таке дощові шини? І в якому разі їх потрібно купувати?

Дощові шини були спеціально розроблені для їзди при дощовій погоді, по калюжах. Головна їхня відмінність від звичайних шин полягає в тому, що вони зменшують ефект аквапланування.

Ефект аквапланування. Коли ви на великій швидкості в'їжджаєте в калюжу, то між колесом і дорогою утворюється водяна прошарок. Колесо починає ковзати по поверхні води, втрачаючи контакт з дорогою. У цей момент машина стає некерованою, що часто призводить до аварійних ситуацій. Цей ефект стає сильно помітний на зношених шинах, навіть при не дуже великій швидкості автомобіль потрапляючи в калюжу - втрачає керованість.

У дощових шинах малий ефект аквапланування досягається за рахунок збільшення водовідвідних каналів і додаткових поздовжніх канавок на малюнку протектора. Машина "взута" в дощові шини помітно впевненіше управляється на мокрому асфальті. Однак при сухій погоді машина управляється трохи гірше, тому що за рахунок збільшення канавок для відведення води - зменшується площа плями контакту шини з дорогою.

6. Яка шина краще для зими: шипована або нешипована?

На це питання немає однозначної відповіді. І в тій і в іншої шини є як переваги, так і недоліки.

Основною перевагою нешипованной шини, є хороші показники на сухому асфальті і на снігу. Але ці шини мають істотний недолік, на голом льоду вони мають показники в кілька разів гірше шипованих.

Основними достоїнствами шиповану шини, є хороші показники на голом льоду і накатаному снігу, проте на чистому асфальті її показники помітно гірше, ніж у нешипованной.

З одного боку взимку днів, коли асфальт покритий кіркою льоду значно менше, ніж за п'ять днів з відносно сухим асфальтом. З іншого боку де гарантія, що саме в ці дні ви не потрапите в аварійну ситуацію, адже на голому льоду машина не обладнана шипованими шинами, практично не керована.

До відома:
У деяких північних скандинавських країнах, таких як Фінляндія, Швеція заборонено використовувати автомобіль взимку, не обладнаний шипованими шинами.

7. Чи можна ставити зимові шиповані шини тільки на провідні колеса?

На передньопривідному автомобілі встановлюючи зимові шиповані шини на передню вісь, ви вирішуєте відразу кілька завдань, таких як поліпшення прохідності (дуже важливою в засніжених дворах), поліпшення троганья з місця на перехрестях і т.п. Але ви отримуєте дуже неприємну і небезпечну проблему. На слизькій дорозі, при пригальмовуванні або просто при скиданні газу, автомобіль починає розгортати. Все відбувається несподівано і як завжди не вчасно. Особливо якщо це відбувається в повороті, причому навіть в плавному. За статистикою саме така установка шипованих шин є причиною багатьох ДТП.

На задньопривідному автомобілі, при установці зимових шипованих шин на задню вісь, теж вирішуються проблеми з прохідністю і троганье з місця. І на відміну від передньопривідною, при гальмуванні машина не схильна до розвороту, але вона погано зупиняється на слизькій дорозі! Справа в тому, що при гальмуванні навантаження на передню вісь збільшується, а на задню - зменшується. Тому шиповані шини, які стоять на задній осі, не допомагають автомобілю швидше зупинитися на слизькій дорозі. Плюс до цього задньопривідний автомобіль з шипованими шинами, встановленими на задню вісь, має великі проблеми з керованістю на слизькій дорозі, тому що передні колеса (напрямні автомобіль) не мають хорошого зчеплення з дорогою.

рекомендації:
Встановлюйте зимові шиповані шини на всі чотири колеса! Від цього залежить Ваша безпека і безпека оточуючих Вас людей.

8. Чому шина може лопнути на ходу і як цього уникнути?

Автомобільна шина, що лопнула на ходу, часто призводить до аварії, особливо на великій швидкості. Але цей ризик можна звести до мінімуму, якщо знати основні причини, що призводять до пошкодження шини:
аезд на посторонний предмет, который разрушает конструкцию шины. - Н аезд на сторонній предмет, який руйнує конструкцію шини.
опадание колеса автомобиля в яму на большой скорости. - П опадання колеса автомобіля в яму на великій швидкості. При цьому, як правило, ушкоджується колісний диск і порушується герметичність покришки

Від цих причин ні хто не застрахований, можна тільки порадити бути більш уважним на дорозі і намагатися уникати їзди по узбіччю де, як правило, багато сторонніх предметів і ям.

Але є й інші причини, за якими шина може лопнути на ходу і яких можна уникнути:
- Неправильний тиск в шинах (це призводить до перегріву шини і руйнування конструкції)
- Механічні пошкодження шини (порізи, грижі, що стирчать фрагменти металевого корду і ниток)
- Стирчать сторонні предмети, який проштрикнув шину, виліт яких спричиняє зменшення тиску в шині.
- Сильний знос шини (за правилами дорожнього руху висота протектора легкового автомобіля не повинна бути менше 1.6 мм).
- Старіння гуми і втрата її еластичності (візуально помітні маленькі тріщинки на поверхні шини)
- Використання шини з наварні протектором. (Зношені шини обробляють і наварюють новий гумовий шар протектора. Ці шини погано балансуються і недовговічні, вже не кажучи про їх поганих характеристиках. Вони схильні до відшаровування протектора, що призводить до руйнування шини.

рекомендації:
Уважно огляньте шину перед її установкою або попросіть зробити це фахівців на станції технічного обслуговування або шиномонтажу. Слідкуйте за зовнішнім станом шин і тиском в них. Це допоможе Вам уникнути багатьох неприємностей на дорозі.

рекомендації:
Не купуйте шини були у вжитку, в них можуть бути відразу майже всі перераховані вище недоліки, які можуть проявитися лише після її установки на автомобіль!


джерело: avtoplaneta.com.ua




VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});



Запчасти для иномарок
А вы уже экономите на покупке запчастей? Больше не нужно переплачивать!
avto.pro


Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)

Цікаві статті

  • Фрикційне або шипована гума: що
  • Як вибрати зимові шини по малюнку
  • Установка ГБО 4 покоління на автомобіль
  • Який вибрати повітряний фільтр для
  • Підбір літніх шин: основні правила
  • Як вибрати болти і гайки на колеса?
  • Яка зимова гума краще: шипована

  • Корисне

  • Розшифровка індексу навантаження шин
  • Розшифровка індексу швидкості шин
  • Розшифровка маркування та розміру шин
  • Класифікація шин за типом протектора
  • Таблиця відповідності шин
  • Таблиця відповідності шин та дисків
  • Види пошкоджень і ремонт шини
  • Скільки служать шини?
  • Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
    © 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти