VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Маркування автомобільних дисків

Розділ: Інфо-центр Переглядів: 11356 | 11 жовтня 2007

Маркування автомобільних дисків Колісні диски діляться на дві групи: сталеві (штамповані) і легкосплавні.

Сталеві диски штампують з листа, а потім ці частини зварюють в одне ціле. У підсумку виходить недорого і досить якісно - саме тому більшу частину автомобілів на заводському конвеєрі оснащують сталевими дисками. До їх переваг можна віднести досить високу міцність і можливість відновлення навіть у випадку дуже сильного зім'яло закраин. Основні недоліки: велика маса, невисока точність виготовлення і обмежена можливість "пограти" дизайном.

Легкосплавні диски за багатьма властивостями краще сталевих. Вони допускають будь-які "гри" з дизайном, у них висока точність виготовлення, вони прекрасно відводять тепло від гальмівного вузла, але головне вони легше сталевих (чим легше диски, тим менше загальна маса безпружинних частин автомобіля, а значить поліпшується динаміка автомобіля). Легкосплавні диски завжди помітно товщі, ніж диски сталеві, тому для кріплення литих або кованих коліс використовують більш довгі болти. Довжина їх нарізної частини повинна бути не менше глибини нарізного отвору в маточині, але і не більше, інакше болти при обертанні колеса можуть зачіпати за деталі нерухомого гальмівного механізму. Твердість матеріалу легкосплавних коліс нижче, ніж сталевих, тому мікронерівності диска в зонах контакту з головками сталевих болтів або маточинами при установці колеса через деякий час мнуться і з'єднання послаблюється. Щоб уникнути пошкодження дорогих коліс, радимо через деякий час після їх установки на автомобіль підтягнути болти кріплення.

За способом виготовлення легкосплавні диски поділяються на литі і ковані.

Литі диски виготовляються методом лиття в форму з подальшою обробкою. Головна перевага литих дисків перед сталевими - менша маса. Лите 13-дюймовий колесо важить близько 6 кг, на 1-2 кг менше сталевого. Стійкість литих дисків до деформації від ударів вище, ніж сталевих. Однак сталеве колесо при деформації ніколи не руйнується, і на ньому, якщо воно здатне утримувати повітря в шині, можна доїхати до місця ремонту. Литий диск при сильному ударі, як правило, просто розколюється. Крім того, якщо погнуте сталеве колесо можна виправити ( "прокатати") на спеціальному верстаті, то легкосплавне відновити значно складніше. Литі диски погано піддаються ремонту, тому пошкоджений диск краще замінити на новий.

Ковані диски виготовляються методом пресування і має багатошарову волокнисту структуру. Ковані диски в порівнянні з литими важать ще менше: R13 - 4,9 кг. Більш того, ковані диски краще переносять удари від нерівностей дорожнього покриття і більш стійкі до руйнування і деформації.

авто диск Маркування колісного диска R13 4x98 ET35 J5 Dia 58.6
1. ЕТ35 - виліт - відстань від привалочной площині до центру диска (мм)
2. R13 - радіус (діаметр) обода колеса в дюймах.
3. Dia 58.6 - діаметр центрального отвору під маточину (мм)
4. 4х98 - кількість кріпильних отворів і діаметр отворів під болти (мм)
5. J5 - ширина обода в дюймах (1 дюйм = 25,4 мм)




VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});






Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти