VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Зчеплення на вологих поверхнях

Розділ: Інфо-центр Переглядів: 3555 | 10 серпня 2008
Зчеплення на вологих поверхнях Віскопланірованіе
Віскопланірованіе настає внаслідок наявності тонкої водної плівки між шиною і поверхнею дороги (товщина водної плівки 0,5 мм).
Водяна плівка руйнує молекулярну зв'язок між гумовою сумішшю протектора і поверхнею дороги.
Сила адгезії прагне до нуля і реактивна сила при прослизанні коліс відсутня.

аквапланування
Аквапланування поступова наростаюча втрата контакту шини з дорогою внаслідок формування водяного шару між шиною і дорогою (товщина водної плівки> 0,5 мм), що залежить від швидкості руху автомобіля.
Залежно від швидкості руху шини відбувається збільшення тиску води перед нею, що викликає поступове "відрив" шини від дороги. З підвищенням швидкості збільшується водяний клин під шиною і це призводить до повної втрати контакту з поверхнею дороги.

Явище аквапланування визначається 3 складовими:
- В залежності від швидкості переміщення шини створюється тиск води,
- "Відрив" шини від дороги, в момент, коли гідродинамічний тиск води перевищує вертикальну силу тиску шини в плямі контакту.
Це викликає зменшення сили зчеплення і може привести до:
- Збільшення гальмівного шляху,
- Зменшення точності рульового управління.

джерело shina-way.ru з посиланням на michelin.ru



VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});









Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти