VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Шиномонтаж (FAQ)

Розділ: Інфо-центр Переглядів: 6138 | 27 вересня 2007

Шиномонтаж (FAQ) Чи легко змонтувати шину на диск? Чи можу я сам це зробити?
Не рекомендується робити цього самостійно. Монтаж шини - справа фахівців, що володіють певними навичками та обладнанням. Якщо ви спробуєте зайнятися монтажем шини самостійно, ви ризикуєте завдати серйозної шкоди собі, а також шині і / або диску.

Як правильно переставляти колеса?
Регулярна і правильна перестановка коліс дозволяє домогтися рівномірного зносу протектора на всіх шинах. Всесезонні шини потрібно переставляти за модифікованою Х-моделі, що означає, що колеса переставляють з вільною осі на провідну вісь хрест-навхрест, а з ведучою осі на вільну вісь, залишаючи на тій же стороні автомобіля. Такий метод перестановки допомагає домогтися більш рівномірного зносу протектора для всіх чотирьох коліс. Винятком може стати використання спрямованого малюнка протектора. Такі шини завжди повинні залишатися на своєму боці автомобіля і переміщатися строго вперед і строго назад. Якщо у вас повнопривідний автомобіль, ми рекомендуємо переставляти хрест-навхрест колеса по осях. Ми рекомендуємо проводити перестановку коліс кожні 10 000 кілометрів. На повнопривідних машинах перестановку слід проводити навіть частіше - кожні 6 000 кілометрів. Подивіться інформацію по перестановці шин в керівництві по експлуатації до вашого автомобіля. Якщо інтервали не вказані, то колеса потрібно переставляти кожні 10 000 - 13 000 км. Перша перестановка найважливіша. Коли колеса поміняні місцями, потрібно привести тиск в шинах у відповідність до рекомендацій виробника. Нерівномірний знос протектора може бути наслідком несоосности або механічних проблем.

Що таке регулювання?
Автомобіль повинен бути належним чином відрегульований, деталі підвіски і рульового управління повинні бути справні, всі кути установки коліс повинні бути в нормі. Правильні регулювання необхідні для точності рульового управління і рівномірного зносу протектора. Нерівномірний знос протектора передніх або задніх коліс, зміни в керованості автомобіля, наприклад, відведення в сторону, вказують на порушення регулювань. Багато сучасних автомобілів мають можливість установки кутів задніх коліс. Ваш автомобіль може потребувати установці кутів керованих коліс або всіх чотирьох коліс, в залежності від симптомів. Помірна вартість регулювань окупається тривалої службою шин і комфортом в управлінні.

Що потрібно робити, якщо я відчув вібрацію при керуванні автомобілем?
Вібрація є непрямим показником того, що з вашою машиною не все в порядку. Потрібно перевірити колеса, рульове управління і підвіску для пошуку можливої ​​несправності, що викликала вібрацію. Якщо на неї не звертати уваги, то вібрація викликає прискорений знос шин і деталей підвіски. Це може бути небезпечно.

Навіщо потрібно балансувати шини?
Добре відбалансували шини довше служать і забезпечують комфортну їзду. Неотбалансірованние шини викликають вібрацію, яка втомлює водія, прискорює знос шин і деталей підвіски. Колеса повинні бути збалансовані при першому монтажі або при повторному монтажі шин після ремонту. Балансування коліс необхідно повторити при першому ж натяку на вібрацію. Вібрація може бути викликана Неспіввісність або механічними проблемами.


Джерело: euroshina.com.ua




VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});






Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти