автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Класифікація шин за типом і малюнку протектора

Розділ: Інфо-центр Переглядів: 12103 | 18 вересня 2007


Класифікація шин за типом



Дорожні шини (літні) - призначені для експлуатації на шосейних дорогах. Малюнок протектора складається з шашок або ребер, розділених канавками, як правило, не широкими.

Універсальні шини - призначені для експлуатації як на шосейних, так і на грунтових дорогах. Малюнок протектора складається з шашок або ребер і може мати грунтозацепи (масивні виступи) по краях протектора.

Шини підвищеної прохідності - призначені для експлуатації в умовах бездоріжжя і м'яких ґрунтів. Мають розріджений малюнок з розвиненими грунтазацепамі по краях і потужними, що не деформується шашками по центру бігової доріжки.

Всесезонні шини - M + S (Mud + Snow - грязь і сніг), R + W (Road + Winter - дорожня і зимова) - призначені для експлуатації як в зимовий, так і в літній час. Забезпечують прийнятну реалізацію характеристик експлуатації при використанні напротязі шосейними дорогами і грунтових дорогах. Малюнок більш розріджений, ніж у дорожніх і може мати мікроканавки (ламелі), що забезпечують зчеплення з зледенілій і засніженій дорогою.

Зимові шини - призначені для експлуатації на зимових дорогах. Можуть бути:

  • Нешиповані - виготовляються з м'яких сортів гуми, найчастіше мають спрямований рисунок з великою кількістю ламелей і призначені в основному для експлуатації на очищаються дорогах.
  • Шиповані чи з можливістю шипування - виготовляються з гуми середньої твердості і мають шипи або розмічені місця для монтажу шипів. Малюнок протектора розріджене, мають розвинену мережу ламелей, в деяких випадках наближаються позашляховим моделям шин. Забезпечують непогану прохідність на глибокому снігу і добре видаляють снігову шугу. Шіопованние шини мають краще зчеплення з льодом і з вкатаним снігом, але погіршують зчеплення на твердому дорожньому покритті. Мають підвищену гучністю.

Класифікація шин за малюнком протектора



Залежно від розташування елементів малюнка він може бути ненаправленим, спрямованим або асиметричним.

  • Ненаправленої малюнок (а) - симетричний щодо радіальної площині колеса (1) (проходить через його вісь обертання). Є найбільш універсальним, тому велика частина шин випускається саме з цим малюнком.
  • Спрямований малюнок (б) - симетричний щодо центральної площини обертання колеса (2) (проходить через середину протектора). Він має поліпшену здатність відводу води з плями контакту з дорогою і зниженою гучністю. Запасне колеcо збігається по напрямку обертання тільки з колесами одного боку автомобіля, але тимчасова установка його на іншу сторону допустима за умови руху на невеликих швидкостях.
  • Асиметричний рисунок (в) - не симетричний щодо центральної площини обертання колеса (2). Його використовують для реалізації різних властивостей в одній шині. Наприклад, зовнішня сторона шини краще працює на сухій дорозі, а внутрішня - на мокрій.









Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти