VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Увага: зміна погоди / Аквапланування шини

Розділ: Інфо-центр Переглядів: 3340 | 16 липня 2008
Ми звикли вважати, що влітку водити машину набагато простіше, ніж в будь-яку іншу пору року. Але виявляється, що і тут є свої складності. Причому їх не так вже й мало. Коли небо хмуриться, ми засмучуємося і чекаємо сонця. Але невідомо, що гірше - стійка погана погода або щоденні її перепади. Кожна погодна ситуація вимагає певних коректив стилю водіння, додаткового оснащення автомобіля та просто зміни звичок.
Увага: зміна погоди / Аквапланування шини

Літні сюрпризи - це раптовий сильний дощ, іноді з грозою, нічні тумани і різкі коливання температур, мінлива хмарність і сильна спека. Як показує досвід нинішнього літа, ці зміни можуть відбуватися кілька разів в день. У подібній ситуації особливої ​​уваги потребує керування автомобілем на заміських шосе, так як на них зазвичай їдуть з високою швидкістю. Неприємним сюрпризом може виявитися зміна погоди при виїзді на природу. Адже літо - це пора збору грибів, ягід і риболовлі. Чого можна чекати від мінливої ​​погоди?

Ясна, сонячна погода

Свіжоукладений асфальт в жарку погоду не менш небезпечний, ніж розігріті ділянки старого покриття.

У спеку людина сильніше втомлюється, увага розсіюється і швидкість реакції знижується. Така погода діє не тільки на водія, але і на дорогу.

Небезпека: У спеку тане бітум, який є відмінною мастилом. На подібній дорозі гальмівний шлях автомобіля набагато збільшується і підвищується небезпека занесення при різкому гальмуванні.

Порада: Знизьте швидкість, уникайте різкого гальмування і маневрування.

Небезпека: Без сонцезахисних окулярів втомлюються очі, при їзді проти сонця відблиски на лобовому склі від панелі приладів відволікають від керування і погіршують видимість. В результаті якісь деталі залишаються непоміченими. Такий «дрібницею» цілком може виявитися червоне світло світлофора або пішохід.

Порада: Підберіть хороші протисонячні окуляри. Чи не натирайте до блиску панель приладів. Підтримуйте лобове скло в чистоті і покладіть шматок тканини на панель, щоб позбутися від відблисків.
У грозу надійна суха дорога перетворюється в чудовий каток

гроза

Грозові дощі, як правило, починаються швидко. Перші краплі води падають на асфальт і змочують найдрібніші частинки пилу, гуми від покришок і інший бруд.

Небезпека: Надійна суха дорога перетворюється в чудовий каток. Найнебезпечніші - перші хвилини. Потім вода злегка охолоджує асфальт, змиває бруд, і ситуація трохи поліпшується. Але все ж зчеплення шини з дорогою набагато гірше.

Під час сильного дощу можливо аквапланування (шина почне «спливати»). Особливо схильні до цього явища зношені покришки з широким протектором. Наприклад, при проведенні випробувань на аквапланування автомобіль Saab 9-3 на шинах з глибиною протектора 8 мм «спливав» в спеціальному басейні при швидкості 80-85 км / год, а на точно таких же шинах, але з протектором в 4 мм - вже при 60 км / год. Імовірність аквапланування вище в низинах, де утворюються глибокі калюжі.

Пориви сильного бічного вітру, які, як правило, завжди супроводжують грозу, в поєднанні з різким зменшенням зчеплення шин з дорогою можуть стати причиною знесення з проїжджої частини і, як наслідок, серйозної аварії. Іноді пориви вітру ламають гілки дерев, що ростуть на узбіччі, і ті летять прямо в скла машин.

Погіршується видимість, так як склоочисники в сильна злива не завжди справляються з потоками води. Свою лепту вносить і запотівання скла. Адже під час дощу ми закриваємо вікна, стекла охолоджуються сильніше, ніж повітря в салоні, і волога конденсується на їх внутрішній поверхні. Цьому сприяє підвищена вологість повітря.

Порада: З першими гуркотом грому і краплями дощу краще відразу знизити швидкість, включити ближнє світло фар і вентилятор обігрівача. Цілком можливо, що доведеться навіть трохи підігріти (якщо машина оснащена кондиціонером, варто включити його - він відмінний осушувач) подається повітря, щоб стекла швидше висохли. Про різких гальмуваннях і маневрах потрібно забути до висихання дороги. Калюжі завжди краще об'їжджати, а якщо це неможливо - завчасно знижувати швидкість мінімум до 60 км / год, щоб уникнути аквапланування. Проїжджати калюжі потрібно по прямій, не повертаючи кермо. Інакше при виїзді може послідувати різкий ривок в ту сторону, куди повернені колеса. Помітивши летять гілки, краще зупинитися на відкритій ділянці і перечекати бурю.

туман

Туман найчастіше опускається на землю вночі або рано вранці, хоча цілком може з'явитися і вдень. Так як туман - це мікроскопічні частинки вологи, сконденсувати до певних розмірів, найбільш часто його можна зустріти біля водойм (річок, озер) і населених пунктів, де в повітрі багато мікроскопічних часток пилу і диму. Саме ці частки стають ядрами конденсації вологи.

Небезпека: Туман різко погіршує видимість, аж до того, що навіть розмітка стає непомітною.

Порада: Побачивши попереду щільну пелену, знижуйте швидкість і включайте протитуманні фари або ближнє світло. Далекий тільки погіршить ситуацію, так як перед машиною виникне світлова стіна, за якою нічого не видно вже в десяти метрах. Потужні ксенонові фари в тумані не допоможуть, швидше, видимість буде навіть гірше, ніж зі звичайними.

Увімкніть вентилятор обігрівача і подавайте на лобове скло тепле повітря, щоб уникнути конденсації парів вологи. Увімкніть склоочисники в режим переривчастої роботи або «туман» (якщо такий є).

А коли перестаєте бачити і саму дорогу - краще зупинитися, з'їхавши на майданчик біля неї або на путівець, так як на узбіччі вас можуть зачепити. Побачивши в дзеркало заднього виду наближаються вогні, злегка натисніть на педаль гальма, щоб привернути увагу водія світлом стоп-сигналів.

вибираємо дорогу

Примхи погоди цілком здатні зіпсувати настрій, якщо шлях лежить по грунтовій дорозі. Коли до найближчого асфальту кілька кілометрів і починається злива, потрібно терміново приймати рішення - або виїжджати в цивілізоване місце, або чекати, поки дорога просохне.

Небезпека: Сильний дощ може перетворити грунтову дорогу в непрохідне місиво, а торовані ділянки стають дуже слизькими. Чи не краще за прохідності і глинисті ділянки. У калюжах на піщаних дорогах швидко з'являється глибока колія.

Порада: Слідкуйте за прогнозом погоди. Враховуйте характеристики грунту в місці відпочинку, в тому числі і за непрямими ознаками. Наприклад, сосновий ліс майже завжди зростає на піску. А по мокрому піску їхати навіть краще, ніж по сухому. Але якщо на піщаній дорозі ви побачите калюжу - це явна ознака того, що близько шар глини, що не пропускає вологу. Така перешкода краще об'їхати, в крайньому випадку - роззутися і провести розвідку.

Якщо ж до обраного місця відпочинку ведуть грунтові дороги по чорнозему - треба особливо ретельно вивчити прогноз погоди. Подолати розкислий чорнозем можуть далеко не всі повнопривідні машини. Тому, якщо є небезпека потрапити на таку дорогу в дощ, буксирний трос, лопата і пара дротяних килимків в машині обов'язкові.

перепади температур

но, летом появление на дороге гололеда вряд ли возможно. Коне ч але, влітку поява на дорозі ожеледиці навряд чи можливо. Але різкі зміни температури, особливо похолодання після спеки, теж приносять свої сюрпризи. Найчастіше неприємності доставляє не дороге, хоча туман в цьому випадку цілком можливий, а робота двигуна. Ще одна неприємність - як і під час сильного дощу, будуть пітніти вікна, поки салон не прогріється.

Небезпека: Похолодання після дощу цілком здатне викликати конденсацію вологи на проводах високої напруги і внутрішньої поверхні кришки розподільника. У цьому випадку струм починає рухатися не за призначенням, і мотор відмовляється заводитися. Класичне прояв такої проблеми - хлопки в карбюраторі, глушителі і сильні вібрації двигуна. Симптоми з'являються після тривалої стоянки, так як на гарячому моторі волога випаровується.

Порада: Для усунення знадобиться суха тканинна або паперова серветка. Протріть дроти і кришку розподільника (всередині і зовні), і мотор оживе. Можна обійтися і універсальними влаговитесняющимі мастилами, які розпилюють на прилади системи запалювання. Способи боротьби з запотівання вікон аналогічні тим, що рекомендуються в дощ.


Автор Олександр Ландарь
джерело shina-way.ru з посиланням на dddkursk.ru



VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});






Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти