VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Система умовної класифікації якості шин

Розділ: Інфо-центр Переглядів: 8522 | 12 вересня 2007

Система умовної класифікації якості шин На боковину шини можуть бути нанесені умовні показники якості шин, що відносяться до так званої Системі умовної класифікації якості шин.

Показник зносу:
Показник зносу є найважливішою характеристикою, яка б показала, як довго Ваша шина залишиться працездатною. Протектор кожної шини схильний до зносу і дуже важливо не пропустити той момент, коли він досяг критичного рівня і шина вже не може забезпечити належну безпеку.

Кожна нова модель шини проходить тестування з офіційно встановленою методикою, і їй присвоюється показник зносу протектора, який теоретично відповідає тривалості "життя" шини. Важливо пам'ятати, що показник зносу є теоретичною величиною і не може бути безпосередньо пов'язаний з практичним терміном експлуатації шини, на який значний вплив мають дорожні умови, стиль водіння, дотримання рекомендацій по тиску, регулювання кутів сходження-розвалу автомобіля і ротація коліс. Показник зносу представлений у вигляді числа від 60 до 620 з інтервалом в 20 одиниць. Чим вище його значення, тим довше витримує протектор при випробуваннях за встановленою методикою.

Показник зчеплення:
Показник зчеплення визначає гальмівні властивості шини. Вони вимірюються шляхом тестування при прямолінійному русі на мокрій поверхні. Для позначення показника зчеплення використовуються літери від "А" до "С", при цьому "А" відповідає максимальному його значенню.

Температурна характеристика:
Температурна характеристика показує здатність шини витримувати температурний режим, який дозволяє зберігати характеристики шин, закладені заводом-виробником, в залежності від кліматичних умов експлуатації. Цей показник є одним з важливих внаслідок того, що шини, виготовлені з гуми і інших матеріалів, змінюють властивості під впливом високих температур. У випадку з температурною характеристикою також використовують буквений індекс від "Л" до "С", де "А" відповідає максимальному опору до нагрівання. Тому, зимові шини, як правило, м'якше літніх і не "дубеют" з пониженням температури, влітку ж вони, навпаки, починають "танути". Малюнок протектора зимових шин набагато грубіше, з безліччю спеціальних поглиблень - ламелей, на боковині зазвичай є маркіровка M + S (Mud + Snow) - бруд і сніг і / або Winter - зима. Таким чином, на даний момент розділення шин на літні та зимові носить яскраво виражений характер. Хоча деякі виробники застосовують технології випуску шин, придатних для будь-яких кліматичних умов, але такі шини поки далекі від досконалості.

Максимальне навантаження, максимальний внутрішній тиск:
Для легкових шин позначення максимального навантаження і максимального тиску визначають максимальна вага, який можна перевозити при максимальному внутрішньому тиску в шині. Для шин малих комерційних автомобілів показники максимального навантаження і тиску прямо пропорційні.

Маркування DOT:
Маркування DOT є чимось на зразок "відбитку пальців" шини. Її наявність свідчить про те, що дана шина відповідає нормам безпеки шин Транспортного Департаменту США (Department of Transportation) і допущена до експлуатації. DOT - це Американська система сертифікації. На покришках, що поставляються на наш ринок, найчастіше зустрічається мітка Е, яка свідчить про відповідність європейським стандартам. Такі мітки можуть зустрічатися як разом, так і окремо, все залежить від країни-виробника. Для прикладу розглянемо наступну маркування: DOT M5H3 459Х 064. Перші букви і цифри, наступні за абревіатурою DOT, служать для позначення фірми-виробника і заводського коду. Третя, четверта та п'ята букви, 59Х, позначають код типорозміру, яким за вибором специфікують шини їх виробники для вказівки їх розміру і деяких характеристик. Останні три цифри вказують на дату виготовлення: перші дві відносяться до тижня, а остання до року виробництва. Так, 064 означає, що шина була виготовлена в шостий тиждень 1994 року. Всі шини повинні відповідати як міжнародним, так і вітчизняним стандартам.

Індекс тиску:
Рівень внутрішнього тиску в шині впливає на експлуатаційні характеристики Вашого автомобіля. Навіть найякісніші шини не впораються зі своїм завданням, якщо працюватимуть при неправильно встановленому тиску. Його точне значення залежить від типу автомобіля та, певною мірою, від вибору водія. Рекомендоване для даного типу автомобіля тиск зазвичай зазначено в наклейці на торцевій частині дверей або стійки салону, або на внутрішній поверхні ящика рукавички і кришки паливного бака.

Більшість нових моделей шин мають направлений (стрілоподібний) малюнок протектора. Вважається, що такий тип малюнка володіє кращими характеристиками в порівнянні зі звичайним. Особливо це проявляється в критичних дорожніх умовах. Напрямок обертання колеса позначається стрілкою з написом Rotation. Малюнок також може бути асиметричним, тобто покришки випускаються ліві і праві і встановлюються на відповідну сторону автомобіля. Такі шини мають маркування Left - ліва або Right - права. Зовнішня сторона установки позначається: Outside або Side Facing Out а внутрішня: Inside або Side Facing Inwards. Асиметричний малюнок застосовується при виробництві шин з високими швидкісними характеристиками.




VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});






Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти