VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Як вибрати диски?

Розділ: Інфо-центр Переглядів: 11507 | 19 червня 2008
alt Ефектний зовнішній вигляд - це не єдиний аргумент "за", яким варто керуватися при прийнятті остаточного рішення. Адже ще важливо підібрати диски, які за своїми характеристиками оптимально відповідали б моделі вашого автомобіля. Так що одним емоційним вступом мені не обійтися - доведеться зробити невеличкий екскурс і познайомити вас з типами і основними характеристиками колісних дисків, представлених на російському ринку.

сталеві диски

Найменш дорогими, а значить, найбільш поширеними є сталеві диски. Вони виготовляються з листової сталі, а їх конструкція складається з обода і приварений до нього "тарілки". Зовнішню поверхню сталевих дисків з метою уникнути їх корозії покривають емаллю, хромом, електрофарезним або катафарезним покриттям або спеціальним порошковим шаром.

Даний тип дисків, як правило, застосовується при комплектації серійних автомобілів, що сходять з конвеєра в усьому світі. До їх незаперечних переваг, крім невисокої ціни, можна віднести здатність не лопатися і не кришитися при ударі. Завдяки своїй пластичності диски мнуться, і тому є можливість їх відновлення за невеликі гроші.

У число ж основних недоліків входять: солідну вагу, знижена стійкість до корозії (покриття дисків далеко від досконалості) і обмежена можливість для дизайну.

Наступний тип - литі легкосплавні диски. Вони виготовляються за допомогою лиття зі сплавів на основі алюмінію.


Литі алюмінієві диски

Литі алюмінієві диски на 20-30% легше сталевих. Знижуються безпружинні маси автомобіля, що, в свою чергу, призводить до поліпшення плавності ходу машини. З цієї ж причини поліпшується динаміка розгону і зменшується витрата палива автомобіля. Плюс до вищесказаного диски, виготовлені з алюмінієвих сплавів, мають підвищену стійкість до впливу навколишнього середовища (пояснюється така стійкість освітою на їх поверхні оксидної плівки). Правда, через цю плівки погіршується зовнішній вигляд диска, але виробники активно борються з цією хімічною "проблемою", покриваючи поверхню багатошаровим лакофарбовим покриттям.

Головний недолік алюмінієвих дисків полягає в неможливості відновлення після деформації за якісь прийнятні гроші, менші, ніж ціна заміни диска. Крім того, хоча такий диск набагато легше сталевого, він не такий гарний з точки зору збереження підвіски. Енергія удару поглинається м'ятими деталями, тому сталевий диск краще, в силу того що литий і кований мають більшу міцність і менше сминаемости. Вони не гасять удар, а передають його в підвіску.

Якщо порівнювати західні і вітчизняні диски, то можна сказати, що імпортні мають більш високу ціну, але і мають ряд переваг: меншу вагу і високу ударну міцність (якщо не брати до уваги диски виробництва Туреччини, Арабських Еміратів). Крім того, вони складаються з збалансованих сплавів.

Литі магнієві диски

Тепер кілька слів про литих магнієвих дисках. За багатьма параметрами вони перевершують алюмінієві (по ударної міцності, найменшому власній вазі і т.д.), але мають дуже серйозним недоліком - надзвичайно низькою корозійноїстійкістю. І для російських міських доріг, які зараз посипають хлористим з'єднанням, вони абсолютно не підходять, оскільки буквально за лічені тижні можуть покриватися неестетичними розлученнями.

ковані диски

Третій тип дисків - ковані. Вони, як і литі, виробляються з магнієвих або алюмінієвих сплавів. Однак такі диски відрізняються способом виготовлення: це гаряча штамповка з наступною термічною і / або механічною обробкою. За своїми показниками ковані диски перевершують сталеві і алюмінієві. І якби не їхня висока вартість, то "ціни" б їм не було.

Как выбрать диски?


Судіть самі.
По-перше, мають високу корозійну стійкість і не потребують додаткового покритті.

По-друге, мають високу міцність і твердість конструкції, так що при ударі кований диск не тріскається, а тільки мнеться (при цьому удар повинен бути дуже сильним).

І по-третє, вони легкі (в 1,2-2 рази легше сталевих побратимів).

Майбутнє, безсумнівно, належить саме кованим дискам. І вже в найближчій перспективі можна прогнозувати активне зростання попиту на них, оскільки вітчизняні виробники вже взялися за їх виготовлення і випускають цілком прийнятну (виходячи зі співвідношення ціна / якість) продукцію. З типами автомобільних дисків ми розібралися, тепер слід оцінити їх основні параметри. Головними є посадковий діаметр і ширина.

Наприклад, позначення 5J х 13/4 х 98 ЕТ 38058.5 говорить про те, що ширина обода диска становить 5 дюймів (127 мм), а його посадковий діаметр дорівнює 13 дюймам (330мм). Буква J позначає форму обода. Крім того, у колеса 4 отвори під кріплення, а параметр PCD диска дорівнює 98, тобто відстань між центрами сусідніх отворів, помножене на відповідний коефіцієнт, що залежить від безпосереднього кількості кріпильних отворів, дорівнює 98. Але не варто забувати і про інші параметри, оскільки їх ігнорування може призвести до того, що під час руху автомобіль втратить звичну стійкість. При виборі на додаток до діаметру і ширині слід оцінити також величину вильоту (ЕТ) - просто порівняйте її значення з вашої штатної величиною.

- это расстояние между продольной плоскостью симметрии обода и крепежной плоскостью. Виліт колеса - це відстань між подовжньою площиною симетрії обода і кріпильною площиною. Цей параметр є суто індивідуальним для кожної моделі автомобіля і розраховується виробниками, виходячи з оптимального співвідношення керованості, стійкості і навантаження на трансмісію машини.

Найбільш поширеною помилкою з боку автовласників є припущення про те, що, встановивши на авто диски зі зменшеним вильотом, вони досягнуть підвищеної стійкості автомашини при входженні в поворот. Дійсно, на перший погляд в цьому є частка істини.

Колія стане трохи ширше, але автоматично зросте і плече обкатки, що часто призводить до підвищеної чутливості керма на нерівності дороги. А це вже загрожує тим, що навіть порівняно невелика ямка зможе "вибити" з ваших рук кермо.

Джерело: shina-way.ru з посиланням на "Диски для Вас", автотр



VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});






Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти