VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

конструкція автошини

Розділ: Інфо-центр Переглядів: 7229 | 12 вересня 2007

Основними матеріалами для виробництва автошин є гума, яка зазвичай виготовляється з натурального або штучного каучуку і тканину - корд (може бути виконаний у вигляді металевих, або нейлонових ниток). Шина складається з: каркаса, шарів брекера, протектора, борта і бічній частині.
конструкція автошини
Структура шини (розріз):

1 - протектор;
2 - плечова частина;
3 - каркас;
4 - бічна частина;
5 - брекер;
6 - додаткова вставка в плечовій зоні;
7 - бортове кільце;
8 - бортова







Каркас складається з прогумованих ниток корду. Залежно від розташування ниток корду в каркасі розрізняють шини:
- Радіальні;
- Діагональні.
У радіальних шинах нитки корду розташовані вздовж радіусу колеса (малюнок, позиція № 3). У діагональних шинах нитки корду розташовані під кутом до радіусу колеса, нитки сусідніх шарів перехрещуються. Радіальні шини конструктивно більш жорсткі, внаслідок чого володіють великим ресурсом, мають стабільністю форми плями контакту, меншим опором коченню, меншою витратою палива, великим ресурсом. У зв'язку з цим, в даний час, радіальні шини для легкових автомобілів практично повністю витіснили діагональні.

Брекер знаходиться між каркасом і протектором. Призначений для запобігання каркаса від руйнування. Складається з декількох шарів корду (зазвичай метало-корд).

Протектор необхідний для реалізації коефіцієнта зчеплення шин з дорогою, а також для запобігання каркаса від пошкоджень. Протектор має певним малюнком, який, в залежності від призначення шини різниться. Але, все ж, головне завдання протектора шини - забезпечити надійний контакт колеса з дорогою в несприятливих умовах, таких як дощ, бруд, сніг і т.п, шляхом їх видалення із зони контакту за точно спроектованим канавкам і жолобках малюнка. Але ефективно видаляти воду з плями контакту протектора в силах лише до певної швидкості, вище якої рідина фізично не зможе повністю віддалятися з плями контакту, і автомобіль втратить зчеплення з дорожнім покриттям, а отже і управління. Цей ефект називається аквапланування. На сухих же дорогах протектор знижує коефіцієнт зчеплення через меншої площі плями контакту, в порівнянні з гумою без протектора. Саме тому на гоночних автомобілях в суху погоду використовуються шини з гладким протектором, або без протектора. У багатьох країнах існують закони, що регулюють мінімальну висоту протектора на дорожніх транспортних засобах, і багато дорожні шини мають вбудовані індикатори зносу.

Борт дозволяє покришці герметично сідати на обід колеса. Для цього він має бортові кільця і ​​зсередини покритий шаром в'язкої повітронепроникної (для безкамерних шин) гумою.

Бічна частина охороняє шину від бічних пошкоджень.
Складається з прогумованих ниток корду. Залежно від розташування ниток корду в каркасі розрізняють шини:
- Радіальні;
- Діагональні.
У радіальних шинах нитки корду розташовані вздовж радіусу колеса (малюнок, позиція № 3). У діагональних шинах нитки корду розташовані під кутом до радіусу колеса, нитки сусідніх шарів перехрещуються. Радіальні шини конструктивно більш жорсткі, внаслідок чого володіють великим ресурсом, мають стабільністю форми плями контакту, меншим опором коченню, меншою витратою палива, великим ресурсом. У зв'язку з цим, в даний час, радіальні шини для легкових автомобілів практично повністю витіснили діагональні.




VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});









Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти