Основні несправності вихлопної системи і трохи історії

Перші автомобілі або саморушні візки не тільки не приносили задоволення і комфорт водієві, але і лякали оточуючих. Саме сильний шум видаваний двигуном внутрішнього згоряння змусив інженерів 19-століття взятися за вирішення неймовірно гучною проблеми авто. Хоча спочатку глушник використовувався для відводу вихлопних газів від водія і пасажирів, але незабаром конструктори зрозуміли, що крім цього можна отримати ще один плюс від використання відводить вихлоп труби.

Так в 1894 році на французькій шині марки Panhard et Levassor з'явився перший в історії автопрому глушник. Звичайно димить труба не була верхом акустичного майстерності, але виконувала свою пряму функцію справно.

Ідея створити комфортний і тихий автомобіль не покидала винахідників того часу. Деякі успішні компанії, які стали отримувати прибути від масового продажу своїх 4-колісних візків, вирішили вкластися в інновації в цій сфері. З цього часу стартувала ера неймовірних експериментів зі звуком, що видаються силою вихлопних газів. З'явилися прабатьки сучасних глушників з великим внутрішнім об'ємом і встановленими внутрішніми перегородками, які розсіювали звук.

Сьогодні, крім відведення вихлопних газів і шумового супроводу, вихлопна система виконує важливу екологічну місію. Вихлоп не тільки тихий, але ще і більш екологічний за рахунок установки додаткових каталітичних нейтралізаторів, датчиків і інших елементів. Все це ускладнило систему, адже чим більше деталей в механізмі, тим більше шансів, що якийсь із них вийде з ладу, не впоравшись з навантаженнями.

Як не дивно, але головний ворог вихлопної системи, це час і агресивна навколишнє середовище. Різкі перепади температури, дорожні реагенти, корозія і неякісний бензин щодня "вбивають" вихлопну систему. Навіть використання нержавіючих сплавів не рятують ситуацію. Основні несправності вихлопу можна розділити на кілька категорій:

  • прогар прокладок
  • Тріщина в колекторі
  • "Смерть" каталізатора
  • прогар гофри
  • Несправність лямбда зонда
  • Прогар резонатора або глушника

Дізнатися про несправності вихлопу можна досить легко. Перша ознака, це зміна звичного звуку і запах вихлопних газів в салоні. У більш складних випадках несправність можна визначити за непрямими ознаками, наприклад зміна характеру роботи двигуна. При підозрах на проблему краще заїхати на діагностику в спеціалізований сервіс, де досить швидко виявлять і усунуть несправність.

Заміна гофри глушника в Москві (ЦІНИ) , якісний ремонт і тюнінг вихлопної системи будь-яких легкових авто. Величезний вибір комплектуючих перевірених виробників провідних брендів. Кваліфіковані майстри з багаторічним досвідом роботи.

вихлопні системи
+7 (495) 142-09-55
http: //замена-гофри-глушітеля.краква
м Москва

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються