Чіп тюнінг toyota land cruiser prado 150

Ви, безсумнівно, чули, як люди говорили про двигуни, що працюють «трохи багатшими» або «трохи бідніше», але що це насправді це означає? І як це впливає на працездатність вашого автомобіля якщо ми говоримо про чіп тюнінгу?

Під час обговорення «багатих» або «бідних» двигунів насправді мається на увазі кількість палива, присутнього в паливо-повітряної суміші, що надходить у двигун. Ще ця характеристика відома як співвідношення «повітря-паливо» або скорочено AFR (air / fuel ratio). Це параметр вираховується на основі даних датчиків кисню, аналізують кількість залишку кисню в відпрацьованих газах.

Під двигунами, що працюють «трохи багатшими», ми маємо на увазі наявність занадто великої кількості палива, а під працюючими «трохи бідніше» ми маємо на увазі, що не вистачає палива, тому визначення співвідношення «повітря-паливо» є неправильним і потребує пояснення.

Говорячи про ставлення «повітря-паливо», ви можете почути таке визначення, як стехіометрична суміш або параметр «l = 1» (лямбда дорівнює 1).

Все це відноситься до співвідношення, в якій суміш повітря і палива ідеально підходить для бензинового двигуна: суміші досить, щоб забезпечити гарне, чисте і безпечне згоряння з мінімальними викидами. Математично це відповідає співвідношенню 14,7: 1, простіше кажучи, 14,7 частин повітря на одну частину палива. Розділіть фактичне AFR на стехиометрическое співвідношення, і ви отримаєте число «l», яке дорівнюватиме 1, якщо співвідношення однакове, або більше або менше 1, якщо співвідношення палива і повітря відрізняється. Обідньої суміш вважається при AFR меншою одиниці, і навпаки, багата суміш - при AFR яка відображається більше одинички. Коли Ви починаєте замислюватися про бажання зробити чіп тюнінг toyota land cruiser prado 150 найправильніше трохи присвятити час і хоча б поверхово вивчити питання функціонування ДВС щоб знати що саме планується робити і як правильно досягти результату. Не менш важливе поніманіе- звідки береться різна вартість на подібного роду послуги. Але це трохи інша історія, зараз все таки повернемося до основ ВТС.

Співвідношення 14,7: 1 ідеально підходить для роботи на холостому ходу і в умовах невеликого збільшення газу, оскільки це найбільш ефективна суміш, яка забезпечує кращу економію палива і мінімальні вихлопні викиди. Однак, коли ми хочемо, щоб двигун почав розвивати велику потужність (наприклад, коли ми прискорюємося), нам не потрібна ефективність, нам потрібна потужність. У такому випадку для збільшення потужності двигуна необхідно інше співвідношення «повітря-паливо». Як правило, максимальна потужність двигуна досягається при співвідношенні повітря, рівного 12: 1.

Сучасний двигун буде отримувати інформацію від різних датчиків (наприклад, датчика положення дросельної заслінки, датчиків витрати палива і використовуваного повітря) і змінювати кількість палива, що подається для відповідного корегування співвідношення «повітря-паливо».

Важливо переконатися, що співвідношення «повітря-паливо» відповідає нормальній роботі двигуна вашого автомобіля. Двигун з підвищеним співвідношенням призведе до жахливої ​​економії палива і збільшеним викидів, з іншого боку, знижений співвідношення AFR потенційно може негативно вплинути на роботу двигуна! Бідна суміш викличе набагато вищу температуру, достатню, щоб розплавити поршні і свічки запалювання і викликати велику кількість пошкоджень внутрішніх частин двигуна.

Матеріал підготовлений на основі сайту: https://www.subsound.ru/cars/toyota

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються