автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Dunlop (Великобританія)

Dunlop - старейшая в мире по производству шин - основана в Великобритании в 1888 году и носит имя изобретателя пневматической шины Джона Бойда Данлопа. Компанія Dunlop - найстарша в світі по виробництву шин - заснована у Великобританії в 1888 році і носить ім'я винахідника пневматичної шини Джона Бойда Данлопа.

Заслуги фірми Dunlop в розвитку і вдосконаленні пневматичної шини великі і незаперечні:
был первым в использовании резиновых и стальных шипов на протекторе; - Dunlop був першим у використанні гумових і сталевих шипів на протекторі;
были первыми, кто разделил протектор шины на несколько рядов, что повысило его износостойкость при сохранении хорошего сцепления с дорожным покрытием; - Інженери фірми Dunlop були першими, хто розділив протектор шини на кілька рядів, що підвищило його зносостійкість при збереженні хорошого зчеплення з дорожнім покриттям;
первым в мире создал шину с боковыми грунтозацепами; - Dunlop першим у світі створив шину з бічними грунтозацепами;
- Як відомо, камера, запатентована Дж.Б.Данлопом, була фактично запозичена з футбольного м'яча і не могла бути замінна. Першим винайшов камеру спеціально для пневматичної шини співробітник Dunlop'a Ч.Вудс;
- За іронією долі, інженери Dunlop'a були першими, хто втілив у життя ідею безкамерної шини. был первым, чьи сотрудники создали водоотталкивающую резиновую смесь, что дало возможность создать зимние модели автошин (Graspic, SJ4 и др.) с такими свойствами, которые делают ненужным применение шипов противоскольжения. Dunlop був першим, чиї співробітники створили водовідштовхувальну гумову суміш, що дало можливість створити зимові моделі автошин (Graspic, SJ4 і ін.) З такими властивостями, які роблять непотрібним застосування шипів протиковзання.

DunlopDunlop была первой, чьи лидеры осознали необходимость становления шинной науки. Особливо слід відзначити той факт, що компанія Dunlop була першою, чиї лідери усвідомили необхідність становлення шинної науки. Найпотужніша наукова база, закладена ще в 20-і роки 20-го століття, дозволяє цій фірмі залишатися одним зі світових лідерів і донині. Команда Dunlop'a з самого початку розглядала шину не саму по собі, чим грішили інженери багатьох інших фірм, а як невід'ємну частину автомобіля. В результаті такого підходу в Dunlop'е була створена перша в світі лабораторія для випробувань шин. , например, открытие эффекта аквапланирования (1960) и нововведение запасной шины-«докатки» (1983). І сьогодні в основі шинних стандартів лежать досягнення, вперше використані компанією Dunlop, наприклад, відкриття ефекту аквапланування (1960) і нововведення запасної шини-«докатки» (1983).

первыми в мире еще в конце 70-х годов разработали шины системы Denovo, позволявшие продолжать движение в случае прокола автошины. Перебуваючи постійно на передньому краї наукових розробок в області новітніх шинних технологій, співробітники Dunlop першими у світі ще наприкінці 70-х років розробили шини системи Denovo, що дозволяли продовжувати рух у випадку проколу шини. Однак, як часто буває, автомобільний світ виявився не готовий до реалізації ідеї, що дозволяла обійтися без «запаски». Однак і для цієї новаторської ідеї прийшов свій час. начал поставку таких автошин некоторым ведущим автопроизводителям в качестве базовой комплектации. В кінці 90-х років шини, конструкція яких дозволяє у випадку проколу проїхати більше 100 км на швидкості 80 км / год, були, нарешті затребувані, і Dunlop почав поставку таких автошин деяким провідним автовиробникам в якості базової комплектації.

Інша ідея, яка давно носиться в повітрі і досить проста по своїй суті, полягає в тому, що шини зобов'язані повідомляти про свій стан водія в будь-який момент руху так само, як це роблять інші системи автомобіля, наприклад, система охолодження двигуна або система електроустаткування. Але, як завжди, найважче реалізувати просту і плідну ідею практично. с середины 90-х годов работают над тем, чтобы водитель в любой момент движения мог видеть на панели приборов все важнейшие параметры состояния шин. Інженери Dunlop з середини 90-х років працюють над тим, щоб водій у будь-який момент руху міг бачити на панелі приладів усі найважливіші параметри стану шин.

Dunlop достижениям в авто- и мотоспорте, прекрасно понимая, что гонки являются полигоном, где проверяются передовые идеи и разработки, которые завтра лягут в основу работы над шинами для массового потребителя. Величезне значення надає Dunlop досягненням в авто- і мотоспорт, прекрасно розуміючи, що гонки є полігоном, де перевіряються передові ідеї і розробки, які завтра ляжуть в основу роботи над шинами для масового споживача. в самых различных соревнованиях и специальных тестах воистину нет числа. Перемогам шин Dunlop в найрізноманітніших змаганнях і спеціальних тестах воістину немає числа. побеждали 34 раза - больше, чем какие-либо другие. Так, наприклад, в знаменитих автоперегонах Le Mans шини марки Dunlop перемагали 34 рази - більше, ніж будь-які інші.

входит в транснациональную корпорацию Sumitomo Rubber Industries. З 1985 року фірма Dunlop входить в транснаціональну корпорацію Sumitomo Rubber Industries. и дочерних марок Remington, Sumitomo, Pneumant и ряда других производятся в 9 странах на 3-х континентах. В даний час шини торгової марки Dunlop і дочірніх марок Remington, Sumitomo, Pneumant і ряду інших проводяться в 9 країнах на 3-х континентах. Однак левова частка продукції випускається у Великобританії, Німеччині, Франції, Японії та США. занимает 5-ое место в мире по объему производства шин. Компанія Dunlop займає 5-е місце в світі за обсягом виробництва шин.

поставляет автошины - у фирмы контракты на поставку шин в качестве базовой комплектации с 33-мя автогигантами. Практично всім найбільшим автовиробникам Dunlop поставляє автошини - у фірми контракти на поставку шин в якості базової комплектації з 33-ма автогігантами. - все они комплектуют в той или иной пропорции свои автомобили шинами Dunlop. Mercedes і BMW, Audi і Opel, Ford і GM, Renault і Peugeot, Toyota, Nissan, Honda, Mitsubishi і Fiat - всі вони комплектують в тій чи іншій пропорції свої автомобілі шинами Dunlop.

поддерживать высочайшую репутацию и всегда оставаться среди лидеров шинного мира. Найпотужніша наукова база, чудова якість продукції, численні перемоги в тестах, авто і мотогонках - все це допомагає компанії Dunlop підтримувати найвищу репутацію і завжди залишатися серед лідерів шинного миру.

принадлежит компании The Goodyear Tire > которой принадлежат также торговые марки GoodYear, Fulda, Kelly, Debica, Sava. В даний час бренд Dunlop належить компанії The Goodyear Tire > якої належать також торговельні марки GoodYear, Fulda, Kelly, Debica, Sava.

Історія компанії:


- наблюдая, как его сын ездит на трехколесном велосипеде, Джон Бойд Данлоп заметил, что при езде по мощеному тротуару его сын испытывает неудобство и дискомфорт. 1888 - спостерігаючи, як його син їздить на триколісному велосипеді, Джон Бойд Данлоп помітив, що при їзді по брукованому тротуару його син випробовує незручність і дискомфорт. Джон Б. Данлоп зрозумів, що в цьому винні тверді гумові колеса велосипеда. Д. Б. Данлоп вирішив допомогти своєму синові. Він обернув диск колеса декількома склеєними тонкими гумовими шарами й роздув їх за допомогою велосипедного насоса - для створення ефекту амортизації. Таким чином, Джон Б. Данлоп винайшов першу комерційну життєздатну пневматичну шину.

- Джон Бойд Данлоп, ветеринарный врач из Шотландии получает патент на изобретение пневматической шины. 03.06.1888 - Джон Бойд Данлоп, ветеринарний лікар із Шотландії одержує патент на винахід пневматичної шини.

- В Дублине создано предприятие «Pneumatic Tyre and Booths Cycle Agency Ltd». 1889 - У Дубліні створено підприємство «Pneumatic Tyre and Booths Cycle Agency Ltd». Завод випускає пневматичні шини для велосипедів. На посаду одного з директорів призначений Джон Бойд Данлоп.

- Завод начинает выпуск пневматических шин для автомобилей. 1893 - Найближчим часом завод почне випуск пневматичних шин для автомобілів. Засновує філії у Франції, Німеччині та Австрії.

- Шины Dunlop начинают выпускать в Канаде. 1894 - Шини Dunlop починають випускати в Канаді.

- Компания переименована в «Dunlop Pneumatic Tyre Company» и создает первую в мире лабораторию для испытаний шин. 1896 - Компанія перейменована в «Dunlop Pneumatic Tyre Company» і створює першу в світі лабораторію для випробувань шин.

- Пневматические шины, изобретенные Джоном Б. Данлопом, практически полностью заменили твердые резиновые шины. 1898 - Пневматичні шини, винайдені Джоном Б. Данлопом, практично повністю замінили тверді гумові шини.

- Dunlop начинает производить авиационные шины. 1911 - Dunlop починає виробляти авіаційні шини.

- Dunlop приступает к изготовлению шин для сельскохозяйственных машин. 1929 - Dunlop приступає до виготовлення шин для сільськогосподарських машин.

- Впервые в мире на шинах марки Dunlop появляются боковые грунтозацепы. 1930 - Вперше в світі на шинах марки Dunlop з'являються бічні грунтозацепи.

- Dunlop предлагает для «Формулы-1» первую «дождевую» покрышку. 1956 - Dunlop пропонує для "Формули-1» першу «дощову» покришку.

- Применение нейлонового корда позволяет уменьшить массу шины на треть. 1958 - Застосування нейлонового корду дозволяє зменшити масу шини на третину. первую победу. На Гран-прі Монако-58 Моріс Трінтіньян приносить Dunlop першу перемогу.

- Dunlop становится первым в истории «Формулы-1» шинным монополистом. 1961-1963 - Dunlop стає першим в історії «Формули-1» шинним монополістом. применила для производства шин синтетический каучук, который позволил сократить время прохождения круга еще на 1%. У 1962 вперше в «Формулі-1» Dunlop застосувала для виробництва шин синтетичний каучук, який дозволив скоротити час проходження кола ще на 1%.

- Специалисты Dunlop первыми в мире разработали шины системы Denovo, позволявшие продолжать движение в случае прокола автошины. 1975-1979 - Фахівці Dunlop першими у світі розробили шини системи Denovo, що дозволяли продовжувати рух у випадку проколу шини.

- Dunlop входит в транснациональную корпорацию Sumitomo Rubber Industries. 1985 - Dunlop входить в транснаціональну корпорацію Sumitomo Rubber Industries.







Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти