Чіп тюнінг toyota land cruiser prado

Далеко не кожен автомобіліст задоволений потужністю свого сталевого коня. Багатьом хочеться, щоб автомобіль став гарячіше. Сьогодні практикуються такі способи форсування двигуна, як чіп-тюнінг, установка спортивного распредвала, розточування головки блоку циліндрів з подальшою установкою кованих поршнів і тюнінгових кілець ...

Все це в комплексі дозволяє зробити силовий агрегат потужніший рази приблизно в півтора. Якщо ж вам недостатньо і такого приросту, ласкаво просимо прочитати цю статтю.

Найпростіше форсувати силовий агрегат по літражу - тобто, збільшити його обсяг. Чим обсяг більше, тим більше згорає і суміші палива з повітрям за певну одиницю часу. Слово «простіше» розуміти треба не так буквально, як хотілося б. Простіше тут - значить ефективніше. А ось з технічної складності форсування мотора - дуже складне завдання. Оскільки в двигуні взаємозв'язок деталей дуже тісний, міняти доведеться чи не весь мотор. В рамках таких умовиводів свап буде виглядати куди Симпотичная, швидше, технічно грамотніше і за досягнутого результату в рази цікавіше.

Щоб зробити чіп тюнінг toyota land cruiser prado і підвищити у ДВС і робочий об'єм, і якщо необхідно розточити блок циліндрів, і щоб циліндри були більше по діаметру і, отже, за обсягом. Якщо блок відлитий з якогось легкого сплаву, дана процедура зазвичай просто технічно неможлива - стінки дуже тонкі. А ще алюміній володіє дуже великим коефіцієнтом теплового розширення. Форсовані двигуни досить часто перегріваються, в результаті чого ліжку корінних підшипників дуже навіть запросто можуть поплисти. Це означає втрату співвісності підшипників і, як наслідок, смерть силового агрегату.

Чавунний блок циліндрів можна розточити з набагато більшим успіхом. Наскільки можна збільшити діаметр циліндра? Для відповіді на це питання треба відповісти на інше питання - який може бути мінімальна товщина стінок гільз. Розібравшись з цим параметром, підбираємо поршні, а в ідеалі - заготовки поршнів. Так можна уникнути нестиковки з діаметром поршневого кільця.

Як бачите, далеко не всякий силовий агрегат може бути форсований шляхом розточування ГБЦ. Звичайно, сьогодні точать і алюмінієві блоки, але чавун в цьому плані просто чудовий, його точити не треба, чавунні блоки не ламаються. З цієї причини автовиробниками, було прийнято рішення про невигідно використання цього матеріалу. Алюмінієві блоки швидкоплинні за часом експлуатації, що робить привабливим бізнес ідею з їх використанням авто виробником

Матеріал підготовлений на основі сайту: https://www.subsound.ru/cars/toyota

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються