автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Bridgestone (США)

Історія компанії Bridgestone:

1930-1950
Bridgestone
Напевно, знайдеться небагато компаній, чий засновник ще на зорі своєї діяльності бачив би перед собою мету ясніше, ніж засновник Бріджстоун. Ще до того, як почати займатися шинами, Шоджиро Ішібаші вже утвердився як успішний підприємець. У 1925 році він перший налагодив масове виробництво Таби, японської національної взуття в м Куруме. Підганяли стрімко розвивається, країни, він зайнявся дослідженням шинного ринку і в 1930 створив свою першу шину. Скоро Ішібаші усвідомив, що його мрія - стати першим виробником шин в Японії. Так в 1931р. з'явилася компанія Бріджстоун. ). Шоджиро пов'язав своє підприємство з англійської варіацією свого імені (прізвище Ішібаші перекладається як «stone bridge» - Bridgestone). З самого початку він готувався до міжнародної діяльності.

Bridgestone Розвиток компанії, що пропонує повний спектр шинної продукції, продовжилося на побудованому в 1934 році новому заводі в місті Куруме. Через рік Бріджстоун вийшов на ринок спортивних товарів і почав випуск м'ячів для гольфу, що несподівано принесло компанії феноменальний успіх. З огляду на зростаючий попит в столиці, в 1937р. Ішібаші перемістив штаб-квартиру в Токіо, де компанія продовжила освоювати нові сектори ринку, такі як гумові шланги, ремені і вібро-ізоляційні матеріали. Тоді ж компанія змінила назву на Nippon Tire Ltd, що можна перевести як «Японська шинна компанія».

1950
Bridgestone
Початок п'ятдесятих ознаменувало швидкий розвиток організації. Перш за все компанія повернула собі назву Бріджстоун. За цим послідувало будівництво нової будівлі штаб квартири в Токіо і поява першого офіційного дистриб'ютора. Уже в 1953 році продажі компанії досягли 10 мільярдів йен в рік, що зробило Бріджстоун найбільшим в країні виробником шин. Все це, однак, не змусило Ішібаші забути, як починався його бізнес, і в честь двадцятип'ятиріччя компанії їм був відбудований Культурний центр в місті Куруме, який згодом був переданий у власність міста.

1960
Bridgestone
Протягом цього десятиліття був прийнятий девіз корпорації «Служіння суспільству товарами найвищої якості». Тоді ж з'явилися перші радіальні вантажні шини (1962) і перші радіальні шини для легкових автомобілів (1964). Крім шин, компанія Бріджстоун продовжувала виробництво широкого спектру гумово-технічної продукції на своїх заводах в Куруме, Йокогамі і Токіо. Також в ті роки Бріджстоун став одним з головних виробників велосипедів в Японії і придбав у власність компанію-автовиробник, що випускає більше 5000 легкових і вантажних автомашин щомісяця.

Bridgestone Бурхливий розвиток автомобільної індустрії надихнуло Бріджстоун, і компанія почала освоювати міжнародний ринок. Відкрився завод в Малайзії - перший завод за кордоном після Другої Світової Війни. За цим послідувало відкриття в 1967 році дочірньої компанії в США. Розгорнулася в ті роки кампанія фірми щодо підвищення якості та збільшення обсягу виробництва допомогли Бріджстоун виграти престижний Deming Prize в 1968 році.

1970
У 1976 помер засновник компанії Бріджстоун - Шоджиро Ішібаші. Але його організація продовжувала розвиватися, підсилюючи свій вплив на ринку і розвиваючи нові види діяльності. Представництво Бріджстоун в Європі було створено в 1972 році в Брюсселі. А в 1979 році була запущена у виробництво серія алюмінієвих дисків для легкових автомобілів і розроблена технологія для переробки утилізованих шин в паливо для промислових печей.

1980
BridgestoneBridgestone
Вісімдесяті роки почалися для Бріджстоун з епохальної події - святкування п'ятдесятиріччя компанії, але це було лише початок цілої серії перемог, таких як розробка революційних технологій та придбання цілих компаній.

Розширення почалося з відкриття за кордоном першого фірмового роздрібного магазину шин та автоаксесуарів. Зміцнення позицій компанії на міжнародному ринку продовжилося з придбанням Бріджстоун виробничих потужностей в Теннесі (США) у шинної компанії Файрстоун. А в 1988 році вся компанія Файрстоун, друга за величиною шинна компанія Америки, була придбана Бріджстоун за 2.6 мільярдів доларів. Це означало перехід Бріджстоун в статус по-справжньому глобальної корпорації.

Bridgestone Європейський офіс Файрстоун був відкритий в Бельгії в 1989 році. Обидва офісу Бріджстоун і Файрстоун знаходяться в одній будівлі в Брюсселі, але не дивлячись на це, компанії зберегли свої оригінальні імена.

Bridgestone Успіх приходив до Бріджстоун не тільки в сфері бізнесу. Технологічний прорив, який здійснили фахівці компанії, зробив революцію в шинної індустрії. У 1982 році Бріджстоун представив першу японську зимову нешипованну шину, а п'ять років по тому для цієї ж шини був розроблений спеціальний мікропористий склад гуми. Тоді ж з'явилися дві нові розробки Бріджстоун: революційна теорія оптимізації кочення і теорія розподілу напруги для вантажних шин. Праця працівників компанії був винагороджений, коли в 1986 році шина Бріджстоун RE71 була прийнята компанією-автовиробником Порше в якості оригінальної комплектації для ексклюзивного випуску 959-ої моделі - найшвидшою серійною машиною того часу.

1990
Bridgestone У США дві компанії Бріджстоун і Файрстоун були об'єднані в єдину організацію, і 18 липня 1990 року компанія заснувала «Бріджстоун / Файрстоун Європа» (BFE), яка стала грати координуючу і централізує роль до 1994 року, поки не поміняла назву на «Європейську Штаб квартиру ». Європейська Штаб-квартира взяла на себе відповідальність за вихід на європейський ринок. В результаті вона стала власником акцій ряду європейських компаній. У середині 1998 року компанія переїхала в нову будівлю в м Завентем. Зараз в Штаб-квартирі працює близько 150 співробітників.

Bridgestone Uni-T, технологічний прорив Бріджстоун в трьох напрямках, що включає в себе відкриття в галузі використання частинок вуглецю в складі гуми, і нова конструкція бортового кільця допомогли в 1994 році шинам Файрстоун повернутися в гоночний чемпіонат CART. Легенда гонок «Інді 500», Файрстоун відразу ж заявив про себе як про лідера. А в 1997 році компанія Бріджстоун вперше взяла участь в змаганнях Формули-1. Боліди Формули-1 на шинах Бріджстоун Potenza в першому ж сезоні принесли компанії чотири призових місця.

У 1998 році, в другий сезон участі в змаганнях Формули 1, Бріджстоун виграв свій перший світовий чемпіонат завдяки Міка Хаккинену і його команді Мерседес / Макларен, що запросила Бріджстоун на його перший чемпіонат.

2001/2002
У 2001 році компанія Бріджстоун була визнана світовими виробниками машин як провідна компанія з виробництва шин Run-flat - це Potenza RE040 RFT. В результаті компанії BMW і LEXUS прийняли RE040 RFT в якості оригінальної комплектації для своїх найпрестижніших спортивних моделей Z8 і SC430.

У липні 2001 року Бріджтоун відкриває свій 6-ий завод в Європі в місті Познань (Польща).

На початку 2002 року на Женевській автомобільній виставці компанії Бріджстоун і Континенталь оголосили про співпрацю в області розробки і технічного удосконалення шин Run-flat.

Bridgestone У липні 2002 року Міхаель Шумахер допоміг Бріджстоун завоювати п'ятий для компанії чемпіонат. Двома гонками пізніше, завдяки першому і другому місцям, завойованим командою Скудерія Мальборо Феррарі, компанія Бріджстоун змогла в 5-ий раз святкувати перемогу в Кубку Конструкторів.

У вересні 2002 року на виставці вантажної техніки в Ганновері Бріджстоун представив нову революційну систему безпеки Aircept. Вона використовується в надшироких шинах, що заміняють собою здвоєні шини на вантажівках і автобусах. Ця система підтримує навантаження на шину навіть при значній втраті тиску.

Bridgestone До кінця року Бріджстоун запускає нову інвестиційну програму, спрямовану на оновлення виробничої лінійки і розширення продажів в регіонах. Дана програма буде здійснюватися Бріджстоун Корпорейшн, Японія з метою значного розширення частки Бріджстоун на європейському ринку в найближчі 5 років.

2004
Bridgestone
2004 рік пройшов для Бріджстоун під знаком нових перемог і досягнень.

На початку цього року Бріджстоун почав поставляти шини для команди Suzuki Grand Prix Team для участі в мотогонках Moto GP. Участь в цих перегонах - це дуже важлива частина спортивної програми компанії Бріджстоун, вже відомої своїми перемогами в багатьох відомих гонках, серед яких Формула 1, Indy Car Racing і інші.

Bridgestone Перемога японського гонщика Makoto Tamada на гонках Moto GP в Ріо стала першою перемогою в цьому виді гонок для обох партнерів.

В черговий раз Бріджстоун підтвердив своє лідерство у виробництві шин Run-flat. У лютому 2004 року з конвеєра сходить мільйонна шина. Компанії Феррарі і Мазераті вибирають шину Бріджстоун Run-flat для установки на свої автомобілі.

Довіра до компанії з боку автовиробників підтвердилося ще раз, коли був підписаний контракт між Бріджстоун і Даймлер Крайслер: Бріджстоун стає головним постачальником шин для широкої лінійки вантажних автомобілів.

BridgestoneBridgestone В цьому ж році Бріджстоун відкрив нову підконтрольну компанію Bridgestone Retread Systems, спільно c італійськими фахівцями з компанії Maragoni Tread. А в червні відбулося офіційне відкриття Європейського Випробувального Полігону Бріджстоун в околицях Риму. Площа нового полігону становить 144 гектари, довжина кола треку - близько 4 кілометрів. Випробування можуть проводитися на полігоні круглий рік. У будівництво було вкладено близько 40 мільйонів євро.







Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти