Чіп тюнінг toyota land cruiser 150

Тюнінг автомобіля зазвичай має на увазі установку деталей і вузлів з іншими характеристиками замість штатним або додавання нових конструктивних елементів. Але є ще чіп-тюнінг двигуна. Це перенастроювання програмного забезпечення керуючої електроніки з метою підвищення потужності, крутного моменту, збільшення економічності і т.п. Багато що автомобілісти, звичайно ж, хочуть собі авто потужніший. Але чим це відгукнеться шині? Розглянемо ускладнення, які потенційно загрожують навіть не двигуну з КПП, а нейтралізатору, фільтром сажі і EGR. Як ви зрозуміли, мова піде про дизель.

Багато тюнери при чіп тюнінг toyota land cruiser 150 позбавляють автомобільні дизелі від системи рециркуляції вихлопного газу. Спочатку здається, що дана операція носить цілком нешкідливий характер. А що - відпрацьовані гази з цього моменту перестануть забруднювати впуск! Однак, дане купірування при підвищенні віддачі від мотора може виявитися досить небезпечним. Система рециркуляції в сучасному дизелі грає важливу роль. Зокрема, вона підігріває впускний повітря. Чіп-тюнінг дизеля вкупі з відключенням EGR в кращому випадку змусять мотор функціонувати нерівно.

Ще однією сумнівною витівкою будемо вважати видалення фільтр сажі з вихлопної дизельної системи. Без фільтра будь-яка сучасна машина буде видавати запах старого Камаза. Бути може, хтось ностальгує по автомобілях з СРСР, але навряд чи таких романтиків збереться багато. Але навіть якщо ви згодні на їзду без фільтру сажі, пам'ятайте, що обдурити керуючу програму без важких наслідків можуть лише досвідчені фахівці. В іншому випадку програма буде постійно турбувати вас різноманітними помилками.

Але і залишати фільтр сажа загрожує труднощами. Навіть якщо вам поставлять гарну програму, він все одно буде забиватися швидше, скоротяться інтервали його регенерації. Всередині фільтра швидше накопичиться критична маса відкладень, які залишилися після запису сажі.

А в прошитому бензиновому двигуні зрослий потік вихлопних газів значно швидше заб'є нейтралізатор. І це навіть у випадку з грамотним перепрограмуванням. Ну, а на дешевий софт і розраховувати нічого. Стільники нейтралізатора гарантовано Поплава. У зв'язку з цим справжні професіонали не втручаються в екологічні характеристики, виконуючи чіп-тюнінг двигуна. Якщо ж все таки необхідно позбутися від вийшла з ладу еколгіі, то для цього необходіва повний перерахунок математичних моделей в блоці управління двигуном і було б смішно вірити в те, що тільки фізичне видалення вузлів і агрегатів дозволить повернути автомобілю колишню працездатність без чек Енджиніа на приборке і всіляких режимів обмеження потужності.

Чіп-тюнінг - штука хороша. Залізо - то ж, і машина стала потужнішою. Але за все доводиться платити, і справа тут не в одних грошах а в кореектності проведення програмно апаратних робіт.

Матеріал підготовлений на основі сайту: https://www.subsound.ru/cars/toyota

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються