САМЕ СВІЖЕ НА САЙТІ
Нові Lada 2018-2019 роки
Теми, що обговорюються

Технічні характеристики Лада Веста спорт повністю розкриті. Модель офіційно показали на Московському автосалоні. Сьогодні ми розповімо про "зарядженої" Lada Vesta sport 2018-2019 модельного року максимально докладно. Вас чекають докладні фотографії Веста спорт, відео та інші відомості довгоочікуваної новинки.

Екстер'єр серійної версії Веста спорт виглядає дуже добре, хоча якщо придивитися то глобальних змін ви не знайдете. Спереду трохи змінений бампер і то тільки в нижній частині, там де з'явився додатковий спліттер. З боків з'явився невеликий пластиковий обвіс на порогах. Основний упор зовнішнього вигляду дизайнери зробили на задню частину. Саме тут вас чекаємо потужний спойлер і абсолютно оригінальний бампер. З бампера стирчить подвійний вихлоп. При тому, це не імітація, вихлопна система реально розділена на дві частини. Внизу бампера додатковий стоп сигнал і маса дрібних елементів доповнює образ машини.

Збоку найбільше приваблюють великі 17-дюймові колісні диски з 5-ю болтами кріплення. На звичайній Весті їх 4 штуки. В чому секрет? Просто при створенні машини виробник взяв посилені підшипники і маточини від Renault Megan, де колеса кріпляться саме 5 болтами. Взагалі дизайнери приділили велику увагу до дрібних деталей, тому на це краще дивитися. Ну і ексклюзивний небесно-блакитний колір кузова. Фото Веста спорт в їхній галереї нижче.

Фотографії Лада Веста спорт

Салон Веста спорт являє собою люксовую версію звичайної Vesta, плюс додали кілька штрихів. Наприклад на рульовому колесі, ручці КПП яскраво червона прострочки, на задній диван наділи чохли з яскравими вставками. Передні крісла відрізняються від штатних не тільки кольором, але і формою. Однак коли туди сідаєш, чекаєш більшого, ну хоча б бічну підтримку могли зробити трохи кращі. Як то все дуже бюджетно вийшло. Фотографії інтер'єру моделі додаються.

Фото салону Lada Vesta sport

Багажник Vesta sport всередині нічим не відрізняється від цивільної версії седана. Той же обсяг, та ж обробка. Навіть та ж запаска і набір інструменту в ніші під підлогою.

Фото багажника Лада Веста спорт

Технічні характеристики Lada Vesta sport

А ось тепер поговоримо про найцікавіше - характеристики спортивної версії українського седана. Поряд з зухвалим зовнішнім виглядом, саме це хвилює потенційних покупців найбільше. Давайте розберемо все по порядку.

Ходова частина, як ми вже писали вище, запозичена у французьких партнерів. Це ж стосується і гальмівних механізмів з збільшеними в діаметрі дисками по колу. % -Ступенчатую трансмісію також взяли у Рено. Механічна коробка Renault JR5 легко перетравлює збільшений крутний момент. Коштують інші приводи ШРУС, на зовнішніх гранатах замість 24 шліцов стало 29. Колія передніх коліс на 14 мм більше, ніж у задніх коліс. Рульове управління рейкове з електропідсилювачем.



Підвіска занижена до 147 мм дорожнього просвіту. З'явилися нові пружини і амортизатори, які зробили підвіску істотно жорсткіше. Передні стійки отримали збільшений з 20 до 22 мм шток, діаметр робочого циліндра збільшений з 30 до 32 мм. А зовнішній діаметр корпусу стійки збільшений з 48 до 52 мм. Над задньою підвіскою інженери так само попрацювали. Діаметр штока збільшений з 12,4 до 14 мм, внутрішній діаметр робочого циліндра збільшений з 27 до 30 мм. Зовнішній діаметр корпусу збільшений з 40,9 до 45 мм.

Двигун Веста спорт не отримав обіцяних 150 к.с. Потужність 1.8 літрового бензинового атмосферника вдалося підняти лише до 145 кінських сил, а крутний момент до 182 Нм (було 170 Нм). Мотор отримав інші розподільні вали (збільшений підйом кулачків), змінився впуск, збільшений тиск в паливній системі. Випуск отримав оригінальну вихлопну систему. З'явилися оригінальні калібрування контролера. Движок природно споживає тільки бензин марки АІ-95.

А що з динамікою? Мабуть головне, заради чого і створюються "заряджені" версії звичайних машин, це поліпшена динаміка. В цьому плані прориву не відбулося. На розгін до сотні йде 9.6 секунди. А максимальна швидкість становить 193 км / ч. Для прикладу звичайний седан Веста 1.8 на механіці розганяється за 10.2 секунди, при максимальній швидкості 186 км / ч. При цьому і споживає мотор 92 бензин. Чи варто було городити город заради поліпшення динаміки на 0.6 секунди ???

Розміри, маса, потужність, кліренс Лада Веста спорт

  • Довжина кузова - 4420 мм
  • Ширина - 1774 мм
  • Висота - тисяча чотиреста сімдесят вісім мм
  • Споряджена маса - від тисяча триста двадцять-два кг
  • Повна маса - 1679 кг
  • База, відстань між передньою і задньою віссю - 2635 мм
  • Колія перед / зад - 1528/1514 мм
  • Розподіл маси перед / зад% - 59/41
  • Обсяг багажника - 480 літрів
  • Обсяг паливного бака - 55 літри
  • Розмір шин - 205/50 R17
  • Дорожній просвіт - 147 мм
  • Об'єм двигуна - 1774 см3
  • Потужність к.с. / кВт - 145 / 106.6 при 6000 об / хв
  • Крутний момент - 182 Нм при 3600 об / хв
  • Час розгону 0-100 км / ч - 9.6 секунд
  • Максимальна швидкість - 193 км / ч

Відео Lada Vesta sport

Докладний відео огляд спортивної Вести.

Ціни і комплектації Лада Веста спорт

Ціна на Lada Vesta sport оголошена офіційно посилання - 1 009 900 рублів. Є ще одна комплектація за 1 045 900 рублів з мультимедійною системою. Буде доступно 5 кольорів кузова. Це базовий білий "Льодовиковий" (221) і 4 кольори металлики, за які доведеться доплатити 12 тисяч рублів: червоний "Сердолік" (195), сірий "Тайфун" (616), чорний "Чорна перлина" (676) і сріблястий "Платина "(691).