VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Застосування в автопокришках шипів

Розділ: Статті Переглядів: 5865 | 15 червня 2008
alt шипи протиковзання

Шипи протиковзання застосовують для поліпшення зчеплення шин із слизьким покриттям взимку (на ділянках раскатанного снігу і в ожеледицю).

Встановлюють шипи зазвичай на зимові (рідше всесезонні) автопокришки, бажано, призначені для шипування, тобто мають окремі великі нерассеченние шашки. Іноді такі шашки на автопокришки спеціальним чином промарковані, або в них вже на заводі виконані отвори під установку шипів. Найкраще використовувати автопокришки із заводською шипування. І обов'язково вчасно міняти їх на відповідні сезону. На сухому твердому покритті шипи передчасно зношуються або випадають, разбалтиваясь в своїх гніздах. Страждає і покриття дороги, тому в деяких країнах Центральної Європи застосування шипованих автопокришках на автомобілях заборонено.

Експерименти і тести показали, що на автопокришку розмірності 175 / 70R13 оптимально встановлювати близько 110-120 шипів в три ряди по кожному краю протектора. Шипи, що утворюють менше п'яти рядів або розташовані менш ніж в 3 мм від краю протектора, неефективні




Якщо отвори в шашках протектора під установку шипів виконані на заводі, таку шину бажано ошиповать відразу ж, не чекаючи, поки набились пісок і бруд розіб'ють отвори і зроблять їх непридатними. Часткова (неповна) ошиповка теж не годиться, оскільки в цьому випадку на кожен шип припадатиме більша "видирати" навантаження, та й зчіпних властивостей цієї автопокришки будуть недостатніми. Крім того, в повному обсязі шиповані колеса напевно втратить первісну балансування, а повністю ошипувати - немає.

Встановлювати шипи краще в спеціалізованих майстернях. Краще ошіповивать всі чотири колеса. При демонтажі або перестановці шипованного колеса, навіть якщо малюнок
протектора шини не є спрямованим, слід запам'ятати і зберегти напрямок його обертання, щоб шпильки не розбовтувати в своїх гніздах. Нові шиповані колеса потрібно правильно обкатати - на невеликій швидкості (до 60 км / ч), не здійснюючи різких маневрів і гальмувань протягом приблизно 200 км, а потім - не є вищим максимальної швидкості 130-140 км / год.

Їзда на шипованих автопокришках має помітні особливості. На ходу автомобіль робиться помітно більш гучним, погіршується його паливна економічність. У сніжно-грязьовий каші або в глибокому пухкому снігу ефективність шипів невелика, а на твердому сухому або вологому асфальті шиповані шини навіть програють звичайним: через зниження площі плями контакту автопокришки з дорогою гальмівний шлях автомобіля збільшується на 5-10%. Хоча 70-процентне скорочення гальмівного шляху на льоду - їх безперечна перевага!

Применение в автопокрышках шипов противоскольжения


джерело shina-way.ru зі ссилкойzr.ru



VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});






Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти