VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Як правильно вибрати зимові шини

Розділ: Статті Переглядів: 6350 | 26 вересня 2007

Як правильно вибрати зимові шини За останні роки більшість водіїв звикли до того, що зміна сезону майже автоматично має на увазі заміну шин. Благо автомобільна культура проникає до нас з хорошими і недорогими колесами. Але до сих пір в середовищі вітчизняних автомобілістів існує декілька небезпечних міфів про необов'язковість зимової гуми.

Один з найпоширеніших міфів свідчить: навіщо використовувати зимові шини, якщо дороги постійно чистять і обробляють протіволеднимі реагентами? Немає снігу і льоду - ні до чого і зимова гума. Це не так. Кирило Барановський, менеджер Goodyear Russia LLC за професійними і технічних питань, стверджує, що зимові шини збільшують безпеку на дорозі при низьких температурах в будь-яких погодних умовах. Сучасні зимові шини з особливими технологіями ламелей (елементів малюнка протектора) забезпечують хорошу керованість не тільки на снігу і льоду, але також на мокрих зимових дорогах.

Більш м'який склад зимової шини показує кращі характеристики при низьких температурах, ніж літній склад. Наприклад, машина на зимових шинах, що рухається зі швидкістю 80 км / год, при гальмуванні зупиниться через 70 метрів. При тих же умовах машині на літніх шинах для повної зупинки знадобиться більше 110 метрів. Коментарі зайві. Інший міф присвячений так званим всесезонним шинам. Відомо, що багато автомобілістів в цілях економії вважають за краще користуватися чимось середнім між зимовими і літніми шинами - "всесезонкой". У компанії "Амтел-Фредештайн" "Газеті" пояснили, що, як правило, шина сконструйована таким чином, щоб певний набір і розташування елементів протектора, його дизайн, а також склад гумової суміші працювали або на опір акваплануванню і стійкість на високих швидкостях влітку, або на зчеплення на льоду і снігу, прохідність по засніженому покриттю, стійкість на зимовій трасі. Всесезонні ж шини - це дійсно щось середнє. А значить, вони середньо працюють як влітку, так і взимку. "Компанія Pirelli багато років випускає" всесезонку "і лояльно ставиться до її використання, - розповів" Газеті "Павло Мельников, менеджер з маркетингу компанії Pirelli. - Але у нас, де часто бувають морози нижче мінус 20 градусів, доводиться весь час думати про крайню обережності на дорозі. Тому краще використовувати всесезонні шини влітку і в міжсезоння - навесні, коли сніг практично зійшов, і восени, до серйозних заморозків ".

Всі виробники шин рекомендують перевзути машину в зимову гуму, коли середньодобова температура опуститься до плюс 7 градусів. Як правило, це дуже короткий період (близько тижня). Але в черзі в шиномонтажі шикуються лише після того, як температура впаде нижче нуля і почнеться ожеледиця. Як наслідок, в перші дні заморозків спостерігається різке збільшення кількості ДТП.




VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});






Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти