VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

По асфальту - на шипах!

Розділ: Статті Переглядів: 5213 | 13 вересня 2007

По асфальту - на шипах Серед наших водіїв чимало ентузіастів цілорічної їзди на чомусь одному, з їх точки зору, цілком універсальному. Виправданням зимових шин влітку служить така мотивування: мовляв, шум і не зовсім чіткі реакції машини мене не хвилюють, зате ці покришки і котяться на кшталт м'якше, та й на дачу (риболовлю, полювання і т. П.) Проїхати легше. Чи небезпечні зимові шини влітку або їм можна дати добро? Як поведуть себе всесезонні? У нас є можливість оцінити зміни в поведінці автомобіля, по черзі взуваючи його в різні види шин. Для контрасту вирішили включити сюди всесезонну і річну покришки, а потім і зовсім розбили тест на два етапи - не тільки зимовий, але і літній. Природно, все колеса однієї розмірності 185 / 60R14, як не можна краще підходить нашому шіноносітелю - ВАЗ-21103. Над вибором об'єктів випробувань довелося поворожити. Ми купили продукцію різних фірм, виходячи з тих чи інших властивостей, заявлених виробниками. Фірми і моделі ми спеціально не називаємо. Наша мета - дослідити класи шин, а не конкретні моделі.

Стовпчик термометра тримається у відміток + 5 ... + 6 ° С. Шини - від літніх до чисто зимових, ще й з шипами. Єдине послаблення - полив при виконанні вимірювань. В іншому випадку зимові покришки до снігу не доживуть, на сухому асфальті вони зношуються дуже швидко. Суб'єктивна ж оцінка, представлена ​​нижче, зроблена за результатами їзди і по сухому, і мокрому покриттю.

Танцюємо ВІД ПЕЧКИ: ЛІТНЯ ШИНА
Температури повітря вже граничні, що впливають на результат. Проте треба хоч якось зрівняти шанси претендентів, а то виходить - цим уже некомфортно, а тим "ще" ... Добре знайома читачам і багаторазово перевірена на тестах літня шина "Кама-208" демонструє очікувано стабільні результати. Вона традиційно жорстка і пружна на м'яких нерівностях, зате в іншому непогано підходить автомобілю, частково навіть виправляючи огріхи його керованості. "Лада" чуйно ставиться до командам водія і добре контролюється при виникненні ковзань. Відчувається, що цій шині до вподоби швидка і динамічна їзда "на межі", тому всі спеціальні вправи вона виконує якщо і не бездоганно, то вельми стабільно і надійно.

З ПРИСМАКОМ вати: Всесезонна шина
На слух гучніше в "десятці" не стало. Більш того, тепер машина куди більш терпимо до нерівностей асфальту, не втомлює їх дзвінким проходженням. Однак і весь автомобіль немов злегка розслабився, подраскіс. Машина не просто стала "тупіше" реагувати на кермо. У швидких поворотах вона лякає ранніми Прослизання передньої осі, млявими відгуками на коригувальні дії. Мокрий асфальт тільки погіршує ситуацію, і шина відверто "провалюється", породивши думка: якщо так поводиться недорога "всесезонка", що буде з іншими?

НАБУТТЯ універсальні: ЗИМОВА "ЄВРОПЕЙСЬКА" ШИНА
Цікаве поєднання: скругленная боковина, ефектна "ялинка" протектора, розвинені канавки. Але при цьому є ламелі, досить м'який поверхневий склад гуми і традиційний для зимової покришки індекс "M + S" (бруд і сніг) на боковині. Така шина орієнтована на теплу європейську зиму, з переважанням плюсової температури і дощів. Запропоновані умови цієї покришці до вподоби, лише легкий гул видає її зимовий характер. Несподівано жорстким (ось тобі і "м'якше, комфортніше") виявляється цей "європеєць" на дрібних нерівностях. Тональність звучання покришки стала глухий, при цьому трусить "десятку" на швах і стиках нітрохи не менше, ніж на літній "Камі". Нарешті найцікавіше: і рулится автомобіль непогано, помітно впевненіше, ніж на тій же "всесезонке". Після перших же прикидок відчувається - машина собраннее на дорозі, її реакції швидше і точніше. Лише несподівано ранні прослизання нагадують про зимовий характер обувки, і чим більше мокрою стає дорога, тим краще чіпляється за неї покришка, недвозначно демонструючи свої пристрасті.

НА АСФАЛЬТЕ НЕ ВОЇН: ЗИМОВА нешиповані ШИНА
Ще один приклад добротної зимового взуття, ось тільки призначена вона для справжнього холоду, снігу, льоду. Саме тому змінилася форма протектора - кромка загострена, а малюнок помітно укрупне, отримавши яскраво виражені "бійцівські" якості. Автомобіль їх теж відчув, та так, що водій на перших порах забув про шум і вібронагруженность - настільки захопився змінами в поведінці машини. Те, що "десятка" на асфальті перетворилася в погано керований снаряд, з'ясувалося ще до початку вимірювань. Варто було на абсолютно нешкідливою швидкості 70-80 км / год качнути кермом, як по ледачому відгуку машини стало зрозуміло - зрушити її буде вкрай важко. У кращому випадку "десятка" зробить це поважно і задумливо, в гіршому - підступно рискнет в сторону або попливе назовні віражу, нестямно вереском покришками. Спроба проїхати "переставку" тільки зміцнює в думці: до цієї шині треба серйозно пристосовуватися, забувши про літні навички. Лякають і цифри гальмівного шляху: шістнадцять метрів роігриша - це майже катастрофа! Ось що значить таке взуття не по сезону. До речі, комфортніше в ній машина не стала.

З ШИПАМИ напереваги
Існує думка, що на асфальті шиповані шини небезпечніше нешипованних: мовляв, все це залізо заважає покришці нормально гальмувати. Поставимо такий висновок під омненіе, тим більше що наші виміри його не підтверджують. Адже розраховані на лід твердосплавні наконечники шипів не менш активно вгризаються і в асфальт. Звичайно, сам шип при цьому відчуває куди великі навантаження і в кінці кінців виривається з коренем. Почасти тому конструктори змушені робити протектор шипованої покришки досить твердим.

У порівнянні з попереднім варіантом поведінку ВАЗ-2110 не те щоб помітно краще, але зрозуміліше: менше неточностей, подруливаний на прямий і в поворотах. Цифри вимірів теж виглядають більш оптимістично і це вже добре. Звичайно, їздити на шипах в літню пору ворогу не побажаєш: шумно, досить жорстко на дрібних нерівностях, по-справжньому небезпечно в аварійних ситуаціях і на високій швидкості.

МОЖЛИВІ ВАРІАНТИ?
Безсумнівно, пристосуватися можна до всього: шинам зимовим, літнім, гарєєвим, з шипами і без. Однак досить поглянути на цифри, щоб зрозуміти - експериментувати треба дуже обережно. Зимова шина влітку - це дуже серйозний компроміс, що впливає насамперед на безпеку. Звичайно, бувають винятки з правил - іноді виробники свідомо змінюють окремі характеристики, прагнучи краще пристосувати свій виріб до асфальту. Але це, як правило, тут же позначається на зчіпних властивостях взимку. Із зимових шин більш-менш універсальні лише покришки, конструктивно розраховані на роботу в умовах теплих європейських зим. Дощ, мокрий сніг, близьконульових перепади температур - їх стихія. Але як тільки асфальт підсохне, а стовпчик термометра поповзе вгору, їх зчіпні властивості виявляться далекі від бажаних. Офіційні "всесезонки" - річ в собі. Припускаємо, що серед них можуть опинитися моделі, цілком "лояльні" до сухого і мокрого асфальту. Нам, на жаль, не пощастило. Можливо, обрана шина покаже себе взимку, продемонструвавши щось оригінальне? Проте варто пам'ятати, що в пошуках компромісу завжди щось втрачаєш, і не факт, що "універсальна" шина однаково підійде для всіх пір року.

Джерело: megashina.ru




VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});






Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти