автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Установка ГБО 4 покоління на автомобіль

Розділ: Статті Переглядів: 815 | 11 листопада 2015
Газобалонне обладнання на авто. Руйнуємо міфи. Установка газу на авто вже не є якоюсь новою послугою, до якої ще тільки придивляються. У всьому світі газ на авто встановлюють все частіше. Багато виробників авто вже з заводу пропонують авто на газу. На заході ГБО на автомобілі встановлюють частіше в якості альтернативного екологічного виду палива. Але у нас в країні основним критерієм вибору авто на газу є економія. Так як вартість заправки балона газу майже в половину менше вартості заправки бака бензину. У будь-якому випадку, кількість переобладнаних на газ автомобілів щорічно збільшується на 15-20%.

Установка ГБО 4 поколения на автомобиль

Але все ще залишаються «досвідчені» автомобілісти, які сперечаються про недоліки ГБО і явно вірять в міфи про шкоду газового обладнання для автомобіля.

Фахівці сертифікованого СТО «Катрін» в Києві, які займаються установкою ГБО більше 8 років розвіюють ці міфи щодня.

Міф перший:

ГБО заподіює шкоди двигуну.

Насправді цей міф спростовували тисячі разів фахівці, які займаються ремонтом двигунів. Також прямим доказом спростування цього міфу, може служити те, що багато автовиробників прямо з конвеєра оснащують деякі свої моделі ГБО - приклад таких гігантів як Ford, Mercedes-Benz,, VW, Fiat, Chevrolet, Peugeot, Volvo, Honda, Opel, Citroen і інші. Але в цьому питанні дуже важливу роль грає якість газобалонного обладнання. Саме тому й існує чимала кількість людей, що зіткнулися проблемами після установки ГБО. Ці люди забувають про те, що вони з метою економії встановлювали недорогу продукцію маловідомих фірм з Китаю або Польщі, або встановлювали «підробку». Також мало хто знає, що існує різна технологія тонкої настройки двигуна під різні покоління ГБО. Так що від сюди виник найпоширеніший міф про «прогорании» клапанів. Якщо не заглиблюватися в технічні нетрі, досить лише сказати, що винна в цьому пізнє запалювання. Весь газ не встигає згоріти, і частина його відправляється в випускний колектор, що в підсумку і призводить до описаної проблеми - грамотна установка газобалонного обладнання вирішує цю проблему.

Насправді установка ГБО на авто не повинна жодним чином вплинути на надійність двигуна - навіть при зворотному перемиканні мотора в рідній для нього режим роботи на бензині машина продовжить свою роботу без будь-яких наслідків. До речі, це спростовує ще один невеликий міф, що вимагає використання в авто «на газу» якихось особливих свічок. При установці ГБО на авто свічки залишаються ті ж, і вони однаково працюють і на газі, і на бензині. Більш того, якісне обладнання при грамотній установці допомагає збільшити ресурс багатьох деталей двигуна! Адже при згорянні газу зі стінок циліндрів і інших рухомих частин мотора не змивається масло - пояснювати, чим це добре, мабуть, не потрібно?

І ще ж ні слова не було сказано про те, що завдяки більш високому октановим числом газу мотор з ГБО починає працювати м'якше, без детонації - а це відповідно знову ж позитивним чином впливає на його ресурс. Зрозуміло, кількість міфів і помилок навколо ГБО на авто аж ніяк не вичерпано описаними прикладами, але і їх уже напевно досить, щоб зрозуміти - переваг установки ГБО досить! Але обов'язково потрібно не економити на якості обладнання і вибирати професіоналів в цій справі.









Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти