VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Зимові шини Toyo

Розділ: Статті Переглядів: 5191 | 15 листопада 2007

Компанія TOYO нагадує, що зима вже не за горами. До нового сезону японські виробники підготували кілька новинок.

Toyo Snowprox S942 Toyo Snowprox S942 замінить в модельному ряду S941. Нешипуемая шина має асиметричний малюнок протектора з великою щільністю зиґзаґоподібних і назад спрямованих ламелей. Широке центральне ребро забезпечує курсову стійкість і гальмівні властивості на сухій дорозі. Плечові блоки з широкими канавками допомагають рухатися по глибокому снігу. Гумова суміш з силікою НЕ дубєєт при низьких температурах і покращує зчеплення шин з мокрою дорогою. Розвинена система канавок і сайпи ефективно відводить воду і сніжну кашу з плями контакту.

Шина пропонується в 43 типорозмірах серій 80, 75, 70 і 60, від 155 / 70R13 75T до 235 / 60R16 104H XL.

Toyo Open Country I / T Toyo Open Country I / T - перша зимова шина під компанії, призначена для позашляховиків і кросоверів (SUV і ССV). Шина має спрямований рисунок протектора з блоками під шипи і розвиненими зигзагоподібними ламелями. Широкі незамкнуті канавки відводять воду і бруд, блоки між ними працюють як «снегозацепи». Є і бічні грунтозацепи. Використаний спеціальний зимовий склад гумової суміші з силікою.

При проектуванні шини використовувався метод комп'ютерного моделювання DSOC-T.
Поверхневий шар протектора виконаний пористим, що покращує відведення вологи з зони контакту і поліпшує зчеплення на льоду.

Пропонується 14 типорозмірів серій 75, 70, 65, 60 і 55 від 215 / 70R16 100 T до 255 / 55R18 109T XL і LT 245 / 75R16 120Q.

«Коник» Toyo - нешиповані зимові шини. Топовими фрикційними шинами сама компанія вважає нову Observe Garit GRG 4 і вже відомі у нас TAS1 і Garit KX.

Toyo Observe Garit GRG 4 Toyo Observe Garit GRG 4 - представниця нового покоління нешіпуемих шин. Її виробництво розпочато минулого всеной. Вона також розроблялася методом комп'ютерного моделюванні ня. У порівнянні з попередницею GRG 30, новинка має ряд істотних змін.

У гумову суміш з силікою доданий спеціальний порошкоподібний компонент, що надає поверхні протектора шорсткість. Протектор отримує до 7 мільйонів мікрошипів. На льоду шина поводиться як зашипована. Поверхневий шар протектора також зроблений пористим. Центральне ребро не тільки тримає колесо на курсі, але і розбиває водяний клин. Видозмінені блоки протектора з пилкоподібними крайками розділені різноспрямованими ламелями. Малюнок протектора забезпечує рівномірний розподіл тиску в зоні контакту, що зменшує і вирівнює знос і поліпшує зчеплення з дорогою. Різноспрямовані ламелі мають здатність до «самозатачіванію». Бічні грунтозацепи і пилковидні ребра блоків в центральній частині покращують прохідність по снігу.

В наявності є 64 типорозміру серій 70, 65, 60, 55, 50, 45 і 40 від 145 / 70R12 69Q до 245 / 40R18 93Q.




VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});






Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти