автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

5 невірних суджень про російських автошинах

Розділ: Статті Переглядів: тисячі п'ятсот сорок три | 29 червня 2015

Взуття для автомобіля нині зростає в ціні. Однак це не зупиняє водіїв від придбання коліс зарубіжних марок, оригінальної комплектації. Мотивують тим, що купити шини в Росії - собі дорожче. Нібито, скупий платить двічі. Але чому ж насправді відрізняються іноземні заводи і продукція від вітчизняних?

5 неверных суждений о российских автошинах

"Криві руки"

Наївно вважати, що в пору комп'ютерних технологій, у верстата стоїть людина і вручну збирає товар. Креслення викуплені, а представництва зарубіжних виробників навчили персонал роботі на вищому рівні. Наприклад, Amtel, Cordiant виготовляються в рідних стінах. Нарікань на виробництво немає. З огляду на те, що створює продукцію автомат, запрограмований фахівцями, можливість помилки - мінімальна.

Відсутність ідей розробки

Цей пункт перегукується з першим. З якоїсь причини роботяги звикли вважати, що інші росіяни не в змозі приносити користь суспільству. Усталений факт, підтверджений роками: Michelin і Кіровський шінзавод займаються проектуванням за однією схемою. Спочатку графічно зображується кілька варіантів малюнка автопокришки і профілів. Програми прораховують модель поведінки продукції на дорозі. Кращий тип нарізається вручну на спеціальному верстаті, відбуваються випробування: швидкість розгону, гальмівний шлях. Всі дані порівнюють з результатами провідних фірм. Коли підсумки задовольняють розробника, покришку коректують, прибирають недоліки. Предмет готовий до експлуатації.

низькоякісну сировину

Натуральний каучук, що використовується для виробництва, міститься в закордонних і загальноросійських колесах в однаковій кількості - від 10% до 20%. Штучний же матеріал в 90 відсотках випадків закуповують в Федерації. Також до складу входять поліефіри і капрон. Отечество припинило виготовлення з віскози близько 15 років тому, оскільки він розрахований на швидкість 240 км / ч.

Зарубіжжя краще в технологіях

Це спірне питання. Ярославський виробник вже 5-ий рік пропонує протектори з двошаровою гуми. Це сталося практично одночасно із заявою японцями прав на дану техніку випуску. У Воронежі взагалі з конвеєра сходить чотирьохшаровий продукт.

сумнівна якість

Непридатну або б / у покришку потрібно утилізувати, але у нас ставлять позначку і відправляють продавцям задешево. Це вже власна неуважність, адже якщо не помічати маркування - можна і діряву придбати.

Виходячи з усіх відомостей, стає ясно, що спецтехнологія нічим не відрізняється від закордонної. Російські умільці можуть і роблять набагато більше тих же японських. Абсолютно безпечно прикупити шини та диски ціна яких співмірна рядовому гаманцю. Головне - вміти читати лейбли і розрізняти старе і нове.










Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти