VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Яким дискам віддати перевагу при покупці?

Розділ: Статті Переглядів: 6774 | 22 жовтня 2007

Яким дискам віддати перевагу при покупці? Тут існує три основних критерії:

Технологія виготовлення, технічні характеристики і звичайно дизайн диска.

Існують так звані ковані і литі диски. Перші виконують методом гарячого об'ємного штампування, другі методом лиття і подальшої поверхневої обробки. При виготовлення дисків по першій технології спрощується процес виробництва, але знижується можливість надання дискам новітніх технічних форм, другий спосіб позбавлений цих недоліків, але вимагає додаткових витрат на обробку дисків поле їх лиття. На практиці вважається що, ковані диски міцніше литих. Існують ще комбіновані диски, де має місце з'єднання кованої і литий частини диска спеціальними болтами.

Технічні характеристики диска - це його розміри, сверловка, виліт і бокові навантаження, яку здатний витримати диск. Розмір вказується у вигляді двох показників в дюймах, наприклад 5,5 "x 13". Перша цифра це ширина диска, друга цифра це посадковий диметр диска під відповідну гуму. Сверловка, це розташування і кількість отворів кріплення диска до маточини автомобіля і записується як PCD

На прикладі це виглядає так: PCD 5/108 Де цифра 5 кількість кріпильних отворів, 108- діаметр отворів за якими вони розміщені. Виліт диска-відстань від місця його кріплення на ступиці автомобіля до центру обода в мм. Позначається як ЕТ або offset. Граничне навантаження повинна відповідати ваговим характеристикам автомобіля. Ну нарешті дизайн і обробка. Тут чітко простежуються дві тенденції: власники більшості вітчизняних автомобілів здобувають ковані (штамповані) диски не складного дизайну, але надійно захищені емалями або лаками. Більшість іномарок їздить на литих дисках самого різного дизайну і оздоблень.

Для захисту від впливу навколишнього середовища застосовують не тільки лакофарбові матеріали, але електорохіміческіе і хімічні захисні покриття, які в наслідку поліруються. Найкращий результат на сьогоднішній день дає забарвлення дисків так званими "порошковими емалями. У теперішній час на ринку присутні диски виробників з усього світу, але не слід забувати про вітчизняних виробників. Але ж Белокалітвенскіе і Верхнесалдінськоє металургійні об'єднання, заводи в Красноярську, Тольятті і деяких інших містах випускають першокласні диски. Між іншим, Солікамського магнієві надлегкі диски для багатьох іноземних іменитих конкурентів залишаються поки недосяжною мрією. При виборі дисків слід також подбати про придбання для них спеціального кріплення. для цього випускаються спеціальні болти в порівнянні зі штатними вони як правило збільшеної довжини і виготовлених з нержавіючої сталі або титану. Розміри придбаних дисків повинні строго відповідати типу встановлюваного автомобіля, так як не дотримання цих норм може призвести до аварійних ситуацій. Перш ніж зробити покупку нових дисків. Не зайве спершу їх приміряти до маточини автомобіля, заднього і переднього колеса, можна навіть без установки гуми. Для того щоб упевнитися що диски не за що не зачіпають при обертанні коліс і керма управління автомобілем. Якщо все нормально, то можна встановлювати нову гуму, а в основному все диски випускаються для установки на них безкамерних шин. Після цього виробляють балансування нових коліс і встановлюють їх на автомобіль.

При придбанні дисків, часто виникають питання.

Яку шину можна поставити на це колесо, і чи можна поставити обраний диск, поставити на Ваш автомобіль? Розібратися в цих питаннях Вам допоможе надана інформація.

ВИЛІТ КОЛЕСА:
Це розмір між привалочной площиною диска колеса при установці на маточину автомобіля і уявної площиною, що проходить по середині обіду **.
- Виліт "позитивний", якщо прівалочная площину не переходить за уявну площину.
- Виліт "негативний", якщо прівалочная площину переходить через уявну площину. Для визначення величини випета колеса потрібно виміряти розмір "В" з внутрішньої сторони колеса. Розділити розмір "X" навпіл. Відняти від розміру 'В "розмір Х: 2. Якщо різниця позитивна, то і виліт' Позитивний", якщо негативна, то і виліт "негативний".

ЦЕНТРАЛЬНЕ ОТВІР:
Діаметр центрального отвору, який вимірюється з боку привалочной площині, повинен відповідати діаметру посадочного циліндра на ступиці автомобіля. Точне сполучення цих розмірів забезпечує попереднє центрування колеса на ступиці, що полегшує установку болтів. Остаточне центрування здійснюється по конічних (або сферичним) поверхонь в отворах кріплення диска *** колеса болтами або гайками.

Діаметр РОЗТАШУВАННЯ отворів КРЕПЛЕНИЯ:
Отвори кріплення колеса розташовуються на різних діаметрах з жорстким позиційним допуском, по відношенню до центрального отвору. Щоб визначити діаметр "В" (PCD ****) розташування отворів кріплення треба виміряти відстань "А" між центрами сусідніх отворів і помножити на відповідні коефіцієнти, які наведені нижче.

ПОРАДИ ЗІ ВСТАНОВЛЕННЯ КОЛЕСА:
Колесо має бути перевірено на автомобілі до того, як Ви зібрали його з гумовою шиною. Переконайтеся, що воно добре прилягає до приєднувальних поверхностям.свободновращается і не виступає за габарити кузова. Перевірте відповідність числа і діаметра розташування отворів кріплення, а також діаметр, довжину і крок різьби болтів (довжина різьблення, яка вкручується в ступицю при кріпленні колеса, повинна бути не менше 6-7 повних витків).

Попередження! Оскільки отвори кріплення роблять з допуском в плюс по діаметру, можна помилитися у виборі PCD, якщо він відрізняється від штатного на пару міліметрів. Наприклад, на маточину з PCD 100/4 часто надягають колесо PCD98 / 4 (98 мм від 100 на око не відрізниш). Це недопустимо!!! У цьому випадку зі всіх гайок тільки одна буде затягнута повністю, інші ж отвори "відведе" і кріплення виявиться недотягненим або затягнутим з перекосом - посадка колеса на маточину буде неповною. На ходу таке колесо буде "бити", крім того, не повністю затягнуті гайки відкручуватимуться самі собою.

ТЕРМІНИ:
* Колесо - це тіло обертання, призначене для монтажу на нього шини з подальшою установкою на автомобіль.
** Обід - це циліндрична частина колеса спеціального профілю, яка розташована перпендикулярно диску і служить для монтажу на нього гумовою шини.
*** Диск - це центральна частина колеса, за допомогою якої колесо кріпиться на маточину автомобіля болтами або гайками.
**** PCD - це формула вашого колеса, наприклад: 4х98 - це чотири отвори, розташовані на діаметрі 98 мм (для "Жигулів").




VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});






Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти