VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Різниця між сталевими і легкосплавними дисками.

Розділ: Статті Переглядів: 6549 | 2 серпня 2008
Різниця між сталевими і легкосплавними дисками. Всі диски діляться на дві великі групи: сталеві і зроблені з легких сплавів (легкосплавні).
Сталеві диски, точніше, їх частини, штампують з листа, а потім ці частини з'єднують зварюванням. Виходить гранично дешево і достатньо якісно - саме тому переважна більшість автомобілів на заводському конвеєрі оснащують сталевими. До їх переваг можна віднести досить високу міцність і можливість відновлення навіть у випадку дуже сильного зім'яло закраин. Основні недоліки: велика маса, невисока точність виготовлення (а значить, можливі проблеми з балансуванням) і застарілий дизайн.

Легкосплавні диски за багатьма властивостями краще сталевих. Вони допускають будь-які ігри з дизайном, у них висока точність виготовлення, вони прекрасно відводять тепло від гальмівного вузла, але головне - вони легкі (чим легше диски, тим менше загальна маса безпружинних частин автомобіля, а значить, тим краще). Це загальні гідності. Уточнення ж судити про їхні плюси і мінуси можна, лише враховуючи, яким способом і з якого саме сплаву вони зроблені - тут багато нюансів, колесо колесу ворожнеча.

За способом виготовлення легкосплавні диски поділяються на литі і ковані. Литий диск має зернисту внутрішню структуру металу, і в цьому його основний мінус: при довгій їзді по вибоїнах в металі йде процес накопичення мікротріщин (невидимих ​​і тому небезпечних), які рано чи пізно проявлять себе - від сильного удару диск може розколотися. Кований ж, метал якого має багатошарову волокнисту структуру, виключно готується; вибоїни йому не страшні, він не розколеться ні за яких умов (кування забезпечує необхідну пластичність). Пом'яти його теоретично можна, але скоріше розлетиться підвіска, ніж помнеться закраина кованого колеса.

Ллють і кують диски з алюмінієвих і магнієвих сплавів. Якщо розташувати легкосплавні диски в порядку «від мінуса до плюса» по чисто технічних параметрах, то ряд буде таким: литий магнієвий (легкий, але примхливий, швидко розтріскується), литий алюмінієвий (нормальний по сукупності якостей), кований алюмінієвий (міцний і легкий) і кований магнієвий (надміцний і легкий). Але при виборі дисків, зрозуміло, не тільки технічні параметри грають роль. Радимо відразу відкинути крайнощі: магнієві диски, як литі, так і ковані, - велика рідкість, їх, як правило, роблять тільки на замовлення для спортивних машин.
Ціна магнієвих може зашкалювати за $ 1000 (штука). Різниця між сталевими і легкосплавними дисками.


Маркування колісних дисків

У маркуванні колісного диска повинно бути наступне: товарний знак виробника, дата виготовлення (тиждень і рік), номер плавки, що допускається статичне навантаження (кг або фунти), клеймо контролюючого органу, окреме клеймо рентгеноконтроля (як правило, для литих) і, звичайно, типорозмір. Наприклад, 5,5Jx15H2 ET30 - що це значить?

5,5 - ширина обода в дюймах. Стандартний ряд: 3,5; 4,0; 4,5; 5,0; 5,5; 6,0; 6,5 і 7,0 дюймів; тюнінгові, спортивні та позашляхові машини можуть мати колеса і ширше.

15 - монтажний діаметр обода в дюймах. Стандартний ряд для легкових машин і позашляховиків: 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 і 19 дюймів.

J і H2 - символи, потрібні більше фахівцям. В J зашифрована інформація про конструкцію бортових закраин обода (може бути JJ, JK, K або L). А H2 - це код конструкції хампов - кільцевих виступів на посадочних полицях обода, службовців для надійного утримання безкамерної шини на диску (варіацій багато: H, FH, AH ...).

ET30 - виліт колеса в міліметрах. Може позначатися як OFFSET або DEPORT. Це відстань між подовжньою площиною симетрії обода і кріпильною (привалочной) площиною колеса (при збігу цих площин виліт нульовий). Брати диски з нештатним для вашої машини вильотом не можна. Зменшення вильоту (колія коліс стає ширше) може створити додаткове навантаження на підшипники ступиці і підвіску. При збільшеному ж вильоті (колія звужується) диск може встромлятися в гальмівній вузол. Взагалі, всі ігри з вильотом - справа тонка. На тюнінгових і спортивних модифікаціях його міняють, але це роблять в комплексі з цілим рядом інших змін.

Діаметр розташування отворів кріплення - PCD (Pitch Circle Diameter). Наприклад, PCD100 / 4 означає, що цей діаметр дорівнює 100 мм, а число отворів - 4 (це, втім, видно і так).

Крім того, диск підбирають по діаметру центрального отвору (при помилці в мінус колесо на машину не одягнеш) і за особливостями кріпильних отворів: затягування болтів (гайок) «на площину», «на сферу» або «на конус» - з цим не можна помилятися .


джерело discoshina.com.ua



VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});






Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти