VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

ковані диски

Розділ: Статті Переглядів: 5603 | 24 липня 2008
ковані диски Виготовляються методом гарячого штампування з алюмінієвих або магнієвих сплавів з подальшою термо- і механічною обробкою, при цьому забезпечується дуже висока міцність і жорсткість конструкції, висока корозійна стійкість. Алюмінієві ковані диски, на відміну від литих, не потребують додаткового захисту поверхні.

При ударі кований диск не тріскається, а мнеться і на ньому не утворюється тріщин. Ці колеса приблизно в 1,5 - 2 рази легше сталевих. Оскільки ливарні раковини на них відсутні, то допускається установка безкамерних шин. Основний недолік кованих дисків - їх висока ціна, а також обмежені можливості по дизайну. Однак останнім часом в спеціалізованих магазинах з'явилися ковані алюмінієві диски російських виробників, які мають досить конкурентоспроможну ціну.

У позначенні обода наводиться його ширина і діаметр, цифри вказують розміри в дюймах. Буква між двома першими цифрами свідчить про форму закраїни і пов'язаним з цим різним виконанням полиць і струмка.
В даний час найбільшого поширення набула форма закраїни "J". Крім цього, маркування містить назву фірми виробника, його товарний знак, номер колеса по каталогу, дату виготовлення і знак відповідності стандарту.
джерело discoshina.com.ua



VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});









Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти