VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Шини б / у для зими

Розділ: Статті Переглядів: 8143 | 23 липня 2008
Шини б / у для зими Дорожні умови в зимовий період значно ускладнюються, погіршується зчеплення шин з дорогою. Для безпечної експлуатації автомобіля взимку необхідно використовувати шини, призначені для цього сезону.
Загальні відомості

Взимку автомобілю доводиться рухатися по укоченому або пухкому снігу, льоду, який може бути підталим, сніжно-водяній "каші" (шузі), сухому або мокрому асфальту. Забезпечити хороше зчеплення протектора при будь-якому стані дороги досить складно. Тому зимові шини досить різноманітні по малюнку протектора, складу гуми, причому кожна модель найкращим чином пристосована для двох-трьох покриттів, на інших зчеплення її з дорогою дещо гірше.

Елементи конструкції шини по-різному впливають на її характеристики: зчіпні властивості, зносостійкість, гучність, комфортність.

Малюнок протектора є одним з найважливіших елементів, що відбиваються на характеристиках шин.

Канавки протектора служать для відводу снігу, води і бруду з плями контакту. Чим більше число і ширина канавок, тим більше здатність шини запобігати слешпленінг (коли між шиною і дорогою шуга) або аквапланування (між шиною і дорогою водяна плівка), які призводять до повної втрати керованості. Одночасно канавки зменшують площу плями контакту, погіршуючи зчеплення з сухим асфальтом і подальший знос через зростання навантаження на виступи (шашки) протектора. У міру зношування протектора значно знижується здатність шини відводити сніг, шугу і воду із зони контакту і, відповідно, погіршуються зчіпні властивості на будь-якій дорозі (крім сухого асфальту).

Великі і високі шашки протектора забезпечують хорошу прохідність по невтрамбованому снігу снігу завдяки тому, що спресований шиною сніг володіє деякою міцністю. Одночасно такий малюнок збільшує гучність покришки, погіршує керованість на твердому покритті, так як елементи протектора легко деформуються від бічного навантаження.

Ламелі - тонкі прорізи в шашках протектора своїми гранями збільшують зчеплення з дорогою, але кілька знижують зносостійкість. Для зменшення бічного відведення шин внутрішню поверхню ламелі на деяких моделях протектора роблять нерівною, що знижує переміщення елементів, роз'єднаних прорізами.

Більшість зимових шин має протектор з направленим малюнком. Він забезпечує краще очищення шини і плями її контакту з дорогою від води, снігу і шуги. Але такий малюнок накладає деякі обмеження, наприклад, змонтована для однієї сторони автомобіля шина не підходить для установки на іншу сторону.

У асиметричного малюнка протектора зовнішня сторона краще працює на твердих покриттях, забезпечуючи хороше зчеплення, а інша частина протектора покращує прохідність в складних дорожніх умовах. Як правило, канавки протектора шини з асиметричним малюнком не є спрямованими. В іншому випадку для комплектування автомобіля були б необхідні дві невзаємозамінні пари шин на ліву і праву сторони.

Шипи значно збільшують зчеплення з покриттями, в які вони здатні врізатися, - лід або укочений сніг. Чим більше глибина "занурення", тим ефективніші шипи. Однак в пухкому снігу вони практично не дають позитивного ефекту. Недоліком шипів є менше зчеплення з сухим і вологим асфальтом в порівнянні з нешипованной шиною. До того ж шипи руйнують асфальт, тому в деяких країнах застосування шиповану гуми заборонено.

Склад гуми. Протектор, виготовлений з м'яких складів гуми, значно збільшує зчеплення навіть зі снігом і льодом. Однак покришки з протектором з м'якої гуми менш зносостійкі. Крім того, надійно закріпити шипи в покришці з м'якої гуми практично неможливо. Деякі виробники шин виготовляють протектор з декількох шарів гуми різного складу. Шипи утримує внутрішній шар з твердої гуми, а на поверхні протектора - м'який шар, що поліпшує зчеплення. Недолік такого протектора - після зносу зовнішнього шару з м'якої гуми шина втрачає поліпшує зчеплення з твердої дорогою при низьких температурах. Шини б / у для зими

Геометричні параметри шин. Шини ширші, ніж штатні, забезпечують краще зчеплення з сухим асфальтом, керованість на твердому покритті і прохідність на пухкому (запобіжать занурення і закопування автомобіля). Але при збільшенні габаритів шини зростає її вага (при збереженні посадочного і зовнішнього діаметрів), збільшується витрата палива через збільшення опору коченню і зростає шум. Через більшої площі плями контакту в ньому знижується питома навантаження, що не дозволяє ефективно витісняти воду, сніг і бруд. Наприклад, спливання на сльоті на широких покришках при тому ж малюнку протектора настає при меншій швидкості. Встановлення більш вузьких шин, ніж штатні, дає прямо протилежний ефект.

При установці шини більшого зовнішнього діаметра, ніж штатна, поліпшується геометрична прохідність - збільшуються дорожній просвіт і кути звису. У зимовий сезон навіть в межах міста нерідкі випадки, коли сантиметр збільшеного дорожнього просвіту допомагає подолати складну ділянку. Недоліки такої шини: знижуються стійкість і керованість, погіршуються динамічні властивості і економічність. При виборі профілю шини необхідно також враховувати, що занадто велика покришка може просто не поміститися у відведеному для неї місці, а застосування нерекомендовані заводом-виробником розмірності заборонено.

Типи шин для зимової експлуатації

Зимові шини, не призначені для шипування (нешиповані шини), розраховані на застосування в холодну пору року. Вони виготовлені з м'яких сортів гуми, найчастіше мають спрямований рисунок з великою кількістю ламелей і призначені в основному для використання на очищаються дорогах. Мають хороше зчеплення на всіх типах зимових покриттів, програючи лише шипованним шинам на льоду і на снігу. Забезпечують непогані показники по гучності, економічності і керованості. Важлива позитивна їх якість - мають рівномірні зчіпні властивості на всіх типах зимових доріг і не призводять до різкого зниження керованості, як, наприклад, шипована шина при виїзді на мокрий асфальт або всесезонна при з'їзді на лід. Це значно підвищує безпеку, так як водієві легше прогнозувати поведінку і керованість автомобіля. Існує різновид цих шин, у яких зовнішній шар протектора виконаний з м'яких сортів гуми і розрізаний ламелями. Під ним розташована твердіша гума. На початку експлуатації шина є зимовою, потім, після зносу зовнішнього шару, шину можна експлуатувати в якості літньої. Тому цей різновид шин має два індикатори зносу - "зимовий" і "літній".

Зимові шини, призначені для шипування, можуть бути шипованими і нешипованими. Вони виготовляються з гуми середньої твердості і мають розмічені місця для монтажу шипів, що не розрізані ламелями, а також промарковані написом "studuble". Мають, як правило, розвиненою мережею ламелей і самим розрідженим малюнком протектора, в деяких випадках наближаючись до позашляховим моделям шин. Забезпечують непогану прохідність на глибокому снігу і добре видаляють снігову шугу. Однак мають підвищену гучністю, посередніми керованістю і економічністю, особливо на асфальтовому покритті. Шини без шипів мають дещо гірші зчіпні властивості на льоду і на снігу в порівнянні з нешиповані шинами.

У шипованих шин краще зчеплення з льодом і щільним вкатаним снігом, гальмівний шлях на цих дорогах становить 50-70% від шляху нешипованних. Однак знижується зчеплення на твердих дорожніх покриттях - для зупинки може знадобитися відстань на 10% більше, ніж при такій же шині без шипів. До того ж вони вимагають обкатки (не можна робити різких маневрів протягом перших 170 км). Після установки їх не можна змінювати напрямок обертання шин, оскільки шипи почнуть розгойдуватися і можуть бути втрачені. Те ж саме може статися при динамічному стилі водіння. Крім того, виробники шипованих шин рекомендують обмежувати максимальну швидкість на шипованих шинах до 130-140 км / год.

Всесезонні шини призначені для цілорічного застосування. У порівнянні із зимовими мають менш розріджений малюнок протектора, гірше пристосований для руху взимку. Забезпечують хороші зчіпні властивості на сухому і вологому асфальті, непоганий рівень комфорту і задовільну економічність. Недоліками є: невисока прохідність на пухкому снігу і невелике зчеплення на льоду і на снігу. Позначаються All Season, Tous terrain, R + W (Road + Winter - "дорожня і зимова шина"). Такі маркування визначаються самими заводами-виробниками, тому всесезонна шина, наприклад, з південної Європи у нас може такою не бути.

Шини б / у для зими Рекомендації по вибору

Перед вибором шин слід постаратися передбачити умови, в яких буде експлуатуватися автомобіль, а також врахувати максимальні вантажопідйомність і швидкість, габаритні розміри шини. Вони повинні повністю задовольняти вимогам вашого автомобіля.

Перш за все необхідно приділяти увагу зчіпним властивостям шин, оскільки решта (гучність, економічність і тому подібні) взимку проявляються слабо.

Для експлуатації автомобіля у великому місті, де дороги чистять або посипають від ожеледиці та багато доводиться їздити по асфальту, особливо мокрому, найкраще підійдуть зимові нешиповані шини.

Якщо часто доводиться рухатися по дорогах, занесеним снігом, то потрібні зимові шини з розрідженим протектором, і чим важко прохідних ділянки, тим більшими повинні бути елементи малюнка протектора.

При русі за містом по трасах, покритим льодом або вкатаним снігом, необхідні шиповані покришки.

При невеликих пробігах в зимовий період цілий можна використовувати всесезонну гуму, але в цьому випадку необхідна крайня обережність, так як сила зчеплення цих шин на льоду та снігу знижується в кілька разів у порівнянні з асфальтом.
джерело shina-way.ru



VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});









Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти