VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Літні і зимові шини б / у

Розділ: Статті Переглядів: 11908 | 19 липня 2008
Літні і зимові шини б / у Удосконалення сучасних шин йде в декількох напрямках: скорочують зміст гуми в каркасі і знижують його слойность; підвищують міцність корду і його зв'язок з гумою; зменшують стрілу дуги протектора (опуклості бігової доріжки). Все це спрямовано на те, щоб знизити масу шини, зменшити її нагрівання під час руху і поліпшити тепловідвід.

Літні шини відрізняються від зимових так само значно, як літо від зими.

Каркас сучасної радіальної шини може налічувати до 25 елементів, а кількість сумішей гуми, що застосовуються при її виготовленні, доходить до десяти. Від протектора і його малюнка залежить рівень шуму під час кочення шини і її зносостійкість, зчеплення з дорогою, причому для сухих, мокрих або брудних доріг потрібно свої "спеціальні" малюнки.

Шини з направленим малюнком протектора мають поліпшену здатність відводу води або снігу з плями контакту з дорогою. Вони менш шумні. Запасне колесо збігається по напрямку обертання тільки з колесами одного боку автомобіля, але тимчасова установка його проти запропонованого напрямку обертання допустима, так як цей ефект проявляється тільки на великих швидкостях.

Асиметричний малюнок - один із способів реалізувати різні властивості в одній шині. Її зовнішня сторона краще працює на твердій дорозі при плюсовій температурі, а внутрішня - на зимовій.

Малюнок підвищеної прохідності у вітчизняній класифікації це розріджений малюнок шашкового типу з розвиненими грунтозацепами по плечовій зоні, з потужними недеформівних шашками, часто вже не розчленованими прорізами.

Зимовий малюнок відрізняється великими шашками, що мають пилковидні краю і велика кількість тонких прорізів всередині. Канали між шашками досить великі, щоб не забиватися снігом. Багато з зимових шин розраховані на установку шипів. Літні і зимові шини б / у

Найбільш популярні "дорожні" і "універсальні" шини. Від малюнка протектора залежить зчеплення шини з дорогою, причому для сухих, мокрих і брудних доріг потрібні свої спеціальні малюнки. Не менш важливою є демпфуюча здатність шини, яка погіршується зі збільшенням товщини протектора. Від малюнка протектора істотно залежить і зносостійкість шини. Для дорожніх шин важливим вважається безшумність кочення на високих швидкостях, економічність і т. П. Тому кількість і різноманітність застосовуваних на шинах малюнків протектора величезне і не піддається класифікації, так як щорічно з'являються нові і нові зразки шин з оригінальними малюнками протектора.

Встановлена ​​на автомобілі шина в значній мірі визначає керованість, стійкість і комфортність. Найкращі результати досягаються застосуванням комплектів гуми посезонно.

Залежно від призначення шини можна розділити на три основні групи: літні, всесезонні, зимові.

Літні покришки. Шини цього типу забезпечують максимальне зчеплення з сухою і мокрою дорогою, мають максимальну зносостійкість, економічністю і найкращим чином пристосовані для швидкісної їзди.

Їх відмітні ознаки:

Чітко виражені поздовжні канавки для відводу води з плями контакту протектора з дорогою, що перешкоджає виникненню ефекту аквапланування.

Менш виражені поперечні канавки.

Відсутність мікромалюнка.

Шини мають спеціальний склад гуми і не симетричний малюнок протектора для зменшення шуму, зберігають стабільний коефіцієнт зчеплення з дорогою незалежно від особливостей кочення на високій швидкості.

Всесезонні шини є компромісом між літніми та зимовими. Ця група шин добре пристосована для роботи на сухому і мокрому асфальті, відрізняється задовільною пристосованістю до зимових доріг і дещо більшим зносом, ніж літні.

Літні і зимові шини б / у Малюнок протектора всесезонной шини більш розгалужений, причому елементи малюнка групуються в добре помітну «доріжку» і розділені канавками різної ширини. На елементах малюнка протектора - вузькі прорізи додаткового мікромалюнка.

Всесезонні шини здатні забезпечити прийнятний рівень безпеки взимку і достатній комфорт на літній дорозі, проте суміщають в собі не тільки гідності, а й недоліки шин, призначених для конкретного сезону.

Зимові шини. Призначені для роботи на засніжених і зледенілих дорогах, зчіпні якості покриття яких можуть змінюватися в залежності від ситуації. Малюнок протектора таких шин має чітко виражені "шашечки" від поздовжніх і поперечних канавок значної глибини. У "шашок" складний фігурний рельєф для збільшення робочих бічних поверхонь, а також розгалужений мікромалюнок, прорізи якого можуть спілкуватися з канавками або бути закритими. Елементи малюнка протектора зимової шини максимально пристосовані для зчеплення з обледенілій дорогой- кожна проріз в контакті з дорогою утворює ступінчасту грань, яка "зачіпається" за мікрошероховатості дорожнього покриття.

Зимові шини позначаються індексом M + S. Вони мають строго певний напрям руху (вказано стрілкою).

Якщо автомобіль експлуатується переважно в умовах великого міста, де на дорогах частіше зустрічається сніжно соляна каша, ніж укочений сніг або лід, то слід звернути увагу на асортимент неошиповані зимових шин. Вони легше, мають менший опір коченню, ходять, як правило, більше, ніж шини з шипами. Неошиповані шини гірше тримають зледенілу дорогу, але на мокрому і брудному асфальті мають незаперечні переваги, в тому числі і по протяжності гальмівного шляху. Не можна не відзначити, що неошиповані шини значно дешевше аналогічних шипованих.

Шиповані зимові шини. Для поліпшення зчеплення з зледенілій або покритої вкатаним снігом дорогою шини можуть оснащуватися шипами. Багато зимових шин дозволяють встановлювати шипи протиковзання або мають їх. Справа в тому, що при русі автомобіля при температурі навколишнього повітря до -10 * С і навіть нижче в зоні контакту шини з дорогою завжди присутній тонкий шар вологи (шина нагрівається від тертя і деформації). Тому на засніженій дорозі завдання шипів протиковзання - продавлювати вологу плівку, що грає роль мастила, і забезпечувати надійний контакт шини з дорогою. Для кожної шини конкретного автомобіля, а також з урахуванням характеру (інтенсивності) руху підбирають найбільш підходящі по типорозмірі шипи.

На протекторі, рясно порізаному ламелями, повинні чітко простежуватися ряди гладких площадок. Саме вони є посадочними місцями для шипів.

Шипи розташовуються в кілька рядів, що покращує зчеплення з дорогою при інтенсивному гальмуванні, в тому числі при юзі і розгоні. Як правило, шипи розміщені приблизно на відстані 1/3 від країв протектора, там, де при коченні шини створюється найбільший питомий тиск, і виступають на 1,0- 1,5 мм. В цьому випадку шипи будуть добре вгризатися в поверхню. Їх не можна ставити стрункими рядами. У зоні контакту буде працювати тільки перший шип з шеренги, інші - лише ковзати по виконану канавці, що не чіпляючись за лід. Кількість шипів залежить від розмірів шини. Центральна частина протектора не береться ошиповке для збереження хорошого зчеплення з чистою дорогою.

Існує безліч форм і конструкцій шипів:

Найбільш поширені одне - і двухфланцеві металеві шипи з вставкою з твердого сплаву.

Однофланцеві шипи менше нагріваються і краще тримаються в шині, тому їх рекомендують для достатньо високих швидкостей руху по сухим дорогах.

Двухфланцеві - більш універсальні.

Є також пластикові шипи з твердосплавної вставкою. Що істотно дозволяє знизити масу шипа, а значить, і шиповану шини в цілому. Як результат - менша витрата палива, краще прискорення і шипи тримаються міцніше

Нещодавно розроблена методика виготовлення металокерамічних шипів, які здійснюють зчеплення з дорогою не центральною вставкою (її немає), а всієї крайкою, що в деяких випадках виявляється ефективніше.

Правильно підібрані шипи зношуються рівномірно з протектором, зберігаючи збалансованість властивостей шини в різних дорожніх умовах.

Піддавати ошиповке можна тільки нові, які не мають пробігу шини, так як в процесі експлуатації в протекторі, а особливо навколо отворів під шипи, утворюються мікротріщини. В отвори потрапляє бруд, і в результаті шипи не можуть належним чином утримуватися від виривання.

На початку експлуатації для шипованих шин необхідний період "обкатки". Щоб шипи чітко зайняли свої посадочні місця і при подальшій експлуатації стійко трималися, протягом перших сотень кілометрів пробігу слід уникати різких прискорень і гальмувань. У цей період також варто частіше перевіряти тиск в шинах, що дозволить уникнути передчасного зносу шпильок і їх випадання з протектора. Після "усадки" шипів у покришок може виникнути деякий дисбаланс, тому після завершення обкатки зайвий раз не завадить провести балансування коліс. Шипована гума в більшій мірі, ніж звичайна, схильна до впливу вологи. Тому під час миття машини (особливо під високим тиском) слід уникати прямого попадання струменя води на протектор. Потрапивши в простір між шипом і гумою, вона здатна викликати руйнування протектора. Їзда на шипованих шинах по сухому асфальту руйнівно діє на шину, а безпеку руху при цьому погіршується через зниження коефіцієнта зчеплення такої шини з асфальтом (гальмівний шлях на сухому асфальті шипованої шини на 10-20% більше, ніж без шипів).

Всі зимові шини (навіть без шипів) істотно поліпшують їздові властивості автомобілів і, забезпечують таким чином велику безпеку їзди взимку. Гальмівний шлях скорочується на 10-30%, керованість поліпшується до 14%, а прохідність зростає на порядок. У той же час витрата палива на самій "неекономічною" шині збільшується тільки на 8%. Комфортабельність із зимовими шинами залишається на рівні літніх. Літні і зимові шини б / у

Як видно, за зовні простим виробом ховається складна конструкція, що вимагає серйозних досліджень на етапі проектування і складних технологій у виробництві. Чим складніше конструкція шини, тим вище її споживчі властивості. Очевидно, що складність конструкції відбивається на ціні. Тепер зрозуміло, чому вітчизняна шина для "Жигулів" в кілька разів дешевше, ніж Michelin або Pirelli.

На жаль, ще не створено шини, яка однаково добре вела б себе як на льоду, так і на нагрітому сонцем асфальті. Занадто сильно повинні відрізнятися конструкції шин для того, щоб керування автомобілем було безпечним і там і там. Так звані "всесезонні" шини - всього лише компроміс між літніми та зимовими покришками. Всесезонка влітку гірше, ніж чисто літня шина і взимку гірше чисто зимової. Тому тим, хто не нехтує своєю безпекою, краще відразу подбати про відповідне взуття для свого авто і придбати по комплекту як річний, так і зимовий гуми.
джерело shina-way.ru



VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});









Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти