VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Колісні диски: що до чого?

Розділ: Статті Переглядів 6600 | 18 липня 2008
Колісні диски: що до чого? Колесо в тому вигляді, в якому його встановлюють на автомобілі, з'явилося лише на рубежі XIX і XX століть. У цей час Роберт Вільям Томпсон і Джон Бойд Данлоп створили першу пневматичну шину.

З тих пір шини були вдосконалені, а розвиток колеса практично завмерло. Зараз виробники дисків зосереджені на застосуванні нових технологій - обробці матеріалу видавлюванням, створенні порожнистих елементів конструкції з більш тонких листових металів. До сих пір сталь і алюміній вважаються основними матеріалами для виготовлення цієї деталі.

Диски підрозділяються на литі, штамповані і ковані. У кожного типу є свої переваги і недоліки.

Штампований сталевий колісний диск, що прийшов на зміну спіцованние колесам початку століття, має цілий ряд переваг: він дешевий і міцний. При цьому деформований диск можна виправити парою влучних ударів молотком. Однак естетам доведеться придбати декоративні ковпаки, щоб приховати невибагливий зовнішній вигляд і з'являється іржу.

Литі диски, які в 30-х рр. минулого століття встановлювалися тільки на спорткари, витісняють з ринку штампованих побратимів. Литий диск відрізняється меншою вагою, різноманіттям дизайну і більшою ціною. Однак така продукція не має здатність до пружної деформації.

Спроби виправити недоліки легкосплавних колісних дисків привели до появи складових коліс, в яких литий обід кріпиться до спиць титановими болтами. Через високу вартість їх встановлюють тільки на спорткари і авто представницького класу.

проблема вибору

Щоб правильно підібрати диск, потрібно знати наступні параметри: ширину і діаметр диска, рассверловкі (кількість і розташування кріпильних отворів), діаметр маточини автомобіля, виліт.

В ідеалі перед покупкою диск треба приміряти на автомобіль, а краще протестувати все колесо в зборі з шиною.

Конструкція дисків не повинна перешкоджати їх установці: диски можуть зачіпати за гальмівні механізми, а стандартні болти можуть не увійти в отвори. Колісні диски: що до чого?

Важливо підібрати правильні кріпильні болти: різні литі диски мають різні форми отворів. Якщо знехтувати цим правилом - можна просто втратити колесо посеред дороги.

Постав і їдь

При установці потрібно стежити за центровкой диска на ступиці: при заміні колеса один болт починає входити з перекосом, інший не затягується, і в результаті диск деформується.

Диск вимагає уважного ставлення: навіть незначні пошкодження не варто залишати без уваги. Але займатися цим стоїть лише у випадках, коли не порушена геометрія колеса.

Робити "прокатку дисків" взагалі не варто. Штампований диск простіше відразу замінити, а у легкосплавних або кованих порушується структура сплаву, а значить, знижується їх міцність.

І головне, пам'ятайте, що ви не зможете зберегти диск в цілості й схоронності, "збираючи" відкриті люки, бордюри та інші перешкоди.

Автор - Марія Синіцина
джерело discoshina.com.ua з посиланням на auto.utro.ru



VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});






Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти