VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Види і типи шин б / у

Розділ: Статті Переглядів: 5574 | 17 липня 2008
Види і типи шин б / у Яким би сучасним не був автомобіль, можливості двигуна, трансмісії і всіх інших елементів конструкції реалізується за допомогою контакту з дорогою його шин. Шини для автомобіля - та ж сама взуття. Від того, наскільки вона зручна, залежить наскільки добре ми себе почуваємо, як довго можемо її носити, і навіть наш настрій. Вибір взуття для автомобіля, мабуть, навіть більш важливий. Неякісні, що не відповідають сезону, вантажопідйомності, швидкісним навантажень і особливостям дорожнього покриття шини здатні звести нанівець самі передові досягнення автомобілебудівників. Справді, який сенс від потужного двигуна а / м, якщо він вхолосту обертає на льоду колеса, взуті в літні покришки?

Хороші і підібрані по сезону шини, - перш за все безпека! А почуття, впевненості, засноване на свідомості безпечної поведінки а / м на дорозі - це душевний комфорт, який поєднується з комфортом, який дають всі ті ж хороші шини. Отже, один і той же а / м в одних і тих же умовах здатний доставити як почуття задоволення від водіння, так і неприязнь, бо їзда перетворюється в тяжку боротьбу з власною машиною. А вся справа лише в правильно підібраній автомобільної взуття!

Хороші шини дозволяють рухатися безпечно і швидко, а значить - це заощаджений час, яке часом може коштувати дорожче будь-яких грошей. Хороші шини з часом окупаються, тому що зниження опору коченню веде до економії палива.

Зверніть увагу на безліч дрібних аварій, коли ніхто не постраждав, тільки трохи пом'яте крило, розбита фара і т.д. Автомобілю, щоб уникнути зіткнення, не вистачило буквально метра. Пом'ятого крила і розбитою фари могло б не бути, якби гальмівний шлях був коротшим. А гальмівний шлях, крім усього іншого, залежить від коефіцієнта зчеплення шин з дорогою. Тому, в одній і тій же ситуації водій, чиї шини не відповідають умовам руху, буде витрачатися на кузовний ремонт, в той час як той, хто подбав про відповідну "взуття", впевнено продовжить поїздку. Таким чином, шини, які підходять а / м і умов руху не тільки забезпечують безпеку і комфорт, але і допомагають уникнути непотрібних витрат. Як ні парадоксально, але покупка хороших шин - це економія.

Вибір шин дуже великий, але насторожує розкид цін на однаковий з вигляду товар. Ціна шини для одного і того ж а / м може відрізнятися в кілька разів залежно від виробника. Чому така різниця? Види і типи шин б / у

Почати потрібно з того, що стоїть за поняттям "Хороша шина". Досвідчений автомобіліст назве такі критерії хорошої шини:

Має малий гальмівний шлях.

Автомобіль, взутий в хороші шини, впевнено тримає дорогу.

Керованість хороша на будь-якому покритті.

Шина м'яка, а тому автомобіль легше проковтує нерівності дорожнього покриття.

Шина легка (більше плавність ходу за рахунок зниження безпружинних мас).

Шина не шумить.

Шина дозволяє економити паливо.

Довго служить.

Характеристики кожної конкретної шини досягаються шляхом складного поєднання особливостей конструкції, малюнка протектора і якості використаних гумових сумішей. Шини легкових автомобілів розрізняються за способом герметизації внутрішнього обсягу, розташуванню ниток корду в каркасі, відношенню висоту до ширини профілю, типу протектора і по ряду деяких інших специфічних особливостей, викликаних призначення та умов експлуатації шин.

За способом герметизації внутрішнього обсягу, шини бувають камерними та безкамерними.

Камерні шини складаються з покришки і камери з вентилем. Розмір камери завжди дещо менше внутрішній площині покришки, щоб уникнути утворення складок в накоченому стані. Вентиль являє собою зворотний клапан, що дозволяє нагнітати повітря в шину і перешкоджає його виходу назовні.

Безкамерні шини відрізняються наявністю повітронепроникного гумового шару, накладеного на внутрішній шар каркаса покришки (замість камери) і мають такі особливості:

Менша маса.

Підвищена безпека при їзді, так як в разі проколу повітря виходить тільки в місці проколу (при дрібних проколах досить повільно).

Простота ремонту в разі проколу.

Однак, безкамерні шини вимогливі до колісним дискам. Вони вимагають коліс з ободом спеціального профілю та підвищеної точності виготовлення.

Види і типи шин б / у Колеса для безкамерних шин, крім цього, повинні володіти високою герметичністю зварного шва (колесо з диском), а також мати на посадочних полицях обода спеціальні кільцеві виступи тороидальной форми ( "хампи"), що запобігають довільному зісковзування бортів шини (розбортування) в разі критичних ситуацій під час руху.

Камерні і безкамерні шини по розташуванню ниток корду в каркасі покришки можуть бути як діагональної, так і радіальної конструкції.

У діагональних шинах нитки корду в суміжних шарах тканини розташовуються (перетинаються) під деяким кутом між собою. Число суміжних шарів зазвичай рано чотирьом.

У радіальних шинах всі нитки корду розташовані паралельно по радіусу від одного борта до іншого і не перетинаються між собою. Ця, незначна (на перший погляд) різниця забезпечує кращі експлуатаційні властивості радіальних шин, практично витіснили діагональні шини з ужитку в усьому світі. У радіальних шин значно менше опір коченню і ще більш помітне збільшення терміну служби шини.
джерело shina-way.ru



VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});









Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти