VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

Про літніх автошинах.

Розділ: Статті Переглядів: 4229 | 29 червня 2008
Про літніх автошинах Літні шини мають чітко виражені поздовжні канавки для відводу води з плями контакту протектора з дорогою і слабо виражені поперечні канавки. Шини цього типу забезпечують максимальне зчеплення з сухою і мокрою дорогою, мають максимальну зносостійкість і щонайкраще пристосовані для швидкісної їзди. Але для руху по грунтових (особливо мокрим) і зимових дорогах вони малопридатні. Літні шини взимку "дубеют" і ковзають, як пластмаса. Швидкісні шини (категорія Н і вище) відрізняються підвищеною здатністю протистояти перегріву, збереженням стабільного коефіцієнта зчеплення з дорогою незалежно від особливостей кочення на високій швидкості.

Літні шини мають спеціальний склад гуми і не симетричний малюнок протектора для зменшення шуму, зберігають стабільний коефіцієнт зчеплення з дорогою незалежно від особливостей кочення на високій швидкості.

Удосконалення сучасних шин йде в декількох напрямках: скорочують зміст гуми в каркасі і знижують його слойность; підвищують міцність корду і його зв'язок з гумою; зменшують стрілу дуги протектора (опуклості бігової доріжки). Все це спрямовано на те, щоб знизити масу шини, зменшити її нагрівання під час руху і поліпшити тепловідвід.
джерело shina-way.ru з посиланням на 100koles.ru



VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});






Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти