VK.init({apiId: 3462626, onlyWidgets: true});
автошина
Bridgestone (США) Michelin (Франція) Nokian Tyres (Фінляндія) Goodyear (США) Continental (Німеччина) Dunlop (Великобританія) FULDA (Німеччина) Yokohama (Японія) Pirelli (Італія) TOYO (Японія)

ContiSeal - нова технологія від Continental.

Розділ: Статті Переглядів: 4223 | 21 червня 2008
alt На Міжнародному автосалоні в Женеві (6-16 березня) німецький концерн Continental представить нову технологію відновлення шини після проколу. Суть технології ContiSeal - в наявності шару гелеобразного речовини всередині протектора, яке є наслiдком проколу негайно заповнює отвір і запобігає таким чином падіння тиску в шині. В'язкий шар ContiSeal здатний впоратися з ушкодженнями до 5 мм в діаметрі, а вони складають приблизно 85% всіх випадків проколу.

Розробники Continental стверджують, що ContiSeal має перевагу перед широко цією технологією Run Flat. Остання являє собою посилення боковини протектора, який за рахунок цього не просідає, навіть якщо шина проколота, тобто водій може деяку відстань (не менше 50 км) їхати на спущеною шині. Однак з міркувань безпеки покришки Run Flat можуть встановлюватися тільки на автомобілях з датчиком тиску в шинах.

На відміну від Run Flat, технологія ContiSeal може використовуватися в стандартних, більш дешевих покришках і працювати навіть без вбудованої в IT-начинку автомобіля системи контролю тиску в колесах. Замість цієї системи Continental рекомендує водіям «регулярно оглядати шини на предмет присутності в них воткнувшісь цвяхів або шурупів, а в разі ускладнень консультуватися з вашим автомобільним або шинним дилером».

ContiSeal – новая технология от Continental.


Фахівці інших шинних концернів вважають, однак, «дешевизну і сердито» новинки її недоліком. Їхні аргументи цілком переконливі: «Знаючи, що у них є шар ContiSeal, що не стежать за машиною автомобілісти їздитимуть на напівспущених і тому потенційно небезпечних колесах, адже ніякої системи сповіщення про падіння тиску в шинах розробником не передбачено».

Проте, нещодавно представлений на автосалоні в Детройті Volkswagen Passat CC отримає в якості шин первинної комплектації саме покришки з шаром ContiSeal. Це будуть ContiSportContact 3 двох типорозмірів 235/45 R17 W або 235/40 R18 W, в залежності від моделі.
джерело 4kolesa.com.ua



VK.Widgets.Comments("vk_comments", {limit: 10, width: "640", attach: false});






Расшифровка индекса нагрузки шин (таблица) Расшифровка индекса скорости шин (таблица)


Barum (Чехія) BFGoodrich Tires (США) Cooper Tires (США) Debica (Польща) Vredestein (Данія) SAVA (Словаччина) Gislaved (Швеція) Uniroyal (США) Kumho Tyres (Південна Корея) Falken (Німеччина)
© 2007 - 2016 euroshina.com.ua - авто новини, статті, інформація про диски і шини | Контакти