Кліренс Сузукі Гранд Вітара, можливості для збільшення дорожнього просвіту Suzuki Grand Vitara

Дорожній просвіт Сузукі Гранд Вітара або кліренс, як і для будь-якого іншого легкового автомобіля є важливим фактором на їхних дорогах. Саме стан дорожнього покриття або його повна відсутність змушує українських автолюбителів цікавитися кліренсом Suzuki Grand Vitara і можливістю збільшення дорожнього просвіту за допомогою проставок або посилених пружин.

Для початку варто чесно сказати, що реальний кліренс Сузукі Гранд Вітара може серйозно відрізняться від заявленого виробником. Весь секрет у способі вимірювання і місце вимірювання дорожнього просвіту. Тому дізнатися реальний стан справ можна лише самому озброївшись рулеткою або лінійкою. Офіційний кліренс Suzuki Grand Vitara різних поколінь різниться. Але в будь-якому випадку це справжній позашляховий автомобіль.

  • Кліренс Сузукі Гранд Вітара з 1997 р.в. - 195 мм
  • Кліренс Сузукі Гранд Вітара з 2005 р.в. - 200 мм
  • Кліренс Сузукі Гранд Вітара з 2008 р.в. - 200 мм
  • Кліренс Сузукі Гранд Вітара з 2012 р.в. - 200 мм

Конструкція підвіски японського позашляховика дозволяє досить серйозно збільшувати просвіт. Існують навіть готові комплекти для ліфта підвіски даної моделі.



Деякі виробники йдуть на хитрість і заявляють розмір дорожнього просвіту в "порожньому" автомобілі, проте в реальному житті у нас повний багажник всіляких речей, пасажири і водій. Тобто в завантаженому авто кліренс буде зовсім іншим. Ще один фактор, який мало хто має на увазі, це вік шини і знос пружин їх "просідання" від старості. Питання вирішується установкою нових пружин або купівлею проставок під просіли пружини Сузукі Гранд Вітара. Проставки дозволяють компенсувати просідання пружин і додасть пару сантиметрів дорожнього просвіту. Іноді навіть сантиметр на парковці біля бордюру грає важливу роль.

Але не варто захоплюватися "ліфтом" дорожнього просвіту Сузукі Гранд Вітара, адже проставки для збільшення кліренсу орієнтовані тільки на пружини. Якщо не звернути увагу на амортизатори, хід яких часто дуже обмежений, то самостійна модернізація підвіски може привести до втрати керованості і поломки амортизаторів. З точки зору прохідності великий дорожній просвіт в їхних суворих умовах це добре, однак на великих швидкостях на трасі і в поворотах з'являється серйозна розгойдування і додаткові крен кузова.

Відео установки пружин від ВАЗ на Grand Vitara.

Відео установки спеціального ліфт комплекту на Сузукі Гранд Вітара.

Будь-який виробник автомобіля при проектуванні підвіски і вибору величини кліренсу шукає золоту середину між керованістю і прохідністю. Мабуть найпростіший, безпечний і простий спосіб збільшити просвіт, це встановити колеса з "високою" гумою. Зміна коліс дозволяє легко наростити кліренс на сантиметр інший. Рамна конструкція дозволяє встановлювати колеса ну дуже великого розміру, що істотно змінює просвіт моделі.

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються