Кліренс Сузукі Вітара, реальний дорожній просвіт Suzuki Vitara

Дорожній просвіт Сузукі Вітара або кліренс, як і для будь-якого іншого легкового автомобіля є важливим фактором на їхних дорогах. Саме стан дорожнього покриття або його повна відсутність змушує українських автолюбителів цікавитися кліренсом Suzuki Vitara і можливістю збільшення дорожнього просвіту за допомогою проставок.

Для початку варто чесно сказати, що реальний кліренс Сузукі Вітара може серйозно відрізняться від заявленого виробником. Весь секрет у способі вимірювання і місце вимірювання дорожнього просвіту. Тому дізнатися реальний стан справ можна лише самому озброївшись рулеткою або лінійкою. Офіційний кліренс Сузукі Вітара нового покоління становить 185 мм. Однак реальний просвіт менше, про що поговоримо трохи нижче.



Деякі виробники йдуть на хитрість і заявляють розмір дорожнього просвіту в "порожньому" автомобілі, проте в реальному житті у нас повний багажник всіляких речей, пасажири і водій. Тобто в завантаженому авто кліренс буде зовсім іншим. Ще один фактор, який мало хто має на увазі, це вік шини і знос пружин їх "просідання" від старості. Питання вирішується установкою нових пружин або купівлею проставок під просіли пружини Сузукі Вітара. Проставки дозволяють компенсувати просідання пружин і додасть пару сантиметрів дорожнього просвіту. Іноді навіть сантиметр на парковці біля бордюру грає важливу роль.

Але не варто захоплюватися "ліфтом" дорожнього просвіту Сузукі Вітара, адже проставки для збільшення кліренсу орієнтовані тільки на пружини. Якщо не звернути увагу на амортизатори, хід яких часто дуже обмежений, то самостійна модернізація підвіски може привести до втрати керованості і поломки амортизаторів. З точки зору прохідності великий дорожній просвіт в їхних суворих умовах це добре, однак на великих швидкостях на трасі і в поворотах з'являється серйозна розгойдування і додаткові крен кузова.

Сама нижня точка у новій Вітара, це задній редуктор. Якщо озброїться рулеткою, то мають намір не більше 17 сантиметрів реального дорожнього просвіту. І це на абсолютно порожній машині.

Що цікаво, на попередній Гранд Вітара реальний дорожній просвіт складав близько 20 сантиметрів. Мало того, установка проставок або посилених пружин дозволяла легко наростити кліренс без істотних переробок підвіски.

Будь-який виробник автомобіля при проектуванні підвіски і вибору величини кліренсу шукає золоту середину між керованістю і прохідністю. Мабуть найпростіший, безпечний і простий спосіб збільшити просвіт, це встановити колеса з "високою" гумою. Зміна коліс дозволяє легко наростити кліренс на сантиметр інший. Не забувайте, що серйозна зміна кліренсу може привести до пошкодження ШРУСов Suzuki Vitara. Адже "гранат" доведеться працювати трохи під іншим кутом.

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються