САМЕ СВІЖЕ НА САЙТІ

Нові Lada 2018-2019 роки

Теми, що обговорюються

Поява офіційної інформації про концепт Лада Веста Крос викликало небувалий ажіотаж. 26-серпня автомобіль був показаний всім бажаючим в Москві, новинку представляли президент "АвтоВАЗу" Бу Інге Андерссон і головний дизайнер українського автозаводу Стів Маттін. Lada Vesta Cross постав в яскраво помаранчевому кузові з величезними колісними дисками і великим дорожнім просвітом. Ваш покірний слуга відвідав цей захід і зробив кілька унікальних фотографій Лада Веста Крос і поспішає поділитися першими враженнями про живому автомобілі.

Але для початку варто запитати, яким чином з'явився універсал підвищеної прохідності Lada Vesta Cross, якщо звичайного універсала на базі Веста ще немає. Насправді седан, хетчбек і універсал Лада Веста були готові ще до цієї гучної прем'єри. Всі три варіанти кузова були продемонстровані журналістам провідних автомобільних ЗМІ кілька місяців тому, але на закритому показі.



Вже точно відомо, що седан почнуть випускати вже 25 вересня 2015 року, а хетчбек з'явиться тільки в 2016 році. Коли ж у продажу з'явиться універсал Lada Vesta, без якого виробництво позашляхової Vesta Cross буде неможливо? Керівники ВАЗа заявляють, що дата виходу Лада Веста Крос орієнтовно 2017 рік. Тобто звичайний універсал з'явиться трохи раніше, можливо в кінці 2016 року.

А тепер про зовнішність Lada Vesta Cross, чесно зізнатися автомобіль просто чумний, виглядає дуже здорово. Все що до середньої стійки, це звичайно кузов звичайної Вести, задня ж частина машини додає не тільки внутрішнього простору, а й стрімкості та спортивності даної псевдовнедорожний машині. Далі пропоную власні фотографії Лада Веста Крос з автомобільної виставки Moscow Off-road Show 2015.

Фото Лада Веста Крос

Що стосується салону Vesta Cross, то рецепт створення інтер'єру версії "Крос" на ВАЗі вже відпрацювали. У звичайний салон додають яскраво помаранчеві вставки, плюс сидіння мають оригінальну оббивку. Але під час презентації в сам салон заглянути не вдалося.

Фото салону Лада Веста Крос

Однак виробник вирішив допомогти всім, хто цікавиться і розповсюдив офіційні фотографії салону Lada Vesta Cross. Дивимося їх далі.

Ну і головне, це звичайно величезний багажник Веста Крос, тобто такий же по суті буде і у звичайного універсала. На фотографії багажний відсік виглядає дуже переконливо, що там з об'ємом поки секрет.

Відео Лада Веста Крос

Найцікавіше, що виробник вже встиг зняти фільм презентацію про свій новий автомобіль. Невеликий відео ролик показує Lada Vesta Cross на тлі гір. Дивимося відео.

Технічні характеристики Lada Vesta Cross

Характеристики Лада Веста Крос офіційно не оприлюднені, але про деякі речі можна вже судити. Якщо врахувати, що базою для створення концепту послужив седан характеристики якого ми знаємо, то все досить прозоро. Габарити седана в довжину 4410 мм, універсал підвищеної прохідності навряд чи буде коротше, колісна база 2635 мм у різних кузовів Вести вона буде єдиною. Ширина 1764 мм. Дорожній просвіт Lada Vesta Cross буде досить близький до 20 сантиметрам, адже у седана офіційна цифра кліренсу - 178 мм. Для версій Ларгус і Калина крос просвіт збільшили на 22 мм. Нескладними підрахунками можна визначити кліренс позашляхової Вести.

Що стосується силових агрегатів і трансмісій, то Лада Веста Крос отримає ті ж самі мотори, передній привід що і у звичайного універсала. Чи буде повний привід Vesta Cross, велике питання. Така опція може досить сильно збільшити цінник на автомобіль, що зробить його малопривабливим для масового споживача.

Але вчасно відвідування виставки на стенді "Автоваза" я заповнював цікаву анкету. Один з пунктів звучав так - "чи потрібен повний привід для Лади Вести?". Швидше за все такий варіант трансмісії навряд чи з'явиться, але все може бути.

Лада Веста Крос ціна

Ціна Lada Vesta Cross питання досить цікаве. Але ми можемо гіпотетично поміркувати над сумою, хоча до 2017 року може багато що зміниться. Давайте відштовхуватися від реального стану справ. Все ж в цьому світі відносно, в тому числі і вартість автомобілів. За основу вартості можна взяти звичайний універсал Ларгус і його модифікацію Largus Cross. Так базовий 5 місцевий універсал Лада Ларгус варто сьогодні 496 тисяч рублів, той же автомобіль, але у версії Крос пропонують вже за 614 тисяч рублів. Різниця більше 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Тобто якщо звичайний універсал Lada Vesta буде коштувати 550 тисяч, то Лада Веста Крос навряд чи обійдеться дешевше 650 тисяч рублів, а якщо додати сюди повний привід, ціна може легко перевалити за 700 тисяч. Але найдорожча Веста виявиться зарядженої модифікацією Спорт .

Залишити коментар